GÜLSİMANIN Hüzün Yaprağı

Son güncelleme: 18.09.2014 07:11
  • Sen benim en hüzunlu yanimsin duman gözlüm ...
#22.08.2014 11:46 0 0 0
  • Yüreğine sağlık canım
#23.08.2014 10:12 0 0 0
  • Guzel goren gözlerin dert gormesin canim
#23.08.2014 10:33 0 0 0
  • Bugün bir sahil kenarina gittim
    bilirsin su dinlendirir beni
    uzakta bir balikci teknesine takildi gözüm
    uzerinde onlarca marti dolaniyordu
    bir batip bir cikiyorlardi suya
    Belliki nasiplerini ariyorlardi
    sen geldin aklima
    gerci hic cikmiyorsunya
    Benim nasibimede o dustu dedim kendi kendime
    bir cay istedim 15-16 yasindaki garsondan
    birde Ahmet kaya ac bana oradan
    bilirsin severim dinlemeyi
    kendimi goruyorum sarkilarinda
    karadeniz gibi oda sanki
    hircin aksi asi deli dolu
    bazen durgun ama yinede inadina öfkeli
    sonra düsum oldun sevdigim yine
    yanimda olsaydi simdi dedim
    ama illa gece olucakti ay isigi olucak illa
    gökyuzu bizim olsun istedim
    bir yildiz kaysin biz ayni dilegi tutalim istedim seninle
    Gece hic bitmesin gece gözlüm hic bitmesin
    Rüzgar eslik etsin gozlerime bakarken
    bana okudugun o siirlere
    Yildizlar sahit ay sahit bu gece
    ben seni cok ozledim
#25.08.2014 22:16 0 0 0
  • hazan mevsimine erdi yine gönlüm
    hüznü de severim hazanıda
    sevme diyorsun... beni sevme !
    üzgünüm ey sevgili
    bu sefer sözünü dinleyemem
    mevsimlerden hazan
    gönlümden hüzün geçerken
    bu sefer seni dinleyemeyiz
#02.09.2014 07:35 0 0 0
  • sen benim en hüzünlü yanımsın
    batan güneşe inat doğan ay ışığımsın
    yıldızımsın gökyüzümsün
    gün doğduğunda umudumsun
    güneşimsin
    mavi gökyüzümsün
    sen benim en hüzünlü yanımsın
    gel diye dualar ettiğimsin
    kırlarda açan papatyamsın
    demet demet hüzün kokladığımsın
    çayımdaki şeker gibisin
    eridikçe eridiğimsin
    kalp çarpıntımsın
    aldığım nefessin içime çektiğim
    sen benim en hüzünlü yanımsın
    yanımda olmasını istediğim
    özlemim,hasretim,vuslatımsın
    dinlediğim şarkısın
    okuduğum şiirsin çoğu zaman
    her hecede aradığımsın
    sen benim en hüzünlü yanımsın
    hazanımsın temmuzda
    yapraklarını döken eylülümsün
    sen her zaman açan baharsın gönlümde
    toprak gibi su gibi
    ekmek gibi tuz gibi azizsin
    sen benim en hüzünlü yanımsın
    ateşsin etrafında döndüğüm
    pervanesin yaklaştıkça dahada yakansın
    sen AŞK sın
    aşık olunansın
    canı yola konulansın
    cansın
    cancağızımsın
    dua olup dilenensin
    sen benim en hüzünlü yanımsın
#04.09.2014 11:01 0 0 0
  • [video=youtube;myxMGccKjKU]http://www.youtube.com/watch?v=myxMGccKjKU[/video]

    bazen bir şarkı devreye girer
    konuşmak isteyipte söyleyemediklerini
    sessiz çığlıklarda sakladıklarını
    belki bir hayal kırıklığını
    belki en heyecanlı kalp atışını
    bir kuşun kanadına taktığın umutları
    ama en çokda hüznü en çok hüznü
    sahi
    siz benim neler çektiğimi
    nerden bileceksiniz
#05.09.2014 07:18 0 0 0
  • illaki göz yaşımı akmalı insanın ağlamak için
    illaki haykırmalımı bağırmalımı sesini duyurmak için
    Mecnun olup yollaramı düşmeli
    yoksa Ferhat olup dağlarımı delmeli
    kalbinimi söküp atmak mı gerek
    kalbimin yer değiştirdiğini anlatmak için
    uzun laf etmeyecem bugün
    iki kelime anlayana
    sevdim seni ....
#12.09.2014 11:23 0 0 0
  • bazen gitmek güzeldir
    bu sözü duyunca nesi güzeldir derdim
    düşünürdüm bir gitmek neyi güzelleştirir diye
    büyümemiştik anlamıyordum
    korkardım gitmelerden çocukken
    çocuk kalbim hazır değildi ne gitmelere
    nede gidenlere
    öğrendim sonradan gitmelerin neden güzel olduğunu
    ekmek gibi tuz gibi aziz olduğunu
    aziz bilip yüreğinde aşkı taşıyanlar
    aşkın azizliğine hürmetten
    bir kahvenin kırk yıl hatrı var deyip
    bir duanın bir tebessümün azizliğine hürmetten
    bazen gitmeler güzeldir
    yorulduysan hayattan
    hayatında yer etmeye çalışmış
    ama hep oyunu güzel oynayıp
    sonunda zafer çığlığı atanlardan
    bıkmışşsan usanmışsan
    yorulduysan eğer
    bazen gitmeler güzeldir
    içinde sessiz çığlıkların birikmişse
    tutsak olmuşsan gözyaşlarına
    aklın karışmışsa
    hep bir buğu yakıyorsa genzini
    bazen gitmek güzeldir
    ben Karadeniz gibiyimdir
    toprağından aşından değil
    hırçın asi hoyrat denizinden almışım
    üzerime anlam yükleyen hislerimi
    artık Karadeniz gibi değilsem
    isyan çığlığında bile köpürmüyorsa
    o deli deniz dalgalarını çarpmıyorsa
    yüzümü yalamıyorsa dalgalar artık
    bazen gitmek güzeldir
    okuduğum şiirlerde
    dinlediğim şarkıda
    yoldan geçen satıcının sesinde
    baktığım ayda
    kayan yıldızda
    doğan güneşte
    kokladığım çiçekte
    ve hüznümde
    yoksan eğer artık
    bazen gitmek güzeldir
    gittim
    bitti ...
#18.09.2014 07:11 0 0 0