ben ve aşkım

Son güncelleme: 03.06.2009 08:06
  • gördüm ablam Allah herşeyi gönlünüzce etsin
#27.02.2008 12:32 0 0 0
  • teşekkürler kızlar aşkım tatlıda ben değilmiyim yaw
#27.02.2008 13:22 0 0 0
  • herkes oğlun diyor kızına ...
    Sen de kızında tatlısınız
#27.02.2008 15:37 0 0 0
  • kızımmı
#27.02.2008 15:43 0 0 0
  • erkegi kiz yaptilar iyimi
#29.02.2008 00:20 0 0 0
  • sorma ya fenerli aşkım duymasın valla pis bozulur
#02.03.2008 11:05 0 0 0
#02.03.2008 21:28 0 0 0
  • yaw hala açıklama gelmedi ama bir dosttan
#03.03.2008 07:25 0 0 0
#04.03.2008 13:35 0 0 0
  • bende kıss didoş
#05.03.2008 12:16 0 0 0
  • @SAHABELER adlı üyeden alıntı:
    9 yaşında fenerli oğlum değil kıss hem aşkum o benim

    gönülce teşekkürler canım
    Orijinali Göster...
    9 yaşında fenerli oğlum değil kıss hem aşkum o benim

    gönülce teşekkürler canım

    SAHABELER...bu mesajından karıştırdım kızın dedim özür
#05.03.2008 14:02 0 0 0
  • aBLa OqLişini Allah Baqışlasın

    İkinizde Cok TatLı CIkmışsınız

#05.03.2008 18:17 0 0 0
#05.03.2008 18:34 0 0 0
  • bende konuyu görünce sevindirik olu vermisdim
#06.03.2008 06:27 0 0 0
  • bir dost konu anlaşıldı ablam

    miss fener teşekkürler canım

    didoşum kıss kankimle umutun resimlerini görmek istiyorum ben özledim yaw kankimi

    şekerim şirinem ne bekliyordun kıss
#06.03.2008 06:54 0 0 0
  • Sahabeler arkadaşım sende aşkında çok tatlısınızAllah bağışlasın cnm
    bende çocuklarıma hep aşkım derim
#06.03.2008 14:04 0 0 0
  • teşekkürler vede amin

    o benim hayattaki en büyük aşkım hemide
#06.03.2008 14:29 0 0 0
#18.04.2008 12:11 0 0 0
  • Allah bağışlasın ablacım
#01.11.2008 14:35 0 0 0