Sevgili Arkadaşlarım,
Yine sizlere tam bir MAIN-BOARD paylaşım örneği olan
bir flash animasyon sunuyorum.
Dinleyeceğiniz şarkı ve resim,
değerli dostum ReiS'in board içindeki paylaşımından,
fikir ise yine değerli arkadaşım CADIKIZ'dan alınmıştır.
Bunca yardım sonunda orataya çıkan animasyonu
beğeneceğinizi zannediyorum.
Gokhan Kırdar Yerine Sevemem....
ben de çok severim bu şarkıyı
eline sağlık sevgili atesilter
Ve yıllar sonra
En ümitsiz anımda
Kapnmış şu yarama
Sapladın Kör hançerini
Dağları delen ferhat misali
Umudum kırık
Beklentilerim hep hayali
Sanma bu gönül sever başka birini
Oncelikle Size Kalpten Tesekkurler Ediyorum..
Bu parcanin bende cok buyuk anisi var,ve oylede kalcak.
Sizden Bunun Animasyonu Istedim Ve Iyikide Istedim,
Oyle Guzel Hazirlamissinizki Valla Artik Diyecek Kelme Bulamiyorum..
Eklediginiz Resim,Sadece Iki Resim Almissiniz,Ama Bu Iki Resim Bence Onlarca Resime Bedeldir,Cunku Bu Sarkiya Anca O Iki Eklenen Resim Cok Guzel Bir Sekilde Anlatim Verdi,(bana gore)
Ve Beni Cok Mutlu Ettiniz..Cunku Beni Cok Guzel Anilarima Goturdunuz,Vede Huzunlu Anilar
Ve Ben Bunu Hic Bikmadan Dinlerim Ve Bu Guzel Animasyonu...
Sizi Nasil Tesekkurler Edecegimi Bilmiyorum..
Aslinda Cok Kelme Yazmak Isterdim Ama Sayfa Yetmez Bence...
Siz HARIKASINIZ Ustat...
Sevgili Atesilter sana her Daima gibi sözler yetersiz Tabi bu arada seninle bu paylasimdaki Arkadaslarimizi unutmamak gerek.
Cok Sevdigim her daima dinledigimde doyamadigim bir parca sizlerin emegi ile öyle bütünlesmis mükemmel.
Bu gece ve bu gec saatte nedense icimdeki duygular beni bu animasyona surukledi..
Suan bu animasyonu iki kez dinledim ve izledim..Beni cok etkiliyo cunku bu parca..Ve ben hic bikmadan binlerce kez dinlerim...
Yeniden cok ama cok tesekkurler USTAT..
Sevgili Arkadaşım CADIKIZ,
Amacım, elimden geldiğince, bu bölümü yüreği sevgi ile dolu,
kendini ve insanları seven üyelerin
mutlaka uğradıkları bir bölüm haline getirmek...
Bu çabalarıma en büyük katkının da sizlerden gelmesi
beni fazlasıyla mutlu ediyor...
Siz ve sizin gibi pekçok arkadaşımın yardımıyla yaptığım bu animasyonları,
inanın ben de tekrar tekrar seyrediyorum...
Bütün bu nedenlerle, bu bölümü ziyaret eden tüm arkadaşlarıma
gönülden teşekkür ederim.
Hepinize sağlıklı, mutlu ve sevgi dolu günler diliyorum..!