ZEKA TESTI

Son güncelleme: 30.11.2009 10:52


  • yok yaaa bırakmadım ben bişiler kursamda

    ufaktım o zaman fazla hatırlamıyorum
#24.01.2007 10:36 0 0 0
  • şanslı 6aaazsaraylılardansın o zaman
#24.01.2007 11:13 0 0 0
  • zeka testine sizin gibi zekasına güvenemiyenler yapar zaten aslında güvenmemekte haklısınız bende fenerli olsaydım bende şüphe ederdim :D
#24.01.2007 14:19 0 0 0
  • helall kısss

    süper konusmussun
#24.01.2007 14:27 0 0 0
  • zeka testine sizin gibi zekasına güvenemiyenler yapar zaten aslında güvenmemekte haklısınız bende fenerli olsaydım bende şüphe ederdim


    100. yıl espirisi hadi gülelim
#24.01.2007 14:32 0 0 0
  • ağlanacak durumuna gül sen o zaman
#24.01.2007 14:39 0 0 0
  • bak bu da gülerim
#24.01.2007 14:41 0 0 0
  • halinize gül o zaman
#24.01.2007 14:59 0 0 0
  • BoNcuKK bu testi sadece fenerbahçeliler yapacak ve doğal olarak hepsi zeki çıkıcak demedik ki. sende ver cevapları sende göster zekanı

    ayrıca benim zekamdan şüphe etmek( ben dedim ama hani enerliyim ya o yüzden:D ) öyle sözle olmaz tatlım

    önce bi zekasından şüphe edeceğin şahısların yaptıklarına sözlerine bak ne dersin

    başka zekasından şüphe eden varsa buyrun test burada
#24.01.2007 15:17 0 0 0
  • G-uNIT-STAR

    sen gülmeye devam et kardeşim

    nede olsa son gülen iyi güler dimi... 20:45
#24.01.2007 16:05 0 0 0
  • ogün gelecek bakalım kacınız burada olacaksınız merak ediyorum walla
#24.01.2007 17:04 0 0 0
  • fazla merak etme merak iyi bir şey değildir

    ona göre

    insanın başına ne gelirse meraktan gelir....
#24.01.2007 18:42 0 0 0
  • zeka testine sizin gibi zekasına güvenemiyenler yapar zaten aslında güvenmemekte haklısınız bende fenerli olsaydım bende şüphe ederdim

    Boncukk

    bu zeka testi umuma açık.. isteyen herkes katılabilir..

    zekana güveniyorsan sende katıl... seninkinide görelim..

    işaretlediğin cevapları ve sonucu burada açıklarsan seviniriz..

    bize zekasına güvenmeyenler dediğine göre sen çok güveniyon heralde..

    görelim bakalım



    Fİyakalı

    kardeşim 3 aralık akşamı nerelerdeydin...? sizde de bu huy var.. yenince hepiniz adnan polat, yenilince yine hepiniz dansöz adnan polat
#24.01.2007 18:52 0 0 0
  • zamanım olmadı o akşam girmek için

    ama hiç bir şeyden kaçmayız bizz...

    hep buradayız ....

    yensek te yenilsekte....
#24.01.2007 19:07 0 0 0
  • valla sizin burada takılan elemanlarla maçtan sözleştik.. onlar tutturdu ille de biz yenecez die..

    yaw dedim kendinize gelin.. orası KADIKÖY dedim.. dedim dedim.. dinletemedim..

    maçtan sonra alayı arazi olmuştu..

    hepsi de zamanımız olmadı dediler.. yenseydiniz öyle bir zaman olurdu ki..
#24.01.2007 19:09 0 0 0
  • korkunun ecele faydasının olmadıgını ne zmn öğreneceksiniz acaba
#24.01.2007 20:48 0 0 0
  • öğretene kadar HEP TERBİYE TAM TERBİYE
#24.01.2007 21:09 0 0 0
  • kesinlikle kardesim sonuna kadar
#24.01.2007 21:19 0 0 0
#24.01.2007 21:25 0 0 0