of ki of yani atesilter ve cadıkız..
ben bu boradda heryeri gezemedim henüz.buda okuyamadıklarımdan olmuş.zaten flashlara pek bulaşmamaya çalışan biri olarak çnk aklım kalıyor elimde bir sürü flashım var link çalışmıyor ben yapamıyorum birsürü şey işte.burdaki güzel kompozisyonlar alıp götürüyor beni sonra başka yere.tamma bend eyaptım bunun resimlisini ama sanki bunda şarkı daha vuruyor bana öyle geldi..
neyse tşkrler yapan arkadaşlarım tşkrler atesilter beni gene buraya yönlendirdiğiniz için.tşkrler main-board böyle paylaşımları bize sunma özelliğine sahip olduğun için.vede burdaki tanıdığım tanımadığım her arkadaşıma yürekten sevgiler..
...
Razıyım yapayanlız tükensin yıllarım ama
Yerine sevemem, yerine sevemem
Olmuyor, denedim, yine de yerine sevemedim herşeyim
daha önceleri ve bu gece...kaç kez izledim..bilmiyorum..
öyle etkileyici ve güzelki..
bir kez daha teşekkür etmeden sayfadan ayrılmadım...
teşekkürler sevgili cadıkız..teşekürler sevgili reis..
teşekürler değerli arkadaşım atesilter..yüreğinize emeğiniz sağlık