@Ay Kız adlı üyeden alıntı:
büyümeyi hiç istemedim - çocuk olmak - istediğin zaman ağlamak - gizli gizli ağlamak
Büyümeyi hiç istemedim,
Büyüdükçe insanlar daha az gülüyordu çünkü...
Çocuk olmanın en güzel yanı, istediğin zaman ağlayabilmekti,
Büyüdükçe insanlar gizli gizli ağlıyorlar çünkü...
Orijinali Göster...