Pargalıdan Esintiler

Son güncelleme: 02.01.2013 10:10
  • Ya bir gün güneş doğmazsa
    GÜN BATTI YINE UMUTLARIMI DA PEŞİNDEN GÖTÜRDÜ.
    VE GIDERKEN DEDİ Kİ.
    YERİME SANA BİR SÜRÜ YILDIZ BIRAKIYORUM..
    O YILDIZLARIN ARASINDA ARADIĞIN KİŞİ.
    İŞTE O YÜZDEN BİTANEM SENDEN VAZGEÇEMİYORUM VE KORKUYORUM.
    YA BİR GÜN GÜNEŞ DOĞMAZSA DİYE.
    YA BİR GÜN BULUTLU OLURSA GECE...
    HANGİ YILDIZ DA ARAYACAM SENİ DİYE CANIM.

    Pargalı
#03.10.2012 08:53 0 0 0
  • Yine kar yağıyor bir pamuk tarlasına düşer gibi.
    Gece soğuk ve karanlık üşüyorum.
    Küçükken bana anlatırlardı.
    Her bir kar tanesini
    bir melek indirirmiş yeryüzüne.
    Sen nerdesin peki....
    Hangi dağın tepesine indiriyon
    kar tanelerini,
    Hangi kişinin elinde eriyor
    İnen kar tanelerin MELEĞİM..

    Pargalidan esintiler
#03.10.2012 08:55 0 0 0


  • Taşınıyorum yüreğinden ey sevgili
    Arkamda bişey bırakmadan.
    Dağlar kadar sevgimi,
    Bulutlar kadar gözyaşı yüklü gözlerimi alıp gidiyorum.

    Bu son gidişim geri dönmeyeceğim.
    Bu son kez bakmalarım gözlerine.
    Her gün can çekişmektense,
    Bir kez öleyim uğrunda o da güzel.

    Sevdim karşılık beklemedim,
    Sevdim sev demedim,
    Sevdim imkansız olduğunu bile bile,
    Ama biz suçlu değiliz rahatım
    Anlım açık gidiyorum.

    Taşınıyorum yüreğinden ey sevgili,
    Yüküm çok ağır,
    Ezilsem de altında gidiyorum.
    Artık tüm mutluluklar senin olsun
    Bensizlikse seni güldüren,
    Aşkımsa seni öldüren
    Kıyamam sen üzülme GİDİYORUM.

    pargalıdan esintiler
#03.10.2012 08:56 0 0 0
  • tebrikler yüreğine sağlık
#03.10.2012 09:01 0 0 0
#03.10.2012 09:02 0 0 0
  • yüreğine duygularına sağlık
#03.10.2012 09:41 0 0 0
  • teşekkürler arkadaşlar yorumunuza okuyan gözlerinize sağlık
#03.10.2012 09:43 0 0 0
  • Çok güzel.derinmi derin dizelerle bezenmiş bir sayfa Pargalı,sayfanız hayırlı,duygularınız daim olsun.
    Yüreğinize,emeklerinize sağlık:)
#03.10.2012 20:19 0 0 0
  • @El-keyf adlı üyeden alıntı:
    Çok güzel.derinmi derin dizelerle bezenmiş bir sayfa Pargalı,sayfanız hayırlı,duygularınız daim olsun.
    Yüreğinize,emeklerinize sağlık:)
    Orijinali Göster...


    güzel yorumun için teşekkürler :)
#04.10.2012 09:43 0 0 0
  • çok güzeldiler arkadaşımm yüreğine sağlık olsun
#04.10.2012 11:39 0 0 0
  • takipcinim
    yüregine sağlık olsun.. güzel dizeler..
#04.10.2012 11:43 0 0 0
  • @Ay Kız adlı üyeden alıntı:
    çok güzeldiler arkadaşımm yüreğine sağlık olsun
    Orijinali Göster...


    okuyan gözlerine sağlık :) hani benim öteki şiiri de taşıycaktın bu bölüme
#04.10.2012 11:50 0 0 0
  • @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    takipcinim
    yüregine sağlık olsun.. güzel dizeler..
    Orijinali Göster...
    takipcinim
    yüregine sağlık olsun.. güzel dizeler..

