Sıradaki Ezan Sevip De Kavuşamayanlar İçin Gelsin

Son güncelleme: 31.03.2013 21:05
  • Barış Cem Kaya Alper Gencer - Leylâ şiiri - Leyla ya şiirler - Yine de kapımı çalmanı istiyorum Leyla şiiri - Lal'ce - Leyl-i Lal şiirleri



    Sevdiğini alamayan bütün müezzinlere..

    noimage

    Bir trapezin durması gibi suya
    içime çok yüksek bir yerden atlar mısın Leylanoimage
    Başın kaşın yarılsa diplerime çarparak
    Kanın karışsa suyuma
    Yerin bütün kanunlarına kusarak
    Ben sana bulanayım sen bana...

    noimage

    Kapımı çalmanı istiyorum Leylanoimage
    O kadar evde yokum ki anlatamam
    insan insana aşık olmaz güzelim
    insan insanın yanında bile durmaz

    noimage

    Bak hala görmedin mi yoksa mecnunu
    Sen sanıp çölün öpmedi mi kumunu
    şundandır her dem kalbe yayılan sızı

    noimage

    Neyi sevdiysek dolandı kanatarak
    dikenli bir tel olup seven her tarafımızı
    Elbet her fani gibi ben de bir faniyim
    Sen de bir fanisin Leylanoimage jiletin varsa göstereyim

    noimage

    Yine de kapımı çalmanı istiyorum Leylanoimage
    Evde yokum evim yok dışardayız cümbür cemaat
    Seni de istemiyorum beni de bu başka
    Öyle bir yol ki nasıl güzel nasıl dar
    Benim de bu dünyada ödünç bir kapım var

    noimage

    Olmuyor tutamıyorum kendimi Leylanoimage
    Kapımı çalmanı istiyorum hepsi bu kadar
    noimage
    Söz:Barış Cem Kaya & Alper Gencer - Leylâ
    Sunum : Łèyℓ-i Łãℓ ~ Lal'ce

    noimage

    https://www.main-board.com/videolar/706526-baris-cem-kaya-and-amp-alper-gencer-leyla.html

    noimage


    [main-arkaplan-muzik]297[/main-arkaplan-muzik]
#06.02.2013 13:12 0 0 0
  • Katre-i Matem -- matem damlası ...
    iskender paladan derkenar ...

    Leyla'ya sorarlar sen mi kaysı çok sevdin çıktı

    yoksa o mu seni çok sevdi ...
    Kara gözlü kara saçlı kara benli Leyla iç geçirdi , üzüldü
    ''Dostlar bu nasıl bir soru ,bana öyle bir soruyu nasıl sorarsınız ki ?!..
    Elbette ben onu daha çok sevdim ,,onun beni sevdiğinden ...''

    '' İyi ama Leyla o senin için deliye döndü çöllere düştü ,adı mecnun 'a çıktı ve kurtlarla kuşlarla konuşur oldu..''

    '' İşte bakın , o gitti ,bana olan aşkını ona buna anlattı ,ben ise aha şuaracığımda ,kalbimin içinde onun AŞKını saklayıp durdum ,hiç kimse ile ne paylaştım ne kimseye dert yandım .Şimdi siz karar verin ,o mu beni daha çok sevmiş ben mi onu ..?!

    ve diyor ki '' AŞK ki sır ancak SIR olarak kalırsa KALPTE çoğalır ''
    Leylim emeğine yüreğine sağlık .. ..Ama mecnun aradığıda LEYLA değildi ... onun aradığı ise MEVLA 'ya olan aşkı mecnun etmişti :)
    kitabı yeniden okuyasım geldi :D
#06.02.2013 13:17 0 0 0
  • Öncelikle bu kisa özet icin yüregine bereket bitanem . .
    Leyla nelere konu olmamis ki Mevla yolunda . .
    Kavusturacaksa eger Rabbe Leyla O'ndan gelen herseye Amenna . .
    Bende kendimce ve kendime ait su cümleyle özetliyeyim

    Leyla bamb'AŞK'adır. . Yolu Yalnız AŞK'adır . . . (c.c)


    Sevgiler canim yüregine gözlerine gönlüne saglik Tesekkür ederim
#06.02.2013 13:28 0 0 0
  • Leyla Mevla uğruna şiirlerin gözbebeği olmuş gülüm
    Rabbimde senin yolunu hep kendi nuru ile aydınlatsın
    aminnn .

    ve MEVLAYA HAS OLMAYAN GÖNÜLLER İSE LEYLA'YA PAS PAS OLMUŞTUR ;)
#06.02.2013 13:32 0 0 0
  • Bazen iyi ki Leyla'yim diyesim geliyor . . (:
    iyi ki gül yüzlü Annem adimi Leyla koymus . .
    Manen de layik olmak isterim Mevla yoluna ruhumu adamak . .
    Güzel duana yürek dolusu amin canim..Ayni dua sana da gelsin . .

    Kesinlikle Mevla'ya Has Olmayan Gönlül Leyla'ya paspas olur

    Tesekkürler Canem..
#06.02.2013 13:35 0 0 0
  • Padişahın biri Mecnun âşkından deli divane olup çöllere düştüğü Leyla'yı merak etmişti. Leyla'nın bulunu huzuruna getirilmesini emretti. Leyla'yı bulup getirdileı Padişah Leyla'yı görünce hayretler içinde kalıp sordu:
    "Mecnun'un aşkından deli divane olup dağlara çöller düştüğü Leyla senmisin? Senin öyle fevkalâde bir güzel ligin olmadığı gibi, sıradan bir kadından hiç farkın yoi Hal böyle iken nasıl olur da Mecnun senin için deli divan' olur."
    Leyla hiç tereddüt etmeden cevap verdi:
    "Padişahım susunuz! Çünkü sen Mecnun değilsin Bendeki güzelliği görebilmen için sen de Mecnun'un gözlerinin olması ve bana Mecnun'un gözleriyle bakması gerekir."
    Padişah bu sözler karşısında söyleyecek bir şey bulamadı.

    Yuregine Saglik Leyl-i....
#06.02.2013 13:37 0 0 0
  • Aslolan Leyla'ya Mecnunun gözünden bakabilmektir zaten..
    Leyla Mecnunun gözüyle degerlidir . . Onun gözünde degerdir . .
    Marifet bu . . Onun icin Leyla Mecnunun gözünde bir Özge candi . .
    Seninde yüregine gönlüne bereket..Tesekkür ederim . .
#06.02.2013 13:40 0 0 0
  • Eline,emeğine sağlık Leylim
#06.02.2013 15:45 0 0 0
  • Her elif'in yolunu açacak bir "be" yaratan bir yâr var ki..
    Kelâmını başlatır bir elif ile..
    Cümle içinde elif'in varlığını hissettirir sabretmeyi bilene..
    Elif'i cümleye sevdirir, cümleye elif'i faydalı kılar..
    Kelâm'ını kalbe vahiy kılan bir Yâr vardır ki;
    Elif'liliğin idrâkinde olmayan her yürek için büyük sıkıntılar verir..
    Bu, o Yâr'in merhametindendir, fazlındandır..

    Yâr'sızlığı seçtiğin gün..
    "Be" nin yakınlığına el çevirdiğin gündür..
    Aşk'ı anlatan bir cümle başlamaz artık..
    Yusuf'un kıssası başlamaz artık..
    Karanlık bitmez, kuyudan çıkmaz bir sultan;
    Züleyhâ'nın yüreği aklanmaz aşk'la..


    Yâr'sızlığı seçtiğin gün..
    Onarılmaz yaralar açılır yüreğine..
    Varlığından bîhaber olduğun belde-i ahsen'e..
    Artık sen hüzün mevsimini yaşarsın her dem..
    İnşirâhı dileyen dilin yorulur..
    Aşk'ı dileyen yüreğin yorulur..
    İnşirâhı dilersin her dem..
    Zikri özleyen gecelerin şikayetini duyar kulakların..
    Dilin damağını özler.
    Dilin Yâr'in adını özler.

    Yâr'sızlığı seçersen "be" nin yanında olduğunu hissedemezsin..
    Aşk'ı anlatırlar sana, vasfının "arayan" olduğunu anlayamazsın..
    Girdiğin her sokakta oyalanırsın..
    Be'nin sokağına varmaz ayakların..
    Aşk'ın sokağına varmaz..

