Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 120 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Kadınca
ben ve aşkım
ben ve aşkım
2267
Son güncelleme: 03.06.2009 08:06
KaRaKıZ
en baştaki oğLu
#05.01.2009 11:32
0
0
0
GÜLSiMA
aşkım oğlum canım yok başka aşkım
#07.01.2009 06:58
0
0
0
KaRaKıZ
ben bennnnnnnnnnnnnnnnn
bende kızın olim
#07.01.2009 07:42
0
0
0
GÜLSiMA
kaç yaşındasın kısss sen
#07.01.2009 09:12
0
0
0
Şayeste
Selamün Aleyküm..
Size ve aşkısınıza nice güzel yıllar diliyorum
Bizi de arkadaşlığınıza kabul eder misiniz?
Aşure gününüz mübarek olsun..
#07.01.2009 09:13
0
0
0
BoardBeLasi
#07.01.2009 11:27
0
0
0
KaRaKıZ
19
#07.01.2009 11:35
0
0
0
GÜLSiMA
şayeste bizim gönlümüz her gönlü güzele açıktır tabiki sizede.
fenerlim kıss nasılsın güzelim
ilknurcuğum gel sen benim bacum ol kısss
#07.01.2009 11:48
0
0
0
KaRaKıZ
heeeeeee ii osaman bacun olim ama eminim anneliğin daha güzeldir ayışığıda annem
#07.01.2009 11:57
0
0
0
DİDEM
didoş çok teşekkürler canım yeni odamdan da resimler sunarım bir ara
sahabeler halen beklemedeyim
#07.01.2009 13:23
0
0
0
GÜLSiMA
ooo didoş valla sizde bende daha çok bekleriz sanki o kadar yoğunum ki yaw
#07.01.2009 14:20
0
0
0
DİDEM
kolay gelsin sahabeler
birazcık daha bekliyim ozaman
sağlık olsun
#07.01.2009 14:37
0
0
0
sil baştan
ablacimm
#15.01.2009 09:57
0
0
0
GÜLSiMA
efendim
#16.01.2009 08:46
0
0
0
sil baştan
NasiLsin?
#16.01.2009 09:01
0
0
0
GÜLSiMA
hamd olsun sen nasılsın
#16.01.2009 10:12
0
0
0
sil baştan
Tesekkürler ablacim bnde iyiyim
#16.01.2009 10:13
0
0
0
Nehir
Sahabeleri de görmek kısmet oldu.
Selamün aleyküm..resimleri paylaştığın için sağol abla
#11.04.2009 17:49
0
0
0
BoardBeLasi
#13.04.2009 23:11
0
0
0
İLK
«
3
4
5
6
7
8
»
SON
ben ve aşkım Konusuna Benzer Konular
Askima Yazilan Bir Siir ( Yasemin )
02.03.2004
AŞKIM
11.07.2004
Aşkıma...
14.07.2004
SENdEN BaŞKa (tek aşkım için bu şarkı)
16.07.2004
Eskimeyecek Aşkımsın
17.07.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı