Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 123 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Genel
ZEKA TESTI
ZEKA TESTI
29063
Son güncelleme: 30.11.2009 10:52
Fiyakalı
yok yaaa bırakmadım ben bişiler kursamda
ufaktım o zaman fazla hatırlamıyorum
#24.01.2007 10:36
0
0
0
okanoo28
şanslı 6aaazsaraylılardansın o zaman
#24.01.2007 11:13
0
0
0
BoNcuKK
zeka testine sizin gibi zekasına güvenemiyenler yapar zaten aslında güvenmemekte haklısınız bende fenerli olsaydım bende şüphe ederdim
#24.01.2007 14:19
0
0
0
Turania
helall kısss
süper konusmussun
#24.01.2007 14:27
0
0
0
G-uNIT-STAR
zeka testine sizin gibi zekasına güvenemiyenler yapar zaten aslında güvenmemekte haklısınız bende fenerli olsaydım bende şüphe ederdim
100. yıl espirisi hadi gülelim
#24.01.2007 14:32
0
0
0
Turania
ağlanacak durumuna gül sen o zaman
#24.01.2007 14:39
0
0
0
G-uNIT-STAR
bak bu da gülerim
#24.01.2007 14:41
0
0
0
Turania
halinize gül o zaman
#24.01.2007 14:59
0
0
0
ozlems_o
BoNcuKK bu testi sadece fenerbahçeliler yapacak ve doğal olarak hepsi zeki çıkıcak demedik ki. sende ver cevapları sende göster zekanı
ayrıca benim zekamdan şüphe etmek( ben dedim ama hani enerliyim ya o yüzden
) öyle sözle olmaz tatlım
önce bi zekasından şüphe edeceğin şahısların yaptıklarına sözlerine bak ne dersin
başka zekasından şüphe eden varsa buyrun test burada
#24.01.2007 15:17
0
0
0
Fiyakalı
G-uNIT-STAR
sen gülmeye devam et kardeşim
nede olsa son gülen iyi güler dimi... 20:45
#24.01.2007 16:05
0
0
0
G-uNIT-STAR
ogün gelecek bakalım kacınız burada olacaksınız merak ediyorum walla
#24.01.2007 17:04
0
0
0
Fiyakalı
fazla merak etme merak iyi bir şey değildir
ona göre
insanın başına ne gelirse meraktan gelir....
#24.01.2007 18:42
0
0
0
okanoo28
zeka testine sizin gibi zekasına güvenemiyenler yapar zaten aslında güvenmemekte haklısınız bende fenerli olsaydım bende şüphe ederdim
Boncukk
bu zeka testi umuma açık.. isteyen herkes katılabilir..
zekana güveniyorsan sende katıl... seninkinide görelim..
işaretlediğin cevapları ve sonucu burada açıklarsan seviniriz..
bize zekasına güvenmeyenler dediğine göre sen çok güveniyon heralde..
görelim bakalım
Fİyakalı
kardeşim 3 aralık akşamı nerelerdeydin...? sizde de bu huy var.. yenince hepiniz adnan polat, yenilince yine hepiniz dansöz adnan polat
#24.01.2007 18:52
0
0
0
Fiyakalı
zamanım olmadı o akşam girmek için
ama hiç bir şeyden kaçmayız bizz...
hep buradayız ....
yensek te yenilsekte....
#24.01.2007 19:07
0
0
0
okanoo28
valla sizin burada takılan elemanlarla maçtan sözleştik.. onlar tutturdu ille de biz yenecez die..
yaw dedim kendinize gelin.. orası KADIKÖY dedim.. dedim dedim.. dinletemedim..
maçtan sonra alayı arazi olmuştu..
hepsi de zamanımız olmadı dediler.. yenseydiniz öyle bir zaman olurdu ki..
#24.01.2007 19:09
0
0
0
G-uNIT-STAR
korkunun ecele faydasının olmadıgını ne zmn öğreneceksiniz acaba
#24.01.2007 20:48
0
0
0
okanoo28
öğretene kadar HEP TERBİYE TAM TERBİYE
#24.01.2007 21:09
0
0
0
G-uNIT-STAR
kesinlikle kardesim sonuna kadar
#24.01.2007 21:19
0
0
0
okanoo28
#24.01.2007 21:25
0
0
0
İLK
«
1
2
3
4
5
6
7
»
SON
ZEKA TESTI Konusuna Benzer Konular
Yumurta testi
17.06.2004
ZEKA
16.07.2004
Şimdi de zekâ nakli
22.07.2004
HOROSKOP TESTİ
14.09.2004
PCR Testi
27.05.2021
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı