GÜLSİMANIN Hüzün Yaprağı

Son güncelleme: 18.09.2014 07:11
  • Bu sabahta sensizliğe açtım penceremi
    Önce güneşin o muhteşem kızıllığı göründü
    Sonra tek tük insanlar çıkmaya başladı evlerinden
    Sokaklarda sesler çoğalıyor
    Simitçilerin sesi çıkıyor en çok da
    Herkes bir şeylerin derdine düştü

    Kayıp şehirlerde
    Bini bir para etmeyen
    Satılık sevdalar var
    Bazende kiralık hayatlar yaşanıyor
    Ötelerde bir yerlerde

    Zaman mı çok acımasız
    Yoksa zaman içinde yaşanılanlar mı
    Belki de zamanın tamda içinde yaşayanlar
    Hani bir şarkı vardır
    Şarkılar seni söyler
    Dillerde name adın
    Artık ne şarkılar sevdayı söyler oldu
    Nede dillerde sevdanın adı kaldı

    Zaman değildi acımasız
    Zamanın ortasında yaşayanlardı
    Acımasız olanlar
    Ve de acıyı yaşatanlar birbirlerine

    Ve bu sonu gelmeyen düzensizlikte
    Kalbimi yokladım herkesten uzak bir köşede
    Seni öyle bir yere saklamışım ki
    Kimseler ne varlığını anlamış
    Nede sana ait sevdama bir leke gelmiş
    Böyle temiz sevdalar varmı diye sormayın

    Kayıp şehirlerde
    Bini bir para etmeyen
    Satılık sevdalardan uzak
    Bir sevda kaldı yüreğimde sana dair
    Yeni doğmuş bir bebek kadar masum
    Ve kimsenin el süremeyeceği kadar temiz
#08.06.2007 08:38 0 0 0
  • Zaman değildi acımasız
    Zamanın ortasında yaşayanlardı
    Acımasız olanlar
    Ve de acıyı yaşatanlar birbirlerine


    yüreğine sağlık canım
#08.06.2007 08:49 0 0 0
  • teşekkür ederim asiyanım
#08.06.2007 09:37 0 0 0
  • Hepsinde birbirinden güzel olmuş yüreğine ve elllerine sağlık ...
#09.06.2007 22:16 0 0 0
  • --------------------------------------------------------------------------------
    yine sensizliğin tamda dibindeyim bu gece
    gökyüzünde milyonlarca yıldız
    benim gördüğüm ise sadece gözlerin
    inadına gün doğmasın diyorum
    gözlerini kaybetmekten korkuyorum
    yüregine saglık
#09.06.2007 22:54 0 0 0
  • Hüzün yağıyor bu gece
    Sevdaların en güzelinin yaşandığı
    İçinde sanki sen varmışsın gibi
    Düşlediğim bu viran şehre
    Yağan her damlada
    Biraz gurbet
    Biraz ayrılık
    Ama en çokda sen varsın
    Ben hep senli damlaları yakalamaya çalışıyorum
    O hiç sana dokunamayan ellerimle
    Yakaladığım her damlayı
    Yüreğime basıyorum sıkıca
    Sende biliyorsun
    Orda bir tek sen varsın
    Kimseler görmesin istiyorum
    Kimseler dokunmasın sevdama
#10.06.2007 12:26 0 0 0
  • Sende biliyorsun
    Orda bir tek sen varsın
    Kimseler görmesin istiyorum
    Kimseler dokunmasın sevdama



    güzel yüreğine sağlık
#10.06.2007 12:43 0 0 0
  • asiyanım kıss üzülme emi ben yazarken aklımda o olduğu için yani onu düşünürken yazdığım için hüzünlenmiyorum
#10.06.2007 12:45 0 0 0
  • Sen gidince bir garip olur yüreğim
    Tutsak kalmış güvercin misali
    Bu şehir dar gelir sığamam
    Bedenim kafeste aklımsa sende
    Zaman içinde sayısız gemiler
    Demir atmak istediler yüreğime
    Gönül limanına taht kurmak istediler
    An oldu dalgalarım savurdu
    Bazen de limanın kapılarını kapattım
    Açılmasını da istemiyordum zaten
    Sen varken yüreğimde gönlümde
    Nasıl buyur ederdim kalbime
    Sahte sevdalar yakışırmıydı
    Bir yanı çocuk kalan
    Masum ve de deli yüreğime
    Yüreğimde yüreğin var ne fark ederki
    Ellerim ellerinde olmasada
    Ve ben biliyorum ki
    Gönül limanımdaki en son sevda sensin
    Sen benim sevdiğimsin
#11.06.2007 17:55 0 0 0
  • yüreğine sağlık canım hiç hüzünlenme
#11.06.2007 18:58 0 0 0
  • Ben hiç sensiz olmadımki
    Sabah doğan güne seninle birlikte merhaba dedim
    Bahardan kalma temiz havayı
    Senmişsin gibi içime çektim
    Tıpkı sigaramın her dumanında çektiğim
    Her bir nefes gibi içime doldun
    Güne seninle başlamak ne güzel şey
    Ve seni düşlemek özlemek
    Bilirim zordur özlemek
    Bazen içi acır insanın
    Keşkeler sıralanır ardarda
    Sana dair keşkeler güzel be sevdiğim

