Emre canım kardeşim seni çok iyi anlıyorum...şu saatte yazdığı içten dizelerle yüreğimi biraz olsun rahatlatan şair Hafize Hanaylı
ya bende çok çok teşekkür ediyorum..iyiki rastladım bu şiirine
hicbirsey2001 hocam parçayı yada 12 numaralı parçayı eklerseniz çok sevinirim
Sevgili pedaliza,
Baktım ki gece yarılarına kadar uykusuz kalıp,
bu sayfayı hazırlamışsınız,
bari benim de bir katkım olsun dedim...
Bu arada sevgili dostumuz hicbirsey2001'in de biraz rahatlamasını
istemedim değil...
Ellerinize sağlık, hakikaten bana göre güzel bir şiir ve müzik seçerek,
insanı gece yarısı düşüncelere daldıran bir sayfa hazırlamışsınız..
Tüm ayrılıkların sona ermesini dilerim..!
ah pedaliza benide yaktın.eski bir şarkı sözler çok güzel şiir dokunaklı ee birde güzel yürekli arkadaşlarımın paylaşımları...
çok tşkrler emeği gecen herkese..
sizleri seviyorum sözüm yok henüz kendime gelemedim
şarkıda gitme sana muhtacım diyor ya
yapcak bırsey yok çünkü gidecekse gitmesi
gerekiyorsa gidiyor donus yokkı gerıye artık
Aşkı aşk yapan tuhaf haller bunu diyememek
iki kat daha fazla sevmeye eşit garip bir hesaptır ve anlaşılmaz.
sevgiler sana dostum yine harika bir paylaşımdı yüreğine sağlık