ben ve aşkım

Son güncelleme: 03.06.2009 08:06
  • sahabeler aşkında çok tatlı Allah bagışlasın
#16.05.2007 16:17 0 0 0
  • amin amin superisi özledim ya ben aşkımı
#17.05.2007 18:44 0 0 0
  • Vay abla senide gördük Süpersin YHa gencsinizde baya :)
#02.08.2007 11:59 0 0 0
  • in$aLLah yüCe raßßim Sizi hic 1 zaman ayirmaz aßLa : )
    cok $irin cikmi$siniz 2nizde..
#03.08.2007 07:27 0 0 0
  • sahabeler bacım seni tanıdığıma sevindim sevdiklerine bağışlasın yaradanım hiç ayırmasın ve huzurunuz daim olsun
#22.08.2007 16:33 0 0 0
  • gii abla hani resim sunacaktin hala sunmamissin
#22.08.2007 20:00 0 0 0
  • board belası sen sahebelere dion ama senin heç yok resmin bizde sana diyelim hani hiç resim sunmamışın sunacaktın yayada ben daha bulamadım ve de göremedim yoksa kör mü oldummmm
#22.08.2007 22:17 0 0 0
  • ben sunacamda benim acaip kiskanc bi askim var yani onun icin sunamiyorum hem beni gormesenizde olur cok cirkinim coook

    ama ozlem ablam sunacam dedi hala sunmadi
#23.08.2007 22:49 0 0 0
  • sabırla bekliyoruz resim sunacak olan kişilerden bizde sunduklarımızı kaldıralim bariii bizi kıskanan yok kafamı taşlara vursam bariiii bayanlar görmüyo mu sadece burayı bacum yanlış mı yaptık yoksa eyvahlarrrrr topuktan vurulacazzzzz desene board belasıı
#24.08.2007 15:54 0 0 0
  • sahabeler çok teşekkürler oğlun ve sen harika çıkmışınız
#06.11.2007 19:00 0 0 0
  • cook guzelsiniz abla allah oglunuzu size bagislasin!!!:)
#25.11.2007 13:22 0 0 0
  • hepinize çok teşekkür ederim kızlarr
#24.02.2008 09:39 0 0 0
  • ablaaa nası bi aşk bu yahuu:)çatlatma çabuk gelll
#24.02.2008 19:35 0 0 0
  • hee yaa, nerdeeysee yarim sene gecti :D
#24.02.2008 22:21 0 0 0
  • resimler yokmu yaw
    çatlayın emi siz sizin aşklarınızdan daha yakışıklı işte benim aşkım
#25.02.2008 15:55 0 0 0
  • abla nerde ben göremıyorum
#26.02.2008 13:15 0 0 0
  • ben gördüm resimleri :D

    Ablam seni görmek nasip oldu..
    Aşkınla Allah sana hayırlı uzun ömürler versin..
#26.02.2008 13:26 0 0 0
  • 2.sayfadan itibaren başlıyor olması lazım resimlerin

    sylarcığım teşekkürler ablacığım
#27.02.2008 11:45 0 0 0
  • Allah bağışlasın aplacım
    Çok tatlı oğluşun
#27.02.2008 11:54 0 0 0