Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 121 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Kadınca
ben ve aşkım
ben ve aşkım
2274
Son güncelleme: 03.06.2009 08:06
EyLüL
gördüm ablam Allah herşeyi gönlünüzce etsin
#27.02.2008 12:32
0
0
0
GÜLSiMA
teşekkürler kızlar aşkım tatlıda ben değilmiyim yaw
#27.02.2008 13:22
0
0
0
BiR-DOST
herkes oğlun diyor kızına ...
Sen de kızında tatlısınız
#27.02.2008 15:37
0
0
0
GÜLSiMA
kızımmı
#27.02.2008 15:43
0
0
0
BoardBeLasi
erkegi kiz yaptilar iyimi
#29.02.2008 00:20
0
0
0
GÜLSiMA
sorma ya fenerli aşkım duymasın valla pis bozulur
#02.03.2008 11:05
0
0
0
BoardBeLasi
@
SAHABELER
adlı üyeden alıntı:
sorma ya fenerli aşkım duymasın valla pis bozulur
Orijinali Göster...
ee herhalde
#02.03.2008 21:28
0
0
0
GÜLSiMA
yaw hala açıklama gelmedi ama bir dosttan
#03.03.2008 07:25
0
0
0
DİDEM
@
SAHABELER
adlı üyeden alıntı:
sorma ya fenerli aşkım duymasın valla pis bozulur
Orijinali Göster...
ayyyy inanmıyorum
#04.03.2008 13:35
0
0
0
GÜLSiMA
bende kıss didoş
#05.03.2008 12:16
0
0
0
BiR-DOST
@
SAHABELER
adlı üyeden alıntı:
9 yaşında fenerli oğlum değil kıss hem aşkum o benim
gönülce teşekkürler canım
Orijinali Göster...
9 yaşında fenerli oğlum değil kıss hem aşkum o benim
gönülce teşekkürler canım
SAHABELER...bu mesajından karıştırdım kızın dedim özür
#05.03.2008 14:02
0
0
0
MiSS-FENER
aBLa OqLişini Allah Baqışlasın
İkinizde Cok TatLı CIkmışsınız
#05.03.2008 18:17
0
0
0
DİDEM
@
SAHABELER
adlı üyeden alıntı:
bende kıss didoş
Orijinali Göster...
dili sürçmüştür boşver sahabeler affet nolur
#05.03.2008 18:34
0
0
0
SeKerR Kiz
bende konuyu görünce sevindirik olu vermisdim
#06.03.2008 06:27
0
0
0
GÜLSiMA
bir dost konu anlaşıldı ablam
miss fener teşekkürler canım
didoşum kıss kankimle umutun resimlerini görmek istiyorum ben özledim yaw kankimi
şekerim şirinem ne bekliyordun kıss
#06.03.2008 06:54
0
0
0
Grace
Sahabeler arkadaşım sende aşkında çok tatlısınız
Allah bağışlasın cnm
bende çocuklarıma hep aşkım derim
#06.03.2008 14:04
0
0
0
GÜLSiMA
teşekkürler vede amin
o benim hayattaki en büyük aşkım hemide
#06.03.2008 14:29
0
0
0
GÜLSiMA
http://www.merkurhaber.com/haber_yorumla.php?haber_no=1639&kat=56
burda ben varım ama ondan ziyade başka bir olay için linki veriyorum
#18.04.2008 12:11
0
0
0
KaRaKıZ
Allah bağışlasın ablacım
#01.11.2008 14:35
0
0
0
İLK
«
1
2
3
4
5
6
7
8
»
SON
ben ve aşkım Konusuna Benzer Konular
Askima Yazilan Bir Siir ( Yasemin )
02.03.2004
AŞKIM
11.07.2004
Aşkıma...
14.07.2004
SENdEN BaŞKa (tek aşkım için bu şarkı)
16.07.2004
Eskimeyecek Aşkımsın
17.07.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı