ZEKA TESTI

Son güncelleme: 30.11.2009 10:52
  • ya zeka testine bal yaff
    bu zeka testini yılın yapacan aslında

    senin Türkçe hocan kim loo

    bu yazıyı çözebilenler lütfen tercümesini yazsın

    hangi dilde olduğunu da altına not düşün arkadaşlar.. kedi miyavlamasına benzettim ben ama yanılıyo olabilirim
#27.01.2007 12:06 0 0 0
  • "yılın yapacak aslında" ne demek yaaa

    deminden beri düşünüom bi türlü çözemedim


#27.01.2007 18:18 0 0 0
  • özi

    kedice bi dil sanırım
#27.01.2007 20:25 0 0 0
  • walla ben anlamam öle kedice falan
#28.01.2007 00:44 0 0 0
  • bu dili konuşan zeka testinden ne anladı merak ettim şidmi
#28.01.2007 10:56 0 0 0
  • walla kendi dilinden olmadığı için yapamadı sanırım testi
#28.01.2007 19:03 0 0 0
#28.01.2007 23:18 0 0 0


  • yafs sankim daha önce ben

    hatılıyo gibiyim böle bi testi yanılıyomuyum acaba
#29.01.2007 04:17 0 0 0
  • evet varmıs daha önce ama saldırıdan sonra silinmiş biz de tekrar koyduk
#29.01.2007 13:02 0 0 0
  • evet vardı miss fener board kapanınca uçup gitti yeniden geldi:D
#29.01.2007 13:05 0 0 0
  • daha önce zeka testini hizmete sunmuştuk... bu sefer aynı göreve G-uNIT-STAR arkadaşımız soyundu...

    kendinizi zeka kontrolü için vermiş olduğu bu hizmetten ötürü kutluyorum...

    topice girip zekalarını ölçen ve medeni cesaret örneği gösteren futbol severleri de tebrik ediyorum
#29.01.2007 17:00 0 0 0
  • topice girip zekalarını ölçen ve medeni cesaret örneği gösteren futbol severleri de tebrik ediyorum

    teşekkürler zevkle yaptım:D
#29.01.2007 17:52 0 0 0


  • efet bende zevkle yapmıstım

    gene yaparım
#29.01.2007 18:17 0 0 0
  • cesaret örneği gösteremeyenleri kadıköy' den korkan kediler olarak görüyorum
#29.01.2007 18:26 0 0 0
  • korkunun ecele faydası yok ama
#29.01.2007 18:31 0 0 0
  • tesekkürler okanım hep beraberr
#29.01.2007 18:32 0 0 0
  • ee ama sı ne özii
#29.01.2007 22:18 0 0 0
  • amasi mamasi yok..
#29.01.2007 22:21 0 0 0
  • nesi var
#29.01.2007 23:09 0 0 0