Bir Demlik Anı - Bir Damla Hüzün

Son güncelleme: 20.11.2012 10:44
  • insan duymak istediklerine kulak kabatır
    insan yaşamak isteiklerini hayalini kurar

    hayal kur ve rabbinden iste
    bizde buradan amin diyelim
    belki hayalin gerçek olur belki duan kabul olur
#19.10.2012 15:58 0 0 0
  • [h=2]Bana hüznün resmini çizebilir misin Abidin?

    noimage

    Ah bu şiirler; bir başka yazılıyor geceleri..
    Birde ağlayan bir müziğin notalarını ıslatıyorsa dudaklarım..

    Henüz resmedilmemiş bir hüznün çizgilerini taşır suretim..
    Bana hüznün resmini çizebilir misin Abidin?
    Ben resmin olmayan tarafından büyüdüm..
    İşte bu yüzdendir içten içe döküntülerim..

    Şimdi uykuya çıkan bir kaç rüzgar taşır omuzlarım..
    Yastığımın boşluğuna düşürdüğüm hıçkırıkları toplarken,
    Saç tellerim; bir korkunun ürpertisini anlatan türkü çalar..
    Karabasanları hesaba katmadan...
    Ölümü her karşıma aldığımda, saklandığım yerden yakalanırım..
    Ve gökyüzü kahkahaya boğulur, yağmurun teni kurumadan..

    Birazda sokaklar ağlamalı artık! eksik atılmış adımları fark ettikleri zaman..
    Acı sürsem gözlerine bu kentin, gözlerinden akıtır mı beni?
    Şiirle, şiir olma diyordu bir adam!
    Tamda çocukluğuma ağza alınmayacak küfürler öğretirken...


    Bilmem; kaç kez katlettim satır aralarında kendimi….
    Ele verirken beni şiirlerim,
    Gecenin en koyusunda patlak verirdi cinayetlerim…
    Henüz öldürdüğüm cümlelerin yakınlarına taziye mesajı yollamamışken..

    Usul usul yaramı terk eden kanımın izini sürüyorum şimdi..
    Göçebe bir hikayesi vardı dilimin..
    Tüm ayrıntıları, harflerimin kokusuna devrettim..

    Bağdaş kurmuş bir rüyanın davetsiz misafiriyken ben,
    Kırmızı ışığına yakalanıyor sözcüklerim gecenin..
    Tamda karşıdan karşıya geçmek isterken cebinde biriktirdiği gülümseyişler…


    İsmet Baygın
#19.10.2012 15:58 0 0 0
  • aminn kanka gözlerine sağlık
#19.10.2012 18:43 0 0 0
  • nazım hikmet sözleri - nazım hikmet şiirleri - hani derler ya ben sensiz yaşayamam diye - işte ben onlardan değilim - ben sensiz de yaşarım ama seninle bir başka yaşarım


    noimage


    Hani derler ya; 'Ben sensiz yaşayamam' diye.
    İşte ben onlardan değilim...
    Ben sensiz de yaşarım; ama seninle bir başka yaşarım."

    Nazım Hikmet
#10.11.2012 11:33 0 0 0
  • bir insanı herhangi biri kırabilir - ama birtek en çok sevdiği acıtabilirmiş - çok acıttığında anladım - sitem sözleri - giderli sözler




    noimage


    Bir insanı herhangi biri kırabilir,
    Ama birtek en çok sevdiği acıtabilirmiş,
    Çok acıttığında anladım.
#11.11.2012 18:07 0 0 0
  • noimage

    Kendibaşınalığı tecrübe etmek lazım.
    Yalnızken ne yapabileceğini bilmeli insan...
#16.11.2012 11:05 0 0 0
  • @Ay Kız adlı üyeden alıntı:
    büyümeyi hiç istemedim - çocuk olmak - istediğin zaman ağlamak - gizli gizli ağlamak


    noimage


    Büyümeyi hiç istemedim,
    Büyüdükçe insanlar daha az gülüyordu çünkü...
    Çocuk olmanın en güzel yanı, istediğin zaman ağlayabilmekti,
    Büyüdükçe insanlar gizli gizli ağlıyorlar çünkü...
    Orijinali Göster...
    büyümeyi hiç istemedim - çocuk olmak - istediğin zaman ağlamak - gizli gizli ağlamak


    noimage


    Büyümeyi hiç istemedim,
    Büyüdükçe insanlar daha az gülüyordu çünkü...
    Çocuk olmanın en güzel yanı, istediğin zaman ağlayabilmekti,
    Büyüdükçe insanlar gizli gizli ağlıyorlar çünkü...

    evet insanlar büyüyünce gizli aglarlar...
    bazende göz yaşları içeri akar.. hiç görünmez..
    her sorana iyiyim demek gibi...

    ellerine emeyine saglık bitanem hepsi çok güzel
#16.11.2012 11:13 0 0 0
  • noimage


    Vaktinden önce anlamanın şaşkınlığı mı
    Vaktinde anlamanın sevinci mi
    Ya da biraz geç kalmanın
    O gereksiz tedirginliği mi
    Hangisi ?

