Pargalıdan Esintiler

Son güncelleme: 02.01.2013 10:10
#13.12.2012 14:11 0 0 0
#13.12.2012 14:32 0 0 0

  • noimage
    Bu sefer ağır vurdun sevgili

    Yazma demiştim bir daha ayrılık şiirleri
    Duramadım, yapamadım !..
    Kime anlatayım kim dinler beni sen gibi
    Ve kim dur der akıp giden zamana sensiz.

    Bir sensizliğe alışmak oyalıyor şu an beni
    Bir de sigara !..
    Kafamda dönen bir şeyler var gözlerim kararıyor.
    İçim yanıyor ulan içim yanıyor.

    Çok şey istemedim ben gibi sev istedim.
    Tutamadığım ellerine, bakamadığım gözlerine
    Başkası dokunmasın istedim.

    Bu muydu adını trip koyduğun
    Bu muydu üzerine çok geldiğimi düşündüğün
    Kıskançlık duygusu.

    Bu sefer ağır vurdun sevgili
    Artık sensiz çıban tutacak açtığın bu yara
    Üzerine kurtlar çökecek
    Liğme liğme yiyecekler
    Ama senin vurduğun kadar

    ACIMIYACAK

    14.12.2012
    14:23
#14.12.2012 13:24 0 0 0
  • vayyy dedim ahmet süper olmuş son dörtlük vurgun gibiydi yüreğine sağlık...
#15.12.2012 12:32 0 0 0
  • acımamalı ,yara değil mi bu kabuk tutar elbet
    yar dediğin sana yarr değilmi zaten
    sen seversin ,istersin ki ben de olsun o gider başkalrına bende olur
    dünya dediğin demiyeceğim
    diyeceğim o ki... acımasın , sende acıma
#15.12.2012 12:36 0 0 0
  • @şems-im-sen adlı üyeden alıntı:
    vayyy dedim ahmet süper olmuş son dörtlük vurgun gibiydi yüreğine sağlık...
    Orijinali Göster...


    son dörtlük öyleydi evet yorum ve beğenin için tşk ederim elif
#15.12.2012 14:16 0 0 0
  • @19wtney adlı üyeden alıntı:
    acımamalı ,yara değil mi bu kabuk tutar elbet
    yar dediğin sana yarr değilmi zaten
    sen seversin ,istersin ki ben de olsun o gider başkalrına bende olur
    dünya dediğin demiyeceğim
    diyeceğim o ki... acımasın , sende acıma
    Orijinali Göster...


    güzel temenni ve dileklerin için saol eda.

    Bu benim elimde olsa
    belkide fazla duygusalım bilmiyorum herkes mi öyle ben mi böyleyim
#15.12.2012 14:20 0 0 0
  • her kes öle merak etme
#15.12.2012 14:24 0 0 0
  • @19wtney adlı üyeden alıntı:
    her kes öle merak etme
    Orijinali Göster...


    duygusal anda sen hep böyle güler misin :D İLHAM'i gelecekti kaçtı güldüğünü görünce
#15.12.2012 14:30 0 0 0
  • noimage
#15.12.2012 14:34 0 0 0
  • @19wtney adlı üyeden alıntı:
    noimage
    Orijinali Göster...



    Evet o olur olmadık yerler işte. Kuytu karanlık ısssız kimsesiz bir yer ararsın bulamazsın o an işte. Sonra içine atarsın atarsın atarsın onla kalırsın. Acı odur işte. yara odur işte
#15.12.2012 14:43 0 0 0
  • Çaresizlik nedir ? (KIYAMET)

    Sen onun için fedarlıkların cümlesini ayağına serdiğin halde
    O senin için kılını kıpırdatmaz.
    Nedir maksadı bilir misiniz ?
    Bana mecbur olsun der, hep beni sevsin der,
    Kulum kölem olsun der.

    Halbuki karşısındakinin kendisi için neler yapabileceğini bilemez.
    Kedinin fare ile oynaması gibi bir şey bu.

    Bilemez o fare bir gün başka bir kediye kendini teslim edecek.
    Öleceğini bile bile bu bir kurtuluş olacak.

    Hadi gücün bir fareye yetiyordu gel de al beni kedinin elinden
    Belki tırmalanacak elin yüzün benim için kavga edermisin bilemem ama
    Belkide zor da olsa alacaksın onun elinden tekrar beni
    Soluk soluğa kalacaksın elin yüzün kan içinde bana bakacaksın

    Ben artık sana bakmıyorum yar
    Gönül evinden attıktan sonra beni el aleme rezil ettikten sonra beni.
    Al bu canı farketmeyecek, ha o kedi yemiş beni ha sen parçalamışın beni
    Çaresizlik budur işte canım
    Ne sen benimsin
    Ne ben seninim artık

