@şems-im-sen adlı üyeden alıntı:
uzuyor geceler sensizliğin sessizliğinde
ay parlıyor da gecenin içinde yansımıyor ışığı odama
araladım perdeyi zifirisinde kayboldum gecenin
gözlerimde gözlerinin karası yar yüreğimde yokluğunun sızı
uzuyor geceler bir başına boğuşurken anılarla
sabaha varmayı istiyor muyum onu da bilmem ama
zor geliyor yar hayaline sarılıp ısınmaya çalışmak
zor geliyor yar bunca severken ayrı kalmak
uzuyor geceler uykunun haram düşlerin kabus olduğunda
seni getirmeyecek gün sana varmayacak attığım ilk adım
gece bitip güneş doğsa yollar hep sana varsa
sensizlik değil sesin yankılansa kulaklarımda
ahh yar ellerim ellerinde gözlerim gözlerinde
tenimde teninin kokusu versem son nefesimi
ölürken de söyleyeceğim SEVİYORUM SENİ...
şems-im-sen (elif)
Orijinali Göster...