LORANT cin-con SEVER!

Son güncelleme: 21.12.2006 21:33
  • Bu arada bir dostum, inegölspor'un Süper ligde kaçıncı olduğunu yazarsa,
    sevinirim... Ben araradım aradım bulamadım...


    ine6öl önemsiz gereksiz bir takım ee zatende görevimizi yapıp 6 tane attık biz eee diğer şu büyük olduğu iddia edilen takım ne yaptı yaaaaaa
#21.12.2006 14:08 0 0 0
  • katiliyorum ozlem-0 "ya
#21.12.2006 14:11 0 0 0
  • Bravo Lorant'a. Adam işini biliyo canım
#21.12.2006 15:08 0 0 0
  • 6 rakamı bu aralar cok hos gorunmeye basladı
#21.12.2006 16:32 0 0 0
  • inegöl gecen yıl TR kupasında sahasında becekeyi yenip tarih yazmıştı.. bundan bahseden yok..

    hatırlatma:geçen yıl ınegole yenılen BEŞİKTAŞ fınalde rakıbını eze eze yenerek kupayı almıstır
    varsa yoksa bizim yıllar önce aldığımız 1 mağlubiyet konuşulur...

    sadece o değil birde sızın 23 yıldır bu kupayı alamadıgınızıda konusuyoruz biz



    bole maçlar her takımın basına gelecek maçlardır
    biz takımımızı
    [SIZE=39]SEVİNMEK İÇİN SEVMEDİK

#21.12.2006 16:49 0 0 0
ED1 ED1 foto
  • bole maçlar her takımın basına gelecek maçlardır


    Ozaman niye YILLARDIR bizim Pendik maçini konusuyorsunuz, nasil olsa her büyük takimin basina gelmistir böyle bir maç?
    Sanki bir ilk olmus gibi davraniyorsunuz? Ine6ol maçida oyle birsey, biz bunun hakkinda HIÇ konusmadik.
#21.12.2006 17:08 0 0 0
  • eems 34 kızma yaw..



    ine6öl köfte yiyok.. gel beraber olsun
#21.12.2006 18:25 0 0 0
  • bende isterim
#21.12.2006 18:26 0 0 0
  • sen ev sahibisn loo...


    o zaman sende lorant ı ara kayseri sucukları da ondan olsun
#21.12.2006 18:27 0 0 0
  • afiyet olsun okan
#21.12.2006 18:29 0 0 0
  • saolasın başkan
#21.12.2006 18:30 0 0 0
  • ORiJiNAL YAZARI : hicbirsey2001
    Fenerlilerle uğraşmaktansa Para kaybetmeyi yeğlerim

    Alberto 2001




#21.12.2006 21:33 0 0 0