    21.12.2012
    13:08
#21.12.2012 14:55 0 0 0
  • geldin hoşgeldin dedim ve
    açtım yürek kapımı sonuna kadar
    ilk baharımdın burcu burcu aşk kokan
    sevgiyle bakan gözlerinde aşkla atardık kahkahalarımızı
    güçlüydük yıkamazdı bizi kimse bizden başka
    el ele verince aşardık tüm sorunları
    yeminlerimiz verilmiş sözlerimiz vardı
    saçlarımıza aklar düşecekti hani
    yürürken titreyen bacaklarımızın bastonu olacaktık
    ben senin gözlerinde bekleyecektim ölümü
    sen dayanamam ardında bırakma beni diyecektin
    ne oldu da değiştin birden neydi alan seni benden
    vardı herşeyin bir çaresi sevgimizle yürürdük bu yolda
    konuşamadık mı paylaşamadık mı hayatı sustuk
    yüreğimde koca bir ummandı sevgin dolup dolup taşan
    tenimde alevdin yakıp kavuran hiç sönmeyen
    ne oldu da gittin benden neydi bu çaresizce terk edişin sebebi
    oysa gitmeseydin demiyorum oysa sevmeseydim demiyorum
    tek bir sorum olacak sana
    benden çok seveni bulabildin mi oralarda?


    elif ( paylaşımını okuduğumda içimden geçen cümlelerdi bunlar daha uzardı aslında ama kısa kesmek gerek umarım beğenirsin


#21.12.2012 15:38 0 0 0
  • @şems-im-sen adlı üyeden alıntı:
    geldin hoşgeldin dedim ve
    açtım yürek kapımı sonuna kadar
    ilk baharımdın burcu burcu aşk kokan
    sevgiyle bakan gözlerinde aşkla atardık kahkahalarımızı
    güçlüydük yıkamazdı bizi kimse bizden başka
    el ele verince aşardık tüm sorunları
    yeminlerimiz verilmiş sözlerimiz vardı
    saçlarımıza aklar düşecekti hani
    yürürken titreyen bacaklarımızın bastonu olacaktık
    ben senin gözlerinde bekleyecektim ölümü
    sen dayanamam ardında bırakma beni diyecektin
    ne oldu da değiştin birden neydi alan seni benden
    vardı herşeyin bir çaresi sevgimizle yürürdük bu yolda
    konuşamadık mı paylaşamadık mı hayatı sustuk
    yüreğimde koca bir ummandı sevgin dolup dolup taşan
    tenimde alevdin yakıp kavuran hiç sönmeyen
    ne oldu da gittin benden neydi bu çaresizce terk edişin sebebi
    oysa gitmeseydin demiyorum oysa sevmeseydim demiyorum
    tek bir sorum olacak sana
    benden çok seveni bulabildin mi oralarda?


    elif ( paylaşımını okuduğumda içimden geçen cümlelerdi bunlar daha uzardı aslında ama kısa kesmek gerek umarım beğenirsin



    Orijinali Göster...

    tek bir sorum olacak sana
    benden çok seveni bulabildin mi oralarda?


    bulabilecek yürek yok sende sevgili....
    Ne benle ne bensiz yapamıyorsun.
    Aynı kalpte iki sevgi, aynı koltukta iki karpuza benzer. Ama birisi düşer.
    Cepte görme beni yüreğinde gör

    teşekkürler elif kardeşim güzel yorum ve şiirin için yüreğine sağlık
#21.12.2012 15:48 0 0 0
  • uyuyup uyanmak ve senı yanımda benı ızlerken gormek ruyaların en guzelı.

    tıpkı ölup dırılıp cennette bır hurı gormek gıbı.

    yatagımda bır sıcaklık var artık kalbımde bır huzur.

    yasarken aklımdayken ölunce bana verılmıs bır ödul gıbısın Rabbım'den.

    şukurler olsun daha ne ısteyımkı senden baska

    hastayım sana... asıgım sana...

    29.12.2012
    05:20
#29.12.2012 11:12 0 0 0
  • selam pakete sığar mı, süslenir mi bilmem
    sana baklava kıvamında selamlarımı ikram etmek istedim.
    güzel duygularını, dizelerini okudum, etkilendim
    ya ben ya klavye haddini aştı. böyle tebrik etmek istedim.
    al kabul buyur kardeşim. bi selam vermek istedim.
#02.01.2013 10:03 0 0 0
  • @ıssızada adlı üyeden alıntı:
    selam pakete sığar mı, süslenir mi bilmem
    sana baklava kıvamında selamlarımı ikram etmek istedim.
    güzel duygularını, dizelerini okudum, etkilendim
    ya ben ya klavye haddini aştı. böyle tebrik etmek istedim.
    al kabul buyur kardeşim. bi selam vermek istedim.
    Orijinali Göster...
    selam pakete sığar mı, süslenir mi bilmem
    sana baklava kıvamında selamlarımı ikram etmek istedim.


    aleyküm selam onur kardeşim.
    selam belki pakete sığmaz belki ama dostluk kalbe sığar hemde birden fazla dostluğu barındırır bir kalp. Dostluğumuzun daim kalması dileği ile eyvallah
#02.01.2013 10:10 0 0 0