En sevdiğiniz söz nedir ?

Son güncelleme: 03.04.2015 20:51
  • noimage
#03.07.2014 21:47 0 0 0
  • noimage
#04.07.2014 00:17 0 0 0
  • "Yüreği olmayanın kalbimi kırmasına müsade etmem!
    Beni bir saniyede unutanı ben iki saniye ile şereflendirmem."
#04.07.2014 00:33 0 0 0
  • İyi olduğunuz için herkesin size adil davranmasını beklemek, vejetaryan olduğunuz için boğanın saldırmayacağını düşünmeye benzer.
    Dennis Wholey
#04.07.2014 00:38 0 0 0
  • Kimisinden kitap olur,
    Kimisinden ise sadece kapak
#04.07.2014 00:39 0 0 0
  • Olgun bir adamı dost edinmek isterseniz, eleştirin; basit bir adamı dost edinmek isterseniz methedin.
    Şeyh Said Şirazi
#04.07.2014 00:40 0 0 0
  • ß¡r gün Gelecek D¡yeceks¡n k¡, "ßen¡mle Devam et". O gün son sözüm olacak g¡denler¡me "ßen¡ Sattıklarınla devam et".
#04.07.2014 00:42 0 0 0
  • İnsan beklentisi kadar mutludur. Formül: Sıfır beklenti, sonsuz mutluluk.
#04.07.2014 00:45 0 0 0
  • Tadının güzelliği hala damakta iken AŞK'ın, Acısı tazeliğini kaybediyorsa!...
    ________________//Ya şefi değişiyor AŞK'ın, ya müşterisi!...
#04.07.2014 00:45 0 0 0

  • Kelebek misalidir aşk; Anlamayana ömrü günlük, Anlayana bir ömürlük..
#04.07.2014 00:47 0 0 0
  • Ben sahip olduklarımın tadını çıkarmayı öğrendim hayatta. Sahip
    olamadıklarımın ve olamayacaklarımın acısına ise ayıracak zamanım yok.
    Hayat çok kısa."
#04.07.2014 00:49 0 0 0
  • Kaybetmekten korkma; bir şeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin. Ve unutma; kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.

    Che Guevara
#04.07.2014 00:50 0 0 0
  • Duymak istediklerini değil
    Duyman gerekenleri söyleyebilme
    cesareti olan insanlar olmalı yanında
    <Can Dündar>
#04.07.2014 00:53 0 0 0
  • Siz benim tellerime hangi notadan vuruyorsanız; ben o makamdan çalıp söylerim.
#04.07.2014 00:57 0 0 0
  • Haftanın filozufu bizden çıkar kanımca

    Eğer o muhteşemse
    kolay değildir.Kolaysa,
    muhteşem değildir.
    Eğer ona değerse,
    vazgeçmezsin..
    Vazgeçersen
    sen değmezsin...

    Bob Marley
#04.07.2014 01:00 0 0 0
  • Hayatta iki şeyi çok iyi bileceksin, benimsen KIYMETİNİ, değilsen HADDİNİ !

    durduramıyorum kendimi ağır abiye bağladım :D
#04.07.2014 01:01 0 0 0


  • Şizofrenler olmayanı varmış gibi gösteriyorsa
    ...Mutlaka bir şizofren
    Yok mu her aşkta?
#04.07.2014 01:02 0 0 0
  • Okşayan elin kıymetini bilmeyenler, tekmeleyen ayağı öperler.
#04.07.2014 01:03 0 0 0
  • @HaSaN üstünde düşünmesi gerekilen anlamlı bi söz

    Yanlış düşünebilirsin
    Yanlış anlayabilirsin
    Yanlış yapabilirsin ama
    Yanlış hissedemezsin!
#04.07.2014 01:07 0 0 0