    Senin cümleyle aşk'ı anlatman lâzım..
    Be'yi bulman lâzım..
    Be'yle olman lâzım..

    Aşk hatırına..
    Yâr'e yakın kıl yüreğini..

    Yusuf Duman
#06.02.2013 15:48 0 0 0
  • BiR-DOST Tesekkür ederim ablacim

    gül demetiYüregine bereket canim . .
#06.02.2013 16:40 0 0 0
  • emeğinize sağlık çok güzeldi
#06.02.2013 18:37 0 0 0
  • Emeklerine yüreklerine sağlık kardeşim. Teşekkürler
#06.02.2013 22:24 0 0 0
  • Refik abicim ve K-A-D-E-M-E cok tesekkür ederim begenmis olmaniza sevindim . .
    Yüreginize bereket . .
#06.02.2013 23:51 0 0 0
  • Emegine yüregine saglık leylim.
#06.02.2013 23:53 0 0 0
  • Cok Tesekkür ederim ablacimm
#07.02.2013 00:12 0 0 0
  • hisseden yürekleriniz var olsun tşk
#07.02.2013 09:56 0 0 0
  • .............................................
    ......................

    .............. Yanıklığıyla ve ceylanlarıyla kendisini aşka çağıran çöldedir Mecnun. Dolaşır bir baştan bir başa. Yüreğinden aşka ırmaklar akar çöl kumlarında. Gönlünü avutur.

    Dolaştığı günlerden bir gün... Fark edemez namaz kılan bir dervişin önünden geçtiğini. Leyla’dan başkasını görmeye yasaklı gözleriyle göremez, namaz kılan dervişi. Namaz biter. Kırk yıllık bekleyiş yükünü bilen derviş kızar Mecnun’a. Özür kuşanmış kelimelerin ardından, paslı vicdanlara bir hançer gibi, saplanan sözler dökülür Leyla kitabı okuyan dudaklardan. “Kusura bakma derviş baba, ben Leyla’nın aşkından seni göremedim. Ya sen, huzurunda bulunduğun Mevla’nın aşkından beni nasıl gördün?”

    Aşk yanılgısıyla avunan yürekler sıtmaya tutulur. Yeni bir sevdanın, ezelî ve ebedî Leyla’nın eşiğinde aşka uyanır canlar, Leyla’ya uyanır. Vuslat kokan düşler Leyla’ya uzanır.
    ***


    Osman Alagöz'ün BİR LEYLA DÜŞLEMESİ isimli denemesinden
    bu alıntıyı yapma ihtiyacı duydum...

    paylaştığın şiir, hazırladığın e-kartlar, şiirin içeriği, eklediğin fonlar
    şiirde vurgulanan zaten derin yürek darbelerinin şiddetini
    fırtınaya, borana, tsunamiye çeviriyor...


    gerek yazdıklarınla, gerek seçtiklerinle hep silkeliyorsun Leyla kardeşim.
    kalemin, kelamın, yüreğin var olsun...
#07.02.2013 10:55 0 0 0
  • insan leyl olunca bir başka oluyor tabi..
    yüregine sğlık ..sunum çok güzel olmuş ..
#07.02.2013 11:35 0 0 0
  • musaca , sıgınak Ziyaretiniz ve yorumlariniz icin Tesekkür ederim arkadaslar . .


    ~~~~


    @ıssızada adlı üyeden alıntı:
    .............................................
    ......................

    .............. Yanıklığıyla ve ceylanlarıyla kendisini aşka çağıran çöldedir Mecnun. Dolaşır bir baştan bir başa. Yüreğinden aşka ırmaklar akar çöl kumlarında. Gönlünü avutur.

    Dolaştığı günlerden bir gün... Fark edemez namaz kılan bir dervişin önünden geçtiğini. Leyla’dan başkasını görmeye yasaklı gözleriyle göremez, namaz kılan dervişi. Namaz biter. Kırk yıllık bekleyiş yükünü bilen derviş kızar Mecnun’a. Özür kuşanmış kelimelerin ardından, paslı vicdanlara bir hançer gibi, saplanan sözler dökülür Leyla kitabı okuyan dudaklardan. “Kusura bakma derviş baba, ben Leyla’nın aşkından seni göremedim. Ya sen, huzurunda bulunduğun Mevla’nın aşkından beni nasıl gördün?”

