GÜLSİMANIN Hüzün Yaprağı

Son güncelleme: 18.09.2014 07:11
  • beğendiğine sevindim siyahinci:)
#08.02.2008 11:33 0 0 0
  • Esmer akşamlar sardı yine yüreğimi
    Her defasında yandı da
    Dağlandı da kor gibi, har gibi
    Vazgeçmedi ne senden
    Nede beni hüzne sürükleyen sevdandan
    Denedim defalarca buna inan
    Bir hasretin birde terk etmedi sevdan

    Yağmur yağıyor yine dışarıda
    Eskiden kalma bir alışkanlık
    Atıyorum kendimi hüznün damlaları arasına
    Her damlada erisin diyorum da
    Yürek yangınlarım en basitinden
    Sök at onu diyorum kalbinin en derininden
    Denedim defalarca buna inan
    Bir hasretin birde terk etmedi sevdan


    Gönül gözüm gördüğünden beri
    Düşünmez oldum ne dünü nede bugünü
    Attın gönül rıhtımına düğümlerini
    Çözmeye çalıştıkça beni ve bendeki seni
    Çeker oldum hep acıyı elemi
    Denedim defalarca buna inan
    Bir hasretin birde terk etmedi sevdan
#08.04.2008 13:48 0 0 0
  • ellerine saglık çok güzel şiirler teşekkürler arkadaşım
#08.04.2008 19:17 0 0 0
  • ellerine saglik
#08.04.2008 19:23 0 0 0
  • yürek yine coşmuş ben görmeyeli

    yüreğine sağlık özlemcim
#08.04.2008 22:31 0 0 0
  • teşekkürler arkadaşlar
#05.05.2008 12:11 0 0 0
  • yakında dönüyorum hüzünlü hecelerle
#12.12.2008 19:37 0 0 0
  • Sen olmayınca ,
    İsyanlarda yüreğim
    Biraz hüzünlü biraz da sitem dolu sözlerim
    Hep buğulu nemli gözlerim
    Yıldızlar yitik gökyüzünde
    Bir ay karanlıkları yırtıyor yerinde
    Zaman mekan kavramı yok beynimde
    İnsanlar garip geliyor gözüme
    Sevdiğinin elini tutmuş ama Yyüreğinde parıltı yok aşktan yana

    Sen olmayınca,

    Ben ne geceyi sever ne gündüzü arar oldum
    Bilmem beklide hayattan yoruldum
    Bin sevdayı kapı önüne koydum
    Birtek sende, gözlerinde duruldum

    Sen olmayınca

    Yağmur hep hüznü yağdırdı toprağa
    Rüzgar hep deli esti hoyratça
    Özlemler son deminde
    Yüreğim yangın yerinde

    Sen olmayınca sen olmayınca sevdiğim
    Sevda benden çok uzaklarda
#18.12.2008 12:55 0 0 0
  • hüzün bizim göbek adımız sanırım yüreğine sağlık özlemcim
#18.12.2008 20:15 0 0 0
  • Sen olmayınca sen olmayınca sevdiğim. Sevda benden çok uzaklarda.

    Yüregine saglik ablam.
#18.12.2008 20:29 0 0 0
  • tşkler sürmelim asiyanım
#19.12.2008 08:08 0 0 0
  • bugün günlerden ne cumartesi nede pazartesi
    bugün günlerden sensizlik ertesi
    bugün yüreğimin kırılma adresi
    bugün günlerden sensizlik ertesi

    ertelenmiş bir sevdanın adıydın
    yasaklanmışlığın,günahın tadıydın
    mahkum sevdalarımın firarıydın
    sessiz çığlıklarımın feryadıydın

    önceleri dosttun arkadaştın canıma
    bir anda habersizce girdin hayatıma
    ürkektim,yorgundum,yılgındım sevdada
    hasreti salmıştım senden önce dağlara

    sevdiğim güzel günler geçirdik seninle
    bazen sevinik ,bazen hüzünlendik hüznümle
    sonra gittin, alıp bendeki benle
    zincir vuramazdım ki seven yüreğine

    şimdi gidişini seyrediyor gözlerim
    merak etme alışkın gitmelere yüreğim
    karşımdaki adamsa adam gibi severim
    yok eğer değilse eyvallah demem
    bir kalemde SİLERİM
#18.01.2009 15:04 0 0 0
  • emeğinize sağlık..
#18.01.2009 15:06 0 0 0
  • okuyan yüreğinize sağlık
#18.01.2009 15:09 0 0 0
  • karşımdaki adamsa adam gibi severim
    yok eğer değilse eyvallah demem
    bir kalemde SİLERİM
#18.01.2009 16:56 0 0 0
  • Emeginize saglik. Siirleriniz cok guzel, akici ve de anlamli. Tebrik ederim...
#18.01.2009 18:07 0 0 0
  • şimdi gidişini seyrediyor gözlerim
    merak etme alışkın gitmelere yüreğim
    karşımdaki adamsa adam gibi severim
    yok eğer değilse eyvallah demem
    bir kalemde SİLERİM
    ---

    sevmek karşısında hep adam gibi adam bekledi,
    şimdi karşındakine üzülüp olura imkansızlık ekledi,
    silindi sevgiler belki ama ben sensizliği kabul etmedi,
    sen adam gibi değildin, terkedilmeliydin. farkındayım şimdi
    bu sevgi değil, olmazın tutkusu idi.

    yüreğinize sağlık şiirleriniz çok güzel
#18.01.2009 19:12 0 0 0
  • okuyan gözlerinize yorumlayan yüreğinize sağlık

    hayat insana çok şeyler yaşatıyor acı tatlı
    benim ise yaşadığım hep geriye dönüp baktığımda
    yanaklarımdan süzülen hüznün gözyaşları

    tekrar teşekkürler arkadaşlar
#18.01.2009 19:28 0 0 0
  • siirleriniz cok güzel anlamli özenle yazmis,birkac defa okudum ve biliyorum ki güzel paylasimlarinin devami gelecek, gözyaslari hüzün tanesi olsada yinede aglamak güzel, en caresiz zamanimizda dost olur bize,bazen parmaklarimizi degirip konusuruz bazende avuclarimiza alip,,,
    yüregine saglik


    şimdi gidişini seyrediyor gözlerim
    merak etme alışkın gitmelere yüreğim
    karşımdaki adamsa adam gibi severim
    yok eğer değilse eyvallah demem
    bir kalemde SİLERİM

    bir final bittisi olmus siiriniz
#19.01.2009 00:35 0 0 0