Gitme Diyemedim

Son güncelleme: 14.03.2007 08:54
  • noimage

    Ben, kalbimin ayaklarıyla yürüdüm yolumu,

    Sevgiyle, onurlu dikti başım...

    Taa, uzaklardan sen gelene kadar.

    Çıkmasaydın hayallerimin önüne, tökezleyip düşmeyecektim!

    Şimdi, sol yanım ağır yaralı.

    İç kanamalardayım...

    Kalkamıyorum!

    Mutluluğu bekledim asırlarca.

    Acılı bir aşkın ağrılı bekleyişlerini duyarak yüreğimde.

    'Ama' tekliğim gidemiyor ki, yalnızlığımı!

    Çok değildi istediğim; bir bakış, bir gülüş yetecekti oysa.

    Gidecekmişsin, kal diyemedim.

    Oysa ben, ne umutla beklemiştim seni

    Sevgiye yasaklı bir çağda mı yaşıyorum şimdilerde?

    Şimdi sen, asırlarca sakladığım sevgimi başkasına mı bırakıp gidiyorsun?

    Hiç gelmedin ki bana veda mı ediyorsun?

    Böyle gitmeni istemezdim.

    En koyu tonlarını sen ekledin yalnızlığıma!

    Böyle gitmeni istemezdim.


    noimage


    Git! adına yazdığım mektubu okumadan GİT!

    Bana sorarsan eğer, istemezdim gitmeni...

    Sana ufak kalmayı da istemezdim üstelik.

    Gururu mu yedi yerinden bıçakladım,

    Sana sevgimi söylemek için.

    Elimi kana buladım aşkın uğruna!

    Gururumu öldürdüm, kalbimin hatırı için.

    En bakir hislerimi sana açtım,

    Sevgimi söylemek için...

    Bunları duymadan mı gidiyorsun?

    Git öyle ise yolun açık olsun!

    Ben, bunu da aşarım.

    Zaman ilaç ya yaralarıma!

    Geçen gün keçileri de kaçırdım, huzurumla birlikte.

    Uykuya da giremiyorum;

    Gözlerim, isyan bayrağını çekti geceye.

    Çitlerden atlatamıyorum koyunları, inadı tuttu!

    Kurtla kuzuyu da geçiremiyorum karşıya tek tek,

    Aklım karışık...

    İlham perilerim de yok!

    Hayallerim beynimi acıtıyor.

    Bu gün değil odalar, koskoca kent dar geliyor bana! ! !

    Meğer ne büyük sevmişim seni!

    Nerden bilirdim; acılı bir şarkının sözlerinde yiteceğimi.

    "Nihansın dideden ey mesti nazım"

    Oysa ben cennete girdim sanmıştım,

    Cehenemi hiç düşünmeden.

    Bilseydim serermiydim ayaklarına, itina ile sakladığım sevgimi..

    Ve, ağlatırmıydım bu masum yüreğimi..

    Ahh, bu şarkıların gözü kör olsun..!!


    noimage
#06.03.2007 01:24 0 0 0
  • 19/ 11/ 2004 cuma sevgiye yazılmış bir mektup.

    Hafize Hanaylı


    TesekkurLer pedaliza..

    Tabi Hafize Hanımada ayrıca Tesekkur Ediyoruz..!
#06.03.2007 01:56 0 0 0
  • Emre canım kardeşim seni çok iyi anlıyorum...şu saatte yazdığı içten dizelerle yüreğimi biraz olsun rahatlatan şair Hafize Hanaylı
    ya bende çok çok teşekkür ediyorum..iyiki rastladım bu şiirine



    hicbirsey2001 hocam parçayı yada 12 numaralı parçayı eklerseniz çok sevinirim
#06.03.2007 02:23 0 0 0
  • Sevgili pedaliza,
    Baktım ki gece yarılarına kadar uykusuz kalıp,
    bu sayfayı hazırlamışsınız,
    bari benim de bir katkım olsun dedim...

    Bu arada sevgili dostumuz hicbirsey2001'in de biraz rahatlamasını
    istemedim değil...

    Ellerinize sağlık, hakikaten bana göre güzel bir şiir ve müzik seçerek,
    insanı gece yarısı düşüncelere daldıran bir sayfa hazırlamışsınız..
    Tüm ayrılıkların sona ermesini dilerim..!

#06.03.2007 03:24 0 0 0
  • Aklım karışık...

    İlham perilerim de yok!

    Hayallerim beynimi acıtıyor.

    Bu gün değil odalar, koskoca kent dar geliyor bana! ! !

    Meğer ne büyük sevmişim seni!

    ne diyeyim bu saat te

    ellerine yüregine saglik arkadasim parcada öyle yakismiski
#06.03.2007 03:58 0 0 0
  • canım yüreğine sağlık
    çok güzel bir şiir eee müzikte eklenince can buluyor sayfalar
    sizinde ellerinize sağlık atesilter
    teşekkürler pedaliza
#06.03.2007 08:10 0 0 0
  • ah pedaliza benide yaktın.eski bir şarkı sözler çok güzel şiir dokunaklı ee birde güzel yürekli arkadaşlarımın paylaşımları...
    çok tşkrler emeği gecen herkese..
    sizleri seviyorum sözüm yok henüz kendime gelemedim
#06.03.2007 08:41 0 0 0
  • @ Pedaliza


    seni çok iyi anlıyorum...

    Sanmiyorum Ama..

    Yaşamaya Devam...

    Kolay Gelsin..!

#06.03.2007 11:18 0 0 0
  • mükemmek bir eser... paylaşımın için teşekkur ederim...
#06.03.2007 13:48 0 0 0
  • Müzik insanı öle biyerlere götürüuyo ki şiirde güzel olunca off off
#06.03.2007 15:59 0 0 0
  • şarkıda gitme sana muhtacım diyor ya
    yapcak bırsey yok çünkü gidecekse gitmesi
    gerekiyorsa gidiyor donus yokkı gerıye artık
    Aşkı aşk yapan tuhaf haller bunu diyememek
    iki kat daha fazla sevmeye eşit garip bir hesaptır ve anlaşılmaz.

    sevgiler sana dostum yine harika bir paylaşımdı yüreğine sağlık
#06.03.2007 16:47 0 0 0
  • Yüregine saglik canisi

    süper bir siir ayrica resimlerde insan donup kaliyor..cok etkileyici

    Arka plandaki resimi sevgili hicbirsey cok iyi secmis

    ayrica onada tesekkürler
#06.03.2007 22:24 0 0 0
  • tesekürler
#06.03.2007 23:26 0 0 0
  • çok teşekkür ediyorum arkadaşlar izleyen dinleyen yüreğiniz üzülmesin...

    songülüm bende teşekkür etmemiştim..fonu atesilter hocam hazırladı
#07.03.2007 07:49 0 0 0
  • Yüreginize sagalik Efem. Yine güzel bir Kompozisyon olusmus
    sarkida harika Ne Diyelim,Tesekkür ederim Cok Güzeldi Gercekten
#07.03.2007 08:35 0 0 0
  • pedaliza Gine harikalar yaratmisin canim
    Yüreyine saglik paylasim icin cok cok tesekkürler
#07.03.2007 21:32 0 0 0
  • Aklım karışık...

    İlham perilerim de yok!

    Hayallerim beynimi acıtıyor.

    Bu gün değil odalar, koskoca kent dar geliyor bana! ! !
#08.03.2007 01:22 0 0 0
  • güzel bir paylasim ellerine saglik sanirsam muzik yok
#08.03.2007 12:22 0 0 0
  • harika olmus ellerine saglik
#08.03.2007 21:26 0 0 0