bu iki keLime her ne kadar anLamsız oLsada
Senden duyunca anLam kazanıyor..
KaLbimderuhumda yaşam buLuyor..
Seni sevmek güneşi sevmek gibi;
Sevginin bittigini düşündügüm an dünyamı karanLık sarıyor..
umut ışıgımyaşama kaynagım yok oLuyor..
SankiseviLdigimi biLmek icimi ısıtıyornefes aLmama anLam katıyor..
bazen merak ediyorum icimde nerdesin seni kaLbimdemi taşıyorum diyeama degiL!
KaLbimi aLsaLar yaşarım Seni aLsaLar yaşama ihtimaLim oLdugunu sanmam..
ÖyLe bir yerdesin ki;
bakışın icimi titretiyor
güLüşün mutLu oLmama yetiyor
Seni üzgün görsem nefes aLmak zuLüm gibi geLiyor..
Seni özLüyorumyaLnız sevgisiz kaLmış birinin sevgiyisevgiLiyi özLedigi gibi..
İnsan sevdiginin icindeki yerini ondan uzakta kaLınca daha iyi anLıyor..
Sevgiyede aşkada güç katıyor beLki bu özLemLer..
bir gün o bir gün kavuşma hayaLi ayakta tutuyor..
beLkide hayaL ama insan böyLe sevince kendini hayaLLerLede avutabiLiyormuş..
Farkında oLmadan böyLesine bagLanmakSevmekİnsana bazen acı versede ben seni sevmeyi seviyorumm..
Seni Sevmek acı versedebeni benden aLsadaAşkınLa başım dönerken vursaLar öLmem..!
Her nerde oLursan oL sevgin benimLebende seninLeyim bitanem..
Yanımda oLmasanda sevgin benimLe;
Nefesimdegökyüzündeiçimdeher nereye baksamneyi hayaL etsem içinde bi yerde mutLaka sen varsın..
AkLımda kaLbimde ruhumda sadece sen sen sen...
YıLdızLarın ışıLdamasından parLak oLan gözLerine bakıp hep seni diLedim..
Eger bu rüyaysa yeni günün basLamasını engeLLerim uyanmamak için.!
Eger gerçeksen tüm hayaLLerimden vazgecerim..=)
Sen benim HayaLim oLan tek gerceksin !!!!
Uyuyamadıgın bütün uykuLarı
Üşüdügün kış sabahLarını
İç sıkıntısıyLa gecirdigin bütün aksamLarı
Seni yatagından sıçratan kabusLarını topLa öyLe qeL..
ArzuLadıgın ve erteLedigin ne varsa hepsini aLıp qeL..
ben koşuLsuzca sevmeye hazırım seni
SorguLamadan yargıLamadan degiştirmeye caLışmadan seni sevmeye hazırım...
balımm,bu iki kelime asıl senden duyulduğu zaman anlam kazanıyor.öylesine anlam yüklüyorsunki anlatamam...
yüreğine ve emeğine sağlık....
en güzel cevap Onur AKIN'la verilebilir bence
Seviyorum seni ekmeği tuza banıp
Banıp yer gibi
Geceleri ateşler içinde uyanarak
Ağzımı dayayıp musluğa
Su içer gibi
Ne zaman seni düşünsem
Bir ceylan su içmeye iner çayırları
Büyürken büyürken görürüm gülüm
Her sabah her akşam seninle
Yeşil bir zeytin tanesi
Bir parça mavi deniz alır beni
Seni düşündükçe gül dikiyorum
Ellerimin değdiği yere
Atlara su veriyorum
Daha bir seviyorum dağları gülüm
Her akşam seninle
Yeşil bir zeytin tanesi
Bır parça mavi deniz alır beni
teşekkür ederim canım .. bu iki kelimenin değerini bende seninle öğrendim ..
ama onur akın demiyecektin şimdi ...deniz, kumsal ,güneş ,gözbebeklerindeki ben, gözümüzün görmediği etrafımızdaki insanlar .....
sesin ve bu şarkı .......
bu şarkıyla bu karedekiler hiç cıkamaz aklımdan ömrümce ...
offf ki of ...bunu bana yapamazsın ama can çektirten o anı yaşatamazsın şimdi