Yerine Sevemem

Son güncelleme: 30.03.2008 19:02
  • Senden Uzakta Hep Bi$eyler Eksik...

    Çok Sewdiqim Bu Parçayı Harika Bi Sunumla Anlatmı$sınız...

    Yüreqinize Saqlık...

#26.07.2006 18:56 0 0 0
  • Yüreğine sağlık...Beni en çok hüzünlendiren şarkı desem yeridir.
#04.09.2006 19:59 0 0 0
  • Emeğinize Saglık arkadaslar ... .. cok güzel ve duygusal bi calısma .. ama bide download linki olsaydı... :(
#06.09.2006 08:12 0 0 0
  • Çok güzel olmuş

    Eline, koluna, yüreğine sağlık...
#17.09.2006 02:03 0 0 0
  • Senden uzakta hep bir seyler eksik..
    gönlümde derman yok, inan bi nefeslik..
    ne bir avuntu, nede biraz ümit...
    ne yaptin bana, nedir bu sessizlik??

    cok güzel Olmus yaaaa...süper bir sarki zaten..fLash siir oLarak dahada güzeL oLmus..!!ellerine vce emegine sagLik atesilter...!!
#24.09.2006 22:00 0 0 0
  • Muhtesem
#06.12.2006 16:57 0 0 0
  • Yerine sevemem

    Çok sevilen ve benimde sevdiğim bir şarkı

    Ellerine sağlık
#09.12.2006 17:38 0 0 0
  • paylaşımınız için teşekkürler
#12.12.2006 12:04 0 0 0
  • bak abicm yine attınız bizi duyqu denizine

    ben yüzme bilmiyorum boquluyorum...

    kayboluyorum dalqalarda...

    ellerinize saqlık abicim ellerinize saqlık...


#12.12.2006 12:24 0 0 0
  • emeğine,yüreğine sağlık...

#12.12.2006 17:59 0 0 0
  • degerli üstadım ellerine saglık süper şiir ve flaşların için tebrikler
#12.12.2006 18:34 0 0 0
  • of ki of yani atesilter ve cadıkız..
    ben bu boradda heryeri gezemedim henüz.buda okuyamadıklarımdan olmuş.zaten flashlara pek bulaşmamaya çalışan biri olarak çnk aklım kalıyor elimde bir sürü flashım var link çalışmıyor ben yapamıyorum birsürü şey işte.burdaki güzel kompozisyonlar alıp götürüyor beni sonra başka yere.tamma bend eyaptım bunun resimlisini ama sanki bunda şarkı daha vuruyor bana öyle geldi..
    neyse tşkrler yapan arkadaşlarım tşkrler atesilter beni gene buraya yönlendirdiğiniz için.tşkrler main-board böyle paylaşımları bize sunma özelliğine sahip olduğun için.vede burdaki tanıdığım tanımadığım her arkadaşıma yürekten sevgiler..
    noimage
#22.01.2007 07:32 0 0 0
  • çok güzel ellerinize sağlık gökhan kırdar'ın çoğu parçasını keyifle dinlerim. onun parçaıyla süper bir flash olmuş. teşekkürler.

#22.01.2007 22:43 0 0 0
  • Gene bir harikalarla süslü bir flash daha...

    Emeğine yüreğine sağlık abicim...

    Parça zaten apayrı bir haz veriyor her zaman

    Hele gecenin bu saatinde flashla özdeşleşinde sorma gitsin...

#22.01.2007 23:19 0 0 0
  • çalışmalarınız değmiş saol'un
#02.02.2007 22:11 0 0 0
  • ellerinize saglik hocam
#10.02.2007 00:28 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • Senden Uzakta Hep Birseyler Eksik

    cook güzel bir flash olmus sarkiya saten söylenecek laf yok emeginize saglik
#10.02.2007 00:40 0 0 0
  • sunum için teşekkürler...
#10.02.2007 08:47 0 0 0
  • ...
    Razıyım yapayanlız tükensin yıllarım ama
    Yerine sevemem, yerine sevemem
    Olmuyor, denedim, yine de yerine sevemedim herşeyim

    daha önceleri ve bu gece...kaç kez izledim..bilmiyorum..
    öyle etkileyici ve güzelki..
    bir kez daha teşekkür etmeden sayfadan ayrılmadım...
    teşekkürler sevgili cadıkız..teşekürler sevgili reis..
    teşekürler değerli arkadaşım atesilter..yüreğinize emeğiniz sağlık
#06.03.2008 01:06 0 0 0