inegöl gecen yıl TR kupasında sahasında becekeyi yenip tarih yazmıştı.. bundan bahseden yok..
hatırlatma:geçen yıl ınegole yenılen BEŞİKTAŞ fınalde rakıbını eze eze yenerek kupayı almıstır
varsa yoksa bizim yıllar önce aldığımız 1 mağlubiyet konuşulur...
sadece o değil birde sızın 23 yıldır bu kupayı alamadıgınızıda konusuyoruz biz
bole maçlar her takımın basına gelecek maçlardır
biz takımımızı
[SIZE=39]SEVİNMEK İÇİN SEVMEDİK
Ozaman niye YILLARDIR bizim Pendik maçini konusuyorsunuz, nasil olsa her büyük takimin basina gelmistir böyle bir maç?
Sanki bir ilk olmus gibi davraniyorsunuz? Ine6ol maçida oyle birsey, biz bunun hakkinda HIÇ konusmadik.