Yerine Sevemem

Son güncelleme: 30.03.2008 19:02
  • Sabah sabah büyük keyfle izledim ve ben bu çalışmayı nasıl görmemişim bu kadar zaman diye şaşırdım kendime.. Iyi ki tekrar izleyip, yazmışsınız stormysea
    Eski ama bence hiç eskimeyeceklerden bir müzik ve üzerine hazırlanmış bir çalışma.. Yapanın da, yapılmasında katkısı olanların da yüreklerine sağlık.. Harika olmuş..
#06.03.2008 09:13 0 0 0
  • güzel bir çalışma hazırlamışsın ellerine saglık
#23.03.2008 19:49 0 0 0
  • Flash bolumune bir bakayim dedim ve bakarkende gozume hemen yine bu flash karsima cikti.
    Baya zaman olmus bunu burda dinlemeyeli anladim bakarken ama unutmus degilim,ama ben bir flash dinlerken ruhumu ona vermek istiyorum hicbirseyle ilgilenmek istemedigimden

    Ateshocam sizin calismalarinizi cok seviyorum insani alip goturuyo..
    Tesekkurler HOCAM.
#30.03.2008 18:27 0 0 0
  • eline emegine gonlune salik cok harika bir calisma olmus
#30.03.2008 19:02 0 0 0