    Aşk yanılgısıyla avunan yürekler sıtmaya tutulur. Yeni bir sevdanın, ezelî ve ebedî Leyla’nın eşiğinde aşka uyanır canlar, Leyla’ya uyanır. Vuslat kokan düşler Leyla’ya uzanır.
    ***


    Osman Alagöz'ün BİR LEYLA DÜŞLEMESİ isimli denemesinden
    bu alıntıyı yapma ihtiyacı duydum...

    paylaştığın şiir, hazırladığın e-kartlar, şiirin içeriği, eklediğin fonlar
    şiirde vurgulanan zaten derin yürek darbelerinin şiddetini
    fırtınaya, borana, tsunamiye çeviriyor...


    gerek yazdıklarınla, gerek seçtiklerinle hep silkeliyorsun Leyla kardeşim.
    kalemin, kelamın, yüreğin var olsun...

    Orijinali Göster...
    .............................................
    ......................

    .............. Yanıklığıyla ve ceylanlarıyla kendisini aşka çağıran çöldedir Mecnun. Dolaşır bir baştan bir başa. Yüreğinden aşka ırmaklar akar çöl kumlarında. Gönlünü avutur.

    Dolaştığı günlerden bir gün... Fark edemez namaz kılan bir dervişin önünden geçtiğini. Leyla’dan başkasını görmeye yasaklı gözleriyle göremez, namaz kılan dervişi. Namaz biter. Kırk yıllık bekleyiş yükünü bilen derviş kızar Mecnun’a. Özür kuşanmış kelimelerin ardından, paslı vicdanlara bir hançer gibi, saplanan sözler dökülür Leyla kitabı okuyan dudaklardan. “Kusura bakma derviş baba, ben Leyla’nın aşkından seni göremedim. Ya sen, huzurunda bulunduğun Mevla’nın aşkından beni nasıl gördün?”

    Aşk yanılgısıyla avunan yürekler sıtmaya tutulur. Yeni bir sevdanın, ezelî ve ebedî Leyla’nın eşiğinde aşka uyanır canlar, Leyla’ya uyanır. Vuslat kokan düşler Leyla’ya uzanır.
    ***


    Osman Alagöz'ün isimli denemesinden
    bu alıntıyı yapma ihtiyacı duydum...

    paylaştığın şiir, hazırladığın e-kartlar, şiirin içeriği, eklediğin fonlar
    şiirde vurgulanan zaten derin yürek darbelerinin şiddetini
    fırtınaya, borana, tsunamiye çeviriyor...


    gerek yazdıklarınla, gerek seçtiklerinle hep silkeliyorsun Leyla kardeşim.
    kalemin, kelamın, yüreğin var olsun...




    ıssızada


    Ve bir cümle de ayni yerden ben ilave edeyim...

    "Mecnun’a adını sorarlar, Leyla der. Geldiği yeri sorarlar, gideceği yeri sorarlar yine Leyla, hep Leyla der. Hep Aşk..."


    Leyla nelere konu olmamis ki ..Hangi siirin özünde yeniden can bulmamis ki . . Mevla ya giden yolda kimlere basamak olmamis ki . .
    Leyla Manada bir vasita...Leyla Mecnun gözüyle bir Ahu Leyla Mecnun gözüyle essiz emsalsiz . .
    Leyla Mecnunla var Mecnun olmadan manasiz . .

    Kendimce bir calisma iste icime sinmeyen hic bir resmi kullanmam hic bir siiri de paylasmam..
    Mutlaka paylasimlarimda kendimden birsey bulmam gerekir beni yansitmasi gerekir . .
    O zaman bir mana kazaniyor o zaman bir bütünlük . .
    Degerli yorumun görüsün ve düsüncelerin icin cok Tesekkürler abi yüregine bereket . .

    Sevgi ve saygilar benden ...
#07.02.2013 13:02 0 0 0