Gitme Diyemedim

Son güncelleme: 14.03.2007 08:54
  • Oysa ben cennete girdim sanmıştım,

    Cehenemi hiç düşünmeden.

    Bilseydim serermiydim ayaklarına, itina ile sakladığım sevgimi..



    muhatacım ellerıne muhatacım sözlerıne

    ahhh ahhh sevgılı ablacım okadar gusel olmuskı

    ne desem bos olur emegıne saglık

    herşey gönlünce olsun

#08.03.2007 23:07 0 0 0
  • Müthiş bir sunum olmuş...

    Emeğine yüreğine sağlık...

    İnsanı derinden etkilliyor ve olmadık zaman ve mekanlara götürüyor...
#09.03.2007 02:43 0 0 0
  • Mükemmel , kendi adına ve Bölüme yakışır bir paylaşım pedaliza

    Bu güzellikler için sana ve sevgili atesilter dostuma teşekkür ediyorum


    İyi ki buradasınız


#10.03.2007 22:21 0 0 0
  • çok güzel hazırlamışsın sevgili pedaliza sayfanı ayrıca şarkı seçimide süper..emeği geçenlerin ellerine sağlık
#11.03.2007 11:59 0 0 0
  • Zuuu sen bitanesin eline yüreğine sağlık gibi klasik laflar etmiyecem sen biliyosun benim senin ve senle ilgili şeyler hakkında ne düşündüğümü çok lafa ne hacet
#14.03.2007 08:54 0 0 0