Yerine Sevemem

Son güncelleme: 30.03.2008 19:02
  • Sevgili Arkadaşlarım,
    Yine sizlere tam bir MAIN-BOARD paylaşım örneği olan
    bir flash animasyon sunuyorum.

    Dinleyeceğiniz şarkı ve resim,
    değerli dostum ReiS'in board içindeki paylaşımından,
    fikir ise yine değerli arkadaşım CADIKIZ'dan alınmıştır.
    Bunca yardım sonunda orataya çıkan animasyonu
    beğeneceğinizi zannediyorum.

    Sevgili CADIKIZ ve ReiS'e çok teşekkür ederim..!



    HEPİNİZE SEVGİ DOLU GÜNLER DİLERİM..!

    *Download*

    [swf1]atesilter-Yerine-sevemem.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]atesilter-Yerine-sevemem.swf[/swf4]
#07.07.2006 11:12 0 0 0

  • Razıyım yapayalnız tükensin yıllarım ama
    Yerine sevemem


    çok sevdiğim bir şarkı

    bana eski anılarımı hatırlattı

    ne iyi ettinizde bu güzel şarkıyı bu güzelliklerle bize sundunuz

    emeği geçen herkese teşekkür ediyorum

    yüreğinize sağlık

#07.07.2006 11:20 0 0 0
  • Senden uzakta hep ßir$eyLer ekSik ...

    Cok sevdiqim ßir ParCa, Cok da qüzeL oLmu$
    Ellerinize SaqLik, ..
#07.07.2006 12:58 0 0 0
  • Gokhan Kırdar ~ Yerine Sevemem....

    En Cok dinLedigim parcadir Dinle DinLe Asla Bıkmam..

    Harika bir paylasim oLmus abi Dedigin gibi Bende Bunun Resmini Yapmistim

    Yüregine Saglik Abi

#07.07.2006 12:59 0 0 0
  • Çok qüzeL ßi $arkı qerCekten inSana huzur Veriyor dinLecikce dinLeyesim qeLiyor
    ßunu ßu $ekilde ßizimLe payLaştıqınız iÇin te$ekkürLer
    Verdiqiniz emekLere saqLık
#07.07.2006 13:04 0 0 0

  • noimage


    Gokhan Kırdar Yerine Sevemem....
    ben de çok severim bu şarkıyı
    eline sağlık sevgili atesilter




    Ve yıllar sonra
    En ümitsiz anımda
    Kapnmış şu yarama
    Sapladın Kör hançerini
    Dağları delen ferhat misali
    Umudum kırık
    Beklentilerim hep hayali
    Sanma bu gönül sever başka birini

#07.07.2006 13:34 0 0 0
  • bu çok güzel paylaşım için çok çok teşekkür ederim,değerli ateşilter yillar öncesine götürdünüz sağolun hep varolun
#07.07.2006 18:21 0 0 0
  • sonmu yazan benmiyim simdi

    Sevgili USTAT..

    Oncelikle Size Kalpten Tesekkurler Ediyorum..
    Bu parcanin bende cok buyuk anisi var,ve oylede kalcak.
    Sizden Bunun Animasyonu Istedim Ve Iyikide Istedim,
    Oyle Guzel Hazirlamissinizki Valla Artik Diyecek Kelme Bulamiyorum..

    Eklediginiz Resim,Sadece Iki Resim Almissiniz,Ama Bu Iki Resim Bence Onlarca Resime Bedeldir,Cunku Bu Sarkiya Anca O Iki Eklenen Resim Cok Guzel Bir Sekilde Anlatim Verdi,(bana gore)

    Ve Beni Cok Mutlu Ettiniz..Cunku Beni Cok Guzel Anilarima Goturdunuz,Vede Huzunlu Anilar
    Ve Ben Bunu Hic Bikmadan Dinlerim Ve Bu Guzel Animasyonu...
    Sizi Nasil Tesekkurler Edecegimi Bilmiyorum..
    Aslinda Cok Kelme Yazmak Isterdim Ama Sayfa Yetmez Bence...
    Siz HARIKASINIZ Ustat...

    Ve HARIKA Insanlar HARIKA Seyler Yapar Bence..

    YUREGINIZDEN SEVGI EKSIK OLMASIN...
#07.07.2006 21:56 0 0 0
  • Arkadasim gercekten cok güzel bir calisma bu sarkiyi zaten seviyordum bide Flash le bir harika olmus emegine saglik süper olmus
#07.07.2006 21:59 0 0 0
  • Süper bir çalışma çok etkilendim.Emeğinize yüreğinize saglık

    Zaten cok sevdiğim bir şarkıydı...Flash nefis olmuş...
#08.07.2006 02:34 0 0 0
  • ellerinize sağlık,çok sevdiğim bir parça her yönüyle mükemmel...
#10.07.2006 12:45 0 0 0
  • İyi ki... iyi ki varsınız..
    Sevgili Atesilter.
    Emeğinize yüreğinize sağlık.
    değerli paylaşımlarınız için sonsuz teşekkürler.


    Sevgili CADI KIZ ve ReiS sizlere de çok teşekkürler
#11.07.2006 23:11 0 0 0
  • eline saglık cadı kız sevdalıların duygusu bu şekilde anlatılır karşılıksız beklentisiz
#18.07.2006 20:02 0 0 0
  • ellerinize sağlık çok güzel
#19.07.2006 11:42 0 0 0
  • cok tesekkürler elinize sağlık
#19.07.2006 20:25 0 0 0
  • Sevgili Atesilter sana her Daima gibi sözler yetersiz Tabi bu arada seninle bu paylasimdaki Arkadaslarimizi unutmamak gerek.
    Cok Sevdigim her daima dinledigimde doyamadigim bir parca sizlerin emegi ile öyle bütünlesmis mükemmel.


    Raziyim yapayalniz tükensin yillarim
    olmuyor denedim sensiz olmuyorrrrrrrrrr......................
#19.07.2006 21:36 0 0 0
  • Yüreğine sağlık
#20.07.2006 11:25 0 0 0
  • Bu gece ve bu gec saatte nedense icimdeki duygular beni bu animasyona surukledi..
    Suan bu animasyonu iki kez dinledim ve izledim..Beni cok etkiliyo cunku bu parca..Ve ben hic bikmadan binlerce kez dinlerim...
    Yeniden cok ama cok tesekkurler USTAT..

    YUREGINDEN SEVGI EKSIK OLMASIN...
#21.07.2006 01:02 0 0 0
  • Sevgili Arkadaşım CADIKIZ,
    Amacım, elimden geldiğince, bu bölümü yüreği sevgi ile dolu,
    kendini ve insanları seven üyelerin
    mutlaka uğradıkları bir bölüm haline getirmek...

    Bu çabalarıma en büyük katkının da sizlerden gelmesi
    beni fazlasıyla mutlu ediyor...

    Siz ve sizin gibi pekçok arkadaşımın yardımıyla yaptığım bu animasyonları,
    inanın ben de tekrar tekrar seyrediyorum...

    Bütün bu nedenlerle, bu bölümü ziyaret eden tüm arkadaşlarıma
    gönülden teşekkür ederim.

    Hepinize sağlıklı, mutlu ve sevgi dolu günler diliyorum..!

    noimage
#21.07.2006 11:24 0 0 0