Esmer akşamlar sardı yine yüreğimi
Her defasında yandı da
Dağlandı da kor gibi, har gibi
Vazgeçmedi ne senden
Nede beni hüzne sürükleyen sevdandan
Denedim defalarca buna inan
Bir hasretin birde terk etmedi sevdan
Yağmur yağıyor yine dışarıda
Eskiden kalma bir alışkanlık
Atıyorum kendimi hüznün damlaları arasına
Her damlada erisin diyorum da
Yürek yangınlarım en basitinden
Sök at onu diyorum kalbinin en derininden
Denedim defalarca buna inan
Bir hasretin birde terk etmedi sevdan
Gönül gözüm gördüğünden beri
Düşünmez oldum ne dünü nede bugünü
Attın gönül rıhtımına düğümlerini
Çözmeye çalıştıkça beni ve bendeki seni
Çeker oldum hep acıyı elemi
Denedim defalarca buna inan
Bir hasretin birde terk etmedi sevdan
Sen olmayınca ,
İsyanlarda yüreğim
Biraz hüzünlü biraz da sitem dolu sözlerim
Hep buğulu nemli gözlerim
Yıldızlar yitik gökyüzünde
Bir ay karanlıkları yırtıyor yerinde
Zaman mekan kavramı yok beynimde
İnsanlar garip geliyor gözüme
Sevdiğinin elini tutmuş ama Yyüreğinde parıltı yok aşktan yana
Sen olmayınca,
Ben ne geceyi sever ne gündüzü arar oldum
Bilmem beklide hayattan yoruldum
Bin sevdayı kapı önüne koydum
Birtek sende, gözlerinde duruldum
Sen olmayınca
Yağmur hep hüznü yağdırdı toprağa
Rüzgar hep deli esti hoyratça
Özlemler son deminde
Yüreğim yangın yerinde
Sen olmayınca sen olmayınca sevdiğim
Sevda benden çok uzaklarda
önceleri dosttun arkadaştın canıma
bir anda habersizce girdin hayatıma
ürkektim,yorgundum,yılgındım sevdada
hasreti salmıştım senden önce dağlara
sevdiğim güzel günler geçirdik seninle
bazen sevinik ,bazen hüzünlendik hüznümle
sonra gittin, alıp bendeki benle
zincir vuramazdım ki seven yüreğine
şimdi gidişini seyrediyor gözlerim
merak etme alışkın gitmelere yüreğim
karşımdaki adamsa adam gibi severim
yok eğer değilse eyvallah demem
bir kalemde SİLERİM
şimdi gidişini seyrediyor gözlerim
merak etme alışkın gitmelere yüreğim
karşımdaki adamsa adam gibi severim
yok eğer değilse eyvallah demem
bir kalemde SİLERİM
---
sevmek karşısında hep adam gibi adam bekledi,
şimdi karşındakine üzülüp olura imkansızlık ekledi,
silindi sevgiler belki ama ben sensizliği kabul etmedi,
sen adam gibi değildin, terkedilmeliydin. farkındayım şimdi
bu sevgi değil, olmazın tutkusu idi.
siirleriniz cok güzel anlamli özenle yazmis,birkac defa okudum ve biliyorum ki güzel paylasimlarinin devami gelecek, gözyaslari hüzün tanesi olsada yinede aglamak güzel, en caresiz zamanimizda dost olur bize,bazen parmaklarimizi degirip konusuruz bazende avuclarimiza alip,,,
yüregine saglik
şimdi gidişini seyrediyor gözlerim
merak etme alışkın gitmelere yüreğim
karşımdaki adamsa adam gibi severim
yok eğer değilse eyvallah demem
bir kalemde SİLERİM