Bir Demlik Anı - Bir Damla Hüzün

Son güncelleme: 20.11.2012 10:44
  • güzel sözler - sedat obuş yazıları - yürek sızısı - dost acı söyler



    noimage


    Dost Der ki :

    Eski sevgililer unutulmuyorsa ne yapmalı ki

    Derim ki :

    Bir demlik çay alıp soğuyana kadar izlemeli ve soğuduğu yerden yere dökmeli , yok etmeli yüreğinden...

    Dost :

    İşe yarar mı dersin hiç unutamayacağım gibi geliyor ..

    Derim ki :

    İşe yaramasa aynı demliğe tekrar çay koyarmıydın ?

    Sedat Obuş
#02.10.2012 11:42 0 0 0
  • güzel sözler - acıya alışmak - karanlıkta yürümek - sedat obuş sözleri


    noimage


    Acıya öyle alıştım ki , gözlerime karanlıkta yürümeyi öğretti ...

    Sedat Obuş
#02.10.2012 12:10 0 0 0
  • aya baktım - sen hiç gökyüzünden vazgeçebilirmisin - güzel sözler - anlamlı sözler


    noimage


    Bir gece ay bana sordu. NEDEN seni ağlatan biriyle berabersin.

    Aya baktım ve dedimki sen hiç gökyüzünden vazgeçebilir misin...
#02.10.2012 13:09 0 0 0
  • güvercinler ağlayınca ölürler - seni bir güvercinin aktığı gözyaşı kadar seviyorum



    noimage


    Seni Bir Güvercinin Aktığı Gözyaşı Kadar Seviyorum...

    Çünkü Güvercinler Ağlayınca Ölürler.
#02.10.2012 13:21 0 0 0
  • Emeğine sağlık kardeşim
#02.10.2012 22:06 0 0 0
  • teşekkürler İlbeyi abimm gözlerine sağlık olsun
#02.10.2012 22:12 0 0 0
  • hüznüm o kadar galip ki - içim acıyor - güzel sözler - sonbaharda hüzün


    noimage


    "Hüznüm o kadar galip ki en mutlu anımda bile içim acıyor..

    Benim yüreğimde her mevsim sonbahar"
#08.10.2012 21:22 0 0 0
  • bölünmüş bir hatıra - hatırayım ben - hüzün sözleri


    noimage


    "içimde yeryüzü konuştukça anlıyorum ki, bölünmüş bir hatırayım ben dünyaya dağılan..."
#08.10.2012 21:42 0 0 0
  • Emeklerine,yüreğinin derinliklerine sağlık kardeşim
#08.10.2012 21:52 0 0 0
  • büyümeyi hiç istemedim - çocuk olmak - istediğin zaman ağlamak - gizli gizli ağlamak


    noimage


    Büyümeyi hiç istemedim,
    Büyüdükçe insanlar daha az gülüyordu çünkü...
    Çocuk olmanın en güzel yanı, istediğin zaman ağlayabilmekti,
    Büyüdükçe insanlar gizli gizli ağlıyorlar çünkü...
#08.10.2012 21:58 0 0 0
  • çok teşekkürler abimm hoşgeldin, gözlerine sağlık olsun
#08.10.2012 22:01 0 0 0
  • can yücel şiirleri - yaprak dökümü - sonbahar şiirleri


    noimage



    Sararıp dökülmeden önce kızaran yapraklar ki onlar
    Şan verdiler ortalığa bütün bir sonbahar
    Mevsim dönüp de yeniden yeşermeğe başlayınca rüzgar
    Çıplaklığında o atın yine onlar koşacaklar
    O çocuklar
    O yapraklar
    O şarabi eşkiyalar
    Onlar da olmasa benim gayrı kimim var?

    Can Yücel
#10.10.2012 15:58 0 0 0
  • can yücel yazıları - can yücel şiirleri - çaya kaç şeker alırsın - günün aydın akşamın iyi olsun - olmalı ya



    noimage


    Yalnızlığa dayanırım da, bir başınalığa asla.

    Yaşlanmak hoş değil öyle duvarlara baka, baka.

    Bir dost göz arayışıyla.

    Saat tıkırtısıyla…

    Korkmam, geçinip gideriz biz mutlulukla.

    Ama; ‘’Günün aydın, akşamın iyi olsun'’ diyen biri olmalı.

    Bir telefon sesi çalmalı ara sıra da olsa kulağımda.

    Yoksa, zor değil, hiç zor değil, demli çayı bardakta karıştırıp, bir başına yudumlamak doyasıya.

    Ama; ‘’ Çaya kaç şeker alırsın ? ‘’

    Diye bir ses sormalı ya ara sıra…

    CAN YÜCEL
#11.10.2012 09:15 0 0 0
  • noimage



    “Sonra:
    Bir gün herkes sevdiğine kavuşacak dediler.
    Başladık ölümü beklemeye..”

#11.10.2012 09:46 0 0 0
  • ölünce kavuşurmu insan dersin, sevgileri tüketmeden bekleyelim o zaman teşekkürler gülümm çok güzeldi
#11.10.2012 09:53 0 0 0
  • insan sevdiği ile beraber olacakmış ya aykızıminşallah diyelim
    baktım çok güzel olmuş bişey eklemeden geçemedimrica ederim canısı
#11.10.2012 10:06 0 0 0
  • bide bakıyonn bekliyomuşuzz bekliyomuşuz, o bi başkasıyla kolkola geçiyomuş önümüzdenn :D

    o senin güzelliğin gülümm yüreğine sağlık
#11.10.2012 10:09 0 0 0
  • @Ay Kız adlı üyeden alıntı:
    bide bakıyonn bekliyomuşuzz bekliyomuşuz, o bi başkasıyla kolkola geçiyomuş önümüzdenn :D

    o senin güzelliğin gülümm yüreğine sağlık
    Orijinali Göster...


    hahaha oda mümkünöldürürüz o zaman aykızım
#11.10.2012 10:13 0 0 0
  • noimage

    Kolay değildir yağmur yapışmış gözlerden çiçekler açtırmak...
#19.10.2012 15:48 0 0 0