ZEKA TESTI

Son güncelleme: 30.11.2009 10:52
  • ZEKA TESTİ

    Arkadaşlar daha önce bu bölümde bu zeka testini sizlere sunmuştuk.. ama boardumuza yapılan saldırıdan dolayı bazı konuları kaybetmiştik.. zekalarını ölçmekten mahrum bıraktığımız arkadaşlardan özür dileriz.. ZEKA TESTİ ile tekrar karşınızdayız..

    Soruların cevapları testi bitiminde açıklanmıştır ancak LÜTFEN cevap anahtarına bakmadan cevaplayalım.. bu sayede ZEKANIZIN seviyesinden emin olabilirsiniz..

    Herkese başarılar diliyoruz..


    SORU 1) Dünyadaki derbiler icinde kendi sahasında 3-0 öndeyken 4-3 kaybeden tek takım ve rakibi aşağıdakilerden hangisidir?

    A) Milan-Juventus
    B) Manchester United-Liverpool
    C) Marsilya-PSG
    D) 6aaazsaray-Fenerbahce



    SORU 2) Simovic futbolu bırakırken unutamadığı en acı maç olarak hangi maçı söylemiştir?

    A) 1-0 Altay maçı
    B) 2-1 Rapid maçı
    C) 1-0 Bjk maçı
    D) 5-1 Fenerbahçe maçı



    SORU 3) 4-3 luk mactan sonra oynanan ilk 6S-FB macinda 40. dakikada libero Erhan Önal ellerini açarak bir balıklama atlayış yapmıştır. Sizce o anda Erhan Önal ne düşünmüştür?

    A) Buranin cimenleri gayet guzelmis, soyle bir serileyim.
    B) Ah ah simdi Bodrum'un buz gibi denizinde olmak vardi.
    C) Ah kardesim seytan gel bir sarılayım.
    D) Rıdvan yine üç kişiye çalımı bastı gole gidiyor, şunu durdurayım.



    SORU 4) Süper Kupa ve UEFA kupası sahibi 6s li Okan' ın en çok korktuğu ve
    "dizlerim titriyor" dedigi takım hangisidir?

    A) Akçaabat Sebatspor
    B) Boca Juniors
    C) Rapid Wien
    D) Fenerbahçe



    SORU 5) Aykut Kocaman' ı marke ederken kırmızı kart gören Stumpf oyundan ckarken niçin Aykut'un elini sıkıp tebrik etmiştir?

    A) Abi bugün bayram, ver elini öpeyim.
    B) Çocuğunuz olmuş tebrik ederim. Allah analı babalı büyütsün.
    C) Ich liebe dich!
    D) Yahu Alman liginde bile beni böyle rezil eden forvet yoktu, sen nereden çıktın.



    SORU 6) 4 büyük takımın birbirleriyle oynadıkları maçlarda en çok galibiyet
    farkı hangi takımlar arasındadır?

    A) TS-BJK
    B) BJK-6S
    C) 6S-TS
    D) FB-6S



    SORU 7) Aşağıdakilerden hangisi Fenerbahçe' den bir maçta 4 gol veya fazlasını yemiştir?

    A) Simovic
    B) Hayrettin, Volkan
    C) Taffarel, Mondragon
    D) Hepsi



    SORU 8) 6aaazsaraylılarin cok övündüğü rahmetli Metin Oktay' ın ağları delen
    golü attığı kupa finalinin rövanş maçı kaç kaç bitmiş ve kupayı kim
    almıştır?

    A) 1-0 6S
    B) 1-1 6S
    C) 2-1 6S
    D) 4-0 FB



    SORU 9) 6aaazsaray' ın üç sezon üstüste 5 gol yediği takım aşağıdakilerden hangisidir?

    A) Konyaspor
    B) Gaziantepspor
    C) Eskişehirspor
    D) Fenerbahçe



    SORU 10) Aşağıdakilerden hangisi 6aaazsaraylıdır?

    A) Fatih Ürek, Yıldo
    B) Cemil İpekçi
    C) Kuşum Aydın
    D) Hepsi


    Testimiz sona ermiştir arkadaşlar.. Herkese geçmiş olsun..

    Bütün soruların doğru yanıtları D şıkkıdr...

    Lütfen cevaplarınızı kontrol ediniz..


    10-8 Doğru Cevap: SÜPER ZEKA
    8-5 Doğru Cevap: ZEKİ
    5-3 Doğru Cevap: İDARE EDER
    3-0 Doğru Cevap: DİLİMİZ VARMIYOR SÖYLEMEYE.. ALLAH BAŞKA DERT VERMESİN...


    Yeni ZEKA TESTLERİNDE tekrar buluşmak üzere..

    Aykü Testi
#21.01.2007 10:49 0 0 0
  • bütün şıkları D işaretledim.. FENERBAHÇELİ oldugum belli oldu
#21.01.2007 10:53 0 0 0
  • yani okanım başka alternatif yokki saten
#21.01.2007 10:55 0 0 0
  • ya CİN CON lu olsaydık
#21.01.2007 10:57 0 0 0
  • abooo okan öle laf söz cıkarma yaaa CİN CON MU
#21.01.2007 10:58 0 0 0
  • $imdi ßunLarı yapIp 8-1o arası doqru yaparsak Süper Zeka mı oLuyoruz yokSa Ezik mi ? :D
    Ezik oLacaqıma DİLİMİZ VARMIYOR SÖYLEMEYE.. ALLAH BAŞKA DERT VERMESİN oLayım ßen :D
#21.01.2007 12:08 0 0 0
  • hade nan ordan :D
#21.01.2007 12:10 0 0 0
  • Güzel olmuş :)
    Sonuncu soru hariç diğerlerini bende bildim ama Bende Galatasaraylıyım Sonuncu soru biraz olmamış ya :)

    Bak Galatasaraylılarda süper zeka olabilio
    Bide benim daha doğrusu tüm sivasında tanıdığı bi arkadaş var İsmi Burakcan su ve biraz Yumuşak gillerdendir oda Fenerbahçeyi tutuo
#21.01.2007 12:43 0 0 0
  • Bak Galatasaraylılarda süper zeka olabilio

    ölemi
#21.01.2007 17:03 0 0 0
  • G-UNit- star ayıp oldu bu cewap be kardeşim
#21.01.2007 22:27 0 0 0
  • HEPSİ D
#21.01.2007 23:08 0 0 0
ChE ChE foto
  • nedense hep D şıkkı çıktı bende
#22.01.2007 08:57 0 0 0
  • Süper Zeka Çıktım gene
#22.01.2007 09:25 0 0 0
  • abi fenerbahceli olduktan sonra baska bişi cıkması mümkünmü ya
#23.01.2007 10:22 0 0 0
  • haklısın sen böyle deyince aklıma türkiye kupasını gören son fb liler geldi

    nede olsa onlarda fb liydi heralde o zamanlar onlarda süper zekalıydı
#23.01.2007 11:44 0 0 0
  • aaa aklına mı geldi ne güzell
#23.01.2007 17:30 0 0 0
  • adi ustunde fiyakali
#23.01.2007 17:45 0 0 0
  • ama gelmis abisi öle deme ya hiç aklına gelmeseydi
#23.01.2007 18:00 0 0 0
  • dimi

    demek ki bir aklım var mış yaa çok şükür
#23.01.2007 18:41 0 0 0