ben ve aşkım

Son güncelleme: 03.06.2009 08:06
  • en baştaki oğLu :D
#05.01.2009 11:32 0 0 0
  • aşkım oğlum canım yok başka aşkım :)
#07.01.2009 06:58 0 0 0
  • ben bennnnnnnnnnnnnnnnn bende kızın olim
#07.01.2009 07:42 0 0 0
  • kaç yaşındasın kısss sen
#07.01.2009 09:12 0 0 0
  • Selamün Aleyküm..
    Size ve aşkısınıza nice güzel yıllar diliyorum :)
    Bizi de arkadaşlığınıza kabul eder misiniz?

    Aşure gününüz mübarek olsun..
#07.01.2009 09:13 0 0 0
#07.01.2009 11:27 0 0 0
  • 19 :D
#07.01.2009 11:35 0 0 0
  • şayeste bizim gönlümüz her gönlü güzele açıktır tabiki sizede.
    fenerlim kıss nasılsın güzelim
    ilknurcuğum gel sen benim bacum ol kısss
#07.01.2009 11:48 0 0 0
  • heeeeeee ii osaman bacun olim ama eminim anneliğin daha güzeldir ayışığıda annem
#07.01.2009 11:57 0 0 0
  • didoş çok teşekkürler canım yeni odamdan da resimler sunarım bir ara

    sahabeler halen beklemedeyim
#07.01.2009 13:23 0 0 0
  • ooo didoş valla sizde bende daha çok bekleriz sanki o kadar yoğunum ki yaw :)
#07.01.2009 14:20 0 0 0
  • kolay gelsin sahabeler
    birazcık daha bekliyim ozaman sağlık olsun
#07.01.2009 14:37 0 0 0
  • ablacimm
#15.01.2009 09:57 0 0 0
  • efendim
#16.01.2009 08:46 0 0 0
  • NasiLsin?
#16.01.2009 09:01 0 0 0
  • hamd olsun sen nasılsın
#16.01.2009 10:12 0 0 0
  • Tesekkürler ablacim bnde iyiyim
#16.01.2009 10:13 0 0 0
  • Sahabeleri de görmek kısmet oldu.Selamün aleyküm..resimleri paylaştığın için sağol abla
#11.04.2009 17:49 0 0 0
#13.04.2009 23:11 0 0 0