Pargalıdan Esintiler

Son güncelleme: 02.01.2013 10:10
  • Günaydın Eda bügün görebildim henüz :)
#13.12.2012 11:22 0 0 0
  • o zamannnn tünaydın olsun
#13.12.2012 11:27 0 0 0
  • evet yemek yiyip geliyom :D
#13.12.2012 11:43 0 0 0
  • bekletme aman diiim
#13.12.2012 12:12 0 0 0
  • sen beni mi bekliyordun :D
#13.12.2012 12:33 0 0 0
#13.12.2012 12:36 0 0 0
#13.12.2012 12:52 0 0 0
#13.12.2012 13:06 0 0 0
#13.12.2012 13:12 0 0 0
#13.12.2012 13:26 0 0 0
  • esiyor deli rüzgar havada bir gariplik var
    yağmur bulutları dağıldı ama yinede bir hüzün var
    hadi sevdiğim uzaklardan bir gülümse
    rüzgar dağıttı bulutları sende yok et hüznü
    ışıldasın gözlerin göğümde güneş niyetine....

    elif
#13.12.2012 13:30 0 0 0
  • Gülümse hadi gülümse bulutlar gitsin
    Yoksa ben nasıl yenileneceğim hadi gülümse
    Sazlarım vardı ırmaklarım vardı çakıl taşlarım vardı benim
    Ama sen başkasın anlıyormusun başkasın



    Sezen Aksu
#13.12.2012 13:33 0 0 0
  • @şems-im-sen adlı üyeden alıntı:
    esiyor deli rüzgar havada bir gariplik var
    yağmur bulutları dağıldı ama yinede bir hüzün var
    hadi sevdiğim uzaklardan bir gülümse
    rüzgar dağıttı bulutları sende yok et hüznü
    ışıldasın gözlerin göğümde güneş niyetine....

    elif
    Orijinali Göster...


    alişte sana şairin ustası
#13.12.2012 13:33 0 0 0
  • evet kesinlikle eda sana katılıyorum
#13.12.2012 13:34 0 0 0
  • @19wtney adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4960378]şems-im-sen[/alinti]

    alişte sana şairin ustası
    Orijinali Göster...
    alişte sana şairin ustası

    teşekkür ederim canım ustalık kim biz kim öylesine karalıyoruz :)
#13.12.2012 13:34 0 0 0
  • teşekkür ederim ahmet valla isteyince sizlerde güzel karalıyorsunuz bekliyoruz okumayı
#13.12.2012 13:35 0 0 0
  • @şems-im-sen adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4960382]19wtney[/alinti]alişte sana şairin ustası

    teşekkür ederim canım ustalık kim biz kim öylesine karalıyoruz :)
    Orijinali Göster...
    teşekkür ederim canım ustalık kim biz kim öylesine karalıyoruz :)

    insanın yazdıkları iç dünyasının aynasıdır... iç dünyana bereket sen yeterki karala
#13.12.2012 13:36 0 0 0
  • derinden bir iç çekmek istedim
    nefessiz kaldığım anlar aklıma geldi
    içimde deli fırtınalar kor yangınlar var
    gülümsemenin zorluğunda sakladığım gözyaşlarım var
    yokluğunu varlığa katık ettiğim sevdamla
    umutlu günleri düşlerim
    yol uzun hayat kısa olsa da deyip
    koşarak sevdiğime gidesim var
    sonsuzlukta olsa yolun sonu
    uçarak ölüme varasım var... ( biraz saçma oldu ama şuan böyle hissettim )
#13.12.2012 13:40 0 0 0
  • ahmet sana ip ucu buldum nefesini tut şiir yaz
#13.12.2012 14:10 0 0 0