    Teşekkür edrim Sığınak arada yazıyorum işte yada yazdırıyorlar :)
#04.10.2012 11:51 0 0 0
  • yazdıranların eksik olmasın
#04.10.2012 12:03 0 0 0
  • hayırlı olsun ahmet...
    kalem mi kurşun kurşun mu kalem? yoksa sen bunları kurşun kalemle mi yazdın. kelimeler kurşun gibi delip geçiyor anlamlarının...
    kalemine kurşununa kelamına kelimene sağlık...
#04.10.2012 12:13 0 0 0
  • @ıssızada adlı üyeden alıntı:
    hayırlı olsun ahmet...
    kalem mi kurşun kurşun mu kalem? yoksa sen bunları kurşun kalemle mi yazdın. kelimeler kurşun gibi delip geçiyor anlamlarının...
    kalemine kurşununa kelamına kelimene sağlık...
    Orijinali Göster...
    hayırlı olsun ahmet...
    kalem mi kurşun kurşun mu kalem? yoksa sen bunları kurşun kalemle mi yazdın. kelimeler kurşun gibi delip geçiyor anlamlarının...
    kalemine kurşununa kelamına kelimene sağlık...

    beni kurşunla vurandandır abi o kurşunki bak dizelere yansımış sen farkettin. Eyvallah devamı gelecek inşallah. Değerli yorumun için teşekkür ederim
#04.10.2012 13:04 0 0 0
  • Gözlerinde kaybolmak

    Bir soğuk gecenin karanlığından yazıyorum sana ey yar !..
    Yine aldı göz kapaklarını kapatıp ellerimden seni uykular,
    Ve yine sensizim olmuyor sabahlar !..


    noimage
    Hayallerimin mekanı sensin.
    Rüyalarımın vatanı sensin.
    Yüreğimin yakanı sensin.
    Ve bilmiyorum şimdi kiminle ve nerdesin !..


    noimage
    Düşlerimden uyanmaya korkuyorum,
    Ya bir daha göremezsem seni diye.
    Gözlerinden akmaya korkuyorum,
    Ya bir daha olamazsam göz bebeklerinde diye.


    noimage
    Bu kadar acı veriyorsa seni severken bile olsa bu yürek,
    Ayrılmak can çekişmektir, kopmak ölüm olsa gerek.


    noimage
    Bir melek ol gel son nefesimde sevmeyenler utansın,
    Kanadını ser üstüme sereserpe uzansın,
    Bir bardak su niyetine gönlüm sevgine kansın,
    Gittiğin yere götür inanki bu bedende cansın.


    noimage
    Bir çobanın kavalından çıkan acı nağmeyim şu an,
    Bir yetimin gözlerinden akan damlayım inan,


    noimage
    Bir mecnunun ellerindeki nasır kadar asırlık bu sevdam,
    Bir dikenin gülü kadar erişilmez,
    Bir denize düşmüş elmas kadar değerli
    ve gökyüzünde yolunu yitirmiş martılar gibi şaşkın bu sevdam.


    noimage
    Seni nasıl sevsem acaba,
    Başında çırpısı bir köylü kızı ol gel,
    Elinde kınası bir sultan ol gel,
    Burnunda hızması bir ceylan ol gel,
    Altında beyaz atı, üstünde gelinliği ol gel bana.


    noimage
    Ve gir sağ ayakla gönül evimize,
    Artık ne kahve isterim bahane yaratıp,
    Ne de yemek aş isterim otur karşıma.


    noimage
    Gül isterim..
    Dalından deil yüzüme gül isterim..
    Al isterim..
    Kırmızı deil canımı al isterim..
    Teline bir ömrümü feda edebileceğim,
    Saçlarından bir tel isterim.
    Tenine bir dünyayı yakacağım,
    Bir el isterim..
    Avucumun içinde sımsıkı tutacağım


    noimage
    Ancak böyle sana doyar bu gözlerim, GÖZLERİNDE KAYBOLMAK için
    Ancak ruhum o zaman bu bedeni terk eder..
    Hiç bir şey ama hiç bir şey umrumda değil kuzum.
    Yüreğime düşmüşsün bir kere.


    noimage
    Nereden bilirdim çocuklar gibi oyun sandım sevdayı değilmiş..
    Nerden bilirdim gül yüzün güneşmiş ki beni kör etmiş..
    Allah'ım seni bana mükafat, beni sana deli etmiş..
    Yaşamak senle güzel ve senle ölmekmiş.


