Bu sana yazgülüm

Son güncelleme: 19.08.2004 20:14
  • KENDİMİ TUTAMIYORUM


    Ya sarılıp yatmak istiyorum hayaline,
    Ya da koklamak istiyorum saçlarını,
    Öyle bir büyün varki unutamıyorum,
    Bir gece dayanacağım kapına,kendimi tutamıyorum.

    Zaman zaman bir hüzün feth ediyor bedenimi,
    Sence bu acıların hepsi yeni mi?
    Yutkunuyorum,soluğumu bile yutamıyorum,
    Utanmasam ağlayacağım,kendimi tutamıyorum.
#18.08.2004 21:54 0 0 0
#18.08.2004 21:55 0 0 0
  • sagol aslan
#18.08.2004 21:57 0 0 0
  • Rica ederim!Ellerine saglik!!
#18.08.2004 21:58 0 0 0
  • ellerıne saglık
#18.08.2004 22:43 0 0 0
  • bu yazgülüde ne degerli imiş yaww
#18.08.2004 22:57 0 0 0
  • hades, degerli deyil, erisilmez bir rüya.
#18.08.2004 23:30 0 0 0
  • hıııııııııııııı yazgülü değersiz sadece ulaşılmaz ölemi bence bunu okumasa iyi olur dimi hadessssssssssssssss
#18.08.2004 23:34 0 0 0
  • üffff dislere bak, dr. hanim türkcem kit nedemek istedigimi bir ben biliyorum, deger bicilmez insanda. O zaten tek varlik bir kere yaratilmis ama kavusamadiktan sonra erisilmez bir rüyadir.
#18.08.2004 23:41 0 0 0
#18.08.2004 23:43 0 0 0
  • doktor haklısın bak sana katılıyom yaz gülğü bunu okumasa iyi olur
#18.08.2004 23:44 0 0 0
  • hades, git ellerini yika. tuslara ters basiyorsun. arkadas dedim, kardes dedim beni sirtimdan vuruyorsun
#18.08.2004 23:45 0 0 0
  • bana katılacağını biliyordum hades
#18.08.2004 23:46 0 0 0
  • banane, isterse bütün dünya size katilsin. Ben beni biliyorum hak veren yokmu bana
#18.08.2004 23:48 0 0 0
  • Orijinalin yazari ersoy_bb
    hades, git ellerini yika. tuslara ters basiyorsun. arkadas dedim, kardes dedim beni sirtimdan vuruyorsun


    saka aptım yaww ersoy seni sırtından asla vurmama yaw sadece arkandan :D ersoy ben sensiz yasayabilirmiyim şimdi aa bos ver yazgulunu yaw o ne anlamak istiyorsa onu anlar :oki: yaa
#18.08.2004 23:50 0 0 0
  • olmaz, bosvermek onu sevmemek tir, oysa alacagi olsun yazgülümün. O benim ne demek istedigimi anladigi halde beni sakiz cignamaya mecbur ediyor
#18.08.2004 23:54 0 0 0
  • ersoy ellerine saglik, sen kimseye kullak asma
#19.08.2004 20:13 0 0 0
  • ASMIYO ZATEN GEYİK BÖLÜMÜNE Bİ BAKSANA ÇORUMLU
#19.08.2004 20:14 0 0 0