    Ama belli ki sonundayız her şeyin
    En sonunda...

    E.Cansever
#16.11.2012 11:14 0 0 0
  • teşekkürler ablacımm beğendine çok sevindim gözlerine sağlık olsun
#16.11.2012 11:15 0 0 0
  • noimage


    Senin gördüğün ağzımın kenarında duran dua,
    ben ayaklarımın altındaki toprağa, döktüğüm
    gözyaşına inandım. Öyle uzun ki dünya;
    katlanmaya, kıvrılmaya, açılıp çarşaf olmaya.
    Mümkündür yol yapmaya bir ömür, yol almaya.

    Birhan Keskin
#16.11.2012 14:38 0 0 0
  • noimage



    "her sevginin başlangıcı ve süreci, o sevginin bitişinin getireceği boşluk ve yalnızlık ile dolu, belirsizlikler arasında belirlemeye çalıştığımız yaşam gibi.
    sevgi isteği, kendi kendine yaşamı kanıtlama dileği kadar büyük.
    belki kendilerine yaşamı kanıtlamaya gerek duymayan insanlar, sevgileri de derinliğine duymadan, acıya dönüştürmeden yaşayıp gidiyorlar."

    Tezer Özlü
#16.11.2012 14:40 0 0 0
  • noimage


    Normal bir insan gibi veda etmekten nefret ediyorsun, değil mi?
#16.11.2012 14:42 0 0 0
  • noimage


    Ah siyah saçların düşmüş alnına
    Kaybolasım gelir içimde
    Dönmek ne mümkün düştüm sevdana
    Ah yanasım gelir ateşte
    Belkide yoktur sonumuz
    Hasretle bitecek yolumuz
    Aman efendim canım efendim konuş biraz
    Aman efendim canım efendim sarıl biraz sev biraz
    Akşam çöküyor dağların üstüne
    Çaresizliğim ise yüreğime
    Bırak seveyim seni sadece bir gece
    Seher vakti geçsin gizlice sessizce
    Aman efendim canım efendim konuş biraz
    Aman efendim canım efendim sarıl biraz sev biraz

    Birsen Tezer
#16.11.2012 14:46 0 0 0
  • noimage


    konusmak çözüm olmaz bazen..
    o yüzden susmak lazim. evet susmak en iyisi şimdi..
#16.11.2012 14:48 0 0 0
  • noimage


    Yaranı saran insan başkadır, elini tutan insan başka..
    birini sever diğerine güvenirsin..
#16.11.2012 14:50 0 0 0
  • noimage


    Kalbimde ağırlık istemiyorum. Kimsenin kinini taşıyamam!
#16.11.2012 14:56 0 0 0
  • insan sevdiyi kadar affeder;)
#16.11.2012 15:15 0 0 0
  • haklısın abii teşekkürler
#16.11.2012 15:18 0 0 0
  • noimage


    Neden siyah?
    Tabi binlerce nedeni olabilir. Dünya üzerinde hayatları boyunca siyah giymeye karar vermiş milyonlarca kişi olmalı. Benim de onlardan bir farkım yoktu bu güne kadar. Nedenler o kadar da önemli değil.
    Nedenlerin değil, siyah rengin bir şekilde buluşturduğu insanlardık biz.
    Öncelikle karamsarlık ve umutsuzluğun simgesiydi siyah.
    Evet, bu nedenle giydim. Sonra geceye karışmanın ve şiddetin rengiydi.
    Bu nedenle de giydim. Sonra renkli insanların yanında entelektüel olanları gösterirdi siyah. Pembe kazaklı birinin hayat felsefesi merak edilmez! Ve bu nedenle de giydim. En son olarak da, kan lekeleri üzerinde kuruyunca görünmez ve daha da önemlisi zayıf gösterir ki ben bütün bu nedenlerden dolayı giydim.”




    Hakan Günday
#16.11.2012 15:30 0 0 0