    noimage
    Yarınlar bana Onu verin artık..
    Bir çocuk gibi ağlamaktan yoruldum.
    Sabahlar güneşimi verin artık..
    Gecelerde beklemekten duruldum.


    noimage
    Kimine evlat olan, kimine bir dost olan,
    Kimine abla kimine kardeş olan,
    Bana da el olmasın artık...


    noimage
    Yar dedim ben ona canıma can olsun.
    Ömrüme ömür..
    Gözlerime nur..
    Evime huzur olsun..


    noimage
    Dilimde duam,
    Mutlu bir yuvam,
    Onunla her an benim olsun.


    noimage
    Ne olursa olsun..
    YETERKİ O OLSUN

    29.08.2012 01:02
    PaRGaLı DaN EsİntİlER
#04.10.2012 13:09 0 0 0
  • uzuyor geceler sensizliğin sessizliğinde
    ay parlıyor da gecenin içinde yansımıyor ışığı odama
    araladım perdeyi zifirisinde kayboldum gecenin
    gözlerimde gözlerinin karası yar yüreğimde yokluğunun sızı
    uzuyor geceler bir başına boğuşurken anılarla
    sabaha varmayı istiyor muyum onu da bilmem ama
    zor geliyor yar hayaline sarılıp ısınmaya çalışmak
    zor geliyor yar bunca severken ayrı kalmak
    uzuyor geceler uykunun haram düşlerin kabus olduğunda
    seni getirmeyecek gün sana varmayacak attığım ilk adım
    gece bitip güneş doğsa yollar hep sana varsa
    sensizlik değil sesin yankılansa kulaklarımda
    ahh yar ellerim ellerinde gözlerim gözlerinde
    tenimde teninin kokusu versem son nefesimi
    ölürken de söyleyeceğim SEVİYORUM SENİ...

    şems-im-sen (elif)

#19.10.2012 09:33 0 0 0
  • @şems-im-sen adlı üyeden alıntı:
    uzuyor geceler sensizliğin sessizliğinde
    ay parlıyor da gecenin içinde yansımıyor ışığı odama
    araladım perdeyi zifirisinde kayboldum gecenin
    gözlerimde gözlerinin karası yar yüreğimde yokluğunun sızı
    uzuyor geceler bir başına boğuşurken anılarla
    sabaha varmayı istiyor muyum onu da bilmem ama
    zor geliyor yar hayaline sarılıp ısınmaya çalışmak
    zor geliyor yar bunca severken ayrı kalmak
    uzuyor geceler uykunun haram düşlerin kabus olduğunda
    seni getirmeyecek gün sana varmayacak attığım ilk adım
    gece bitip güneş doğsa yollar hep sana varsa
    sensizlik değil sesin yankılansa kulaklarımda
    ahh yar ellerim ellerinde gözlerim gözlerinde
    tenimde teninin kokusu versem son nefesimi
    ölürken de söyleyeceğim SEVİYORUM SENİ...

    şems-im-sen (elif)


    Orijinali Göster...
    uzuyor geceler sensizliğin sessizliğinde
    ay parlıyor da gecenin içinde yansımıyor ışığı odama
    araladım perdeyi zifirisinde kayboldum gecenin
    gözlerimde gözlerinin karası yar yüreğimde yokluğunun sızı
    uzuyor geceler bir başına boğuşurken anılarla
    sabaha varmayı istiyor muyum onu da bilmem ama
    zor geliyor yar hayaline sarılıp ısınmaya çalışmak
    zor geliyor yar bunca severken ayrı kalmak
    uzuyor geceler uykunun haram düşlerin kabus olduğunda
    seni getirmeyecek gün sana varmayacak attığım ilk adım
    gece bitip güneş doğsa yollar hep sana varsa
    sensizlik değil sesin yankılansa kulaklarımda
    ahh yar ellerim ellerinde gözlerim gözlerinde
    tenimde teninin kokusu versem son nefesimi
    ölürken de söyleyeceğim SEVİYORUM SENİ...

    şems-im-sen (elif)




    Güzel paylaşımın ile renk kattınız. Yüreğinize sağlık Elif hanım
#20.10.2012 13:18 0 0 0