    Ben hiç sensiz olmadım ki
    Yorgun akşamlarda
    Büyüttüm sevdamı
    An oldu sessiz damlalar oldun gözlerimde
    Bazende bir tebessüm dudaklarımda
    Hayalini çizdim yıldızlardan
    Arta kalan simsiyah gecelere
    İçinde sen olduktan sonra
    Her şey o simsiyah geceler bile
    Güzel gelir oldu gözüme
    Zaten içinde sen olmadan
    Düşlediğim kurduğum
    Tek bir hayalim bile yoktu ki
    Ben hiç sensiz olmadım ki
#13.06.2007 17:25 0 0 0
  • bir sigaramı birde onu bırakamam herhalde
    adresteki doğru şahıs elbette hakediyordur
#13.06.2007 23:36 0 0 0
  • emeğine sağlık teşekkürler sahabeler
#14.06.2007 13:48 0 0 0
  • rica ederim didem
#14.06.2007 15:56 0 0 0
  • Zamansız sevdalar duyardım
    Yaşadığım zaman içinde
    Ya aşk geç kalırdı
    Yada bizler erken gelirdik aşkın kapısına
    Kader derdik çoğu anlarda da
    İçinden çıkamadığımız durumlarda
    Belki güzel gidecek derken her şey
    İşte bu benim beklediğim derken
    Bu seferde üçüncü şahıslar çıkardı
    Ummadığın yerde hemde umulmadık şekilde
    Yaban eller kirletirdi sevdaları
    Yaşanması gereken sevdalara
    Nasip değilmiş denirdi bu kezde
    Yürek bin parça olsada

    Eller ne derse desin
    Bu kez susmuyorum
    Sessiz çığlıklarımda
    Hüzün karası gecelerde
    Gözyaşlarımla içimde büyüttüğüm sevdamı
    Haykırıyorum tüm kainata
    Aşkların en güzeli demişim sana
    Sevdiğim duman gözlüm demişim
    Eller karışmasın ne sevdama
    Nede barındığı limana
#19.06.2007 23:23 0 0 0
  • Bilmezdim aşk bu kadar üzer insanı
    Ve bilmezdim ömürden her gününü çaldığını
    Usulca ve kendini belli etmeden
    Tıpkı bir ince hastalık gibi
    İçten içe kemirir kalbini, aklını ,bedenini
    Helede şarkımızın çaldığı anlar vardı
    Kadeh kadeh efkar sunardı masama
    Her kadehte sen vardın
    Ve ben her yudumda sensizliği içiyordum
    İçinde sen olan sensizliği
    Aşk üzüyormuş insanı bunu anladım
    Düşünüyorum bazen
    Neden sevdim diye
    Başka derdinmi yoktu diyorum yüreğime
    Ama bilemezdim ki aşkın en büyük dert olduğunu
    Seni tanımayana kadarda bilemiyecektim beklide
    Nerden çıktı karşıma diye soracak oluyorum
    Cevabı hemen dudaklarından dökülüyor
    Aşk kapıyı çalmazki!

    Bu kez yoruldum cidden
    Zaman mı yoksa mekan mı seni yordu dersen
    Aşk yordu beni
    Hemde hiç olmadığı kadar
    Her gidişinde bir yara açıldı yüreğime
    Derdime dert eklendi kısaca
    Şimdi veda zamanı aşkla
    Bu kez kalbime emrediyorum
    Ve ben yalnızlığı seçiyorum
#30.06.2007 08:27 0 0 0
  • söyleyemediğim çok şey var biliyorsun demi
#30.06.2007 21:50 0 0 0
  • ben görmeyeli neler dökmüşsün yüreğinden yine yüreğine sağlık canım
#30.06.2007 23:36 0 0 0
  • teşekkürler asiyanım

    bir gün bu şiirleri kime yazdığımı açıklayacam ve gidecem burdan
#01.07.2007 02:56 0 0 0