MaLaTya

Son güncelleme: 23.08.2007 17:11
  • Bende hemde orda yaşıyorum :D
#15.08.2007 10:00 0 0 0
  • Bende oraLı sayıLırım artıkın..

    iyi sende artık malatyalısın heöşo diycem sana artıkk

    hakan ve tofish memnun oldum bende malatyada yaşıyorum aynı hawayı soluyoz desenenizee
#15.08.2007 13:55 0 0 0
  • BeN MaLaTYaDa DeĞiL iSTaNBuLDa YaŞıYoRuM
#15.08.2007 14:53 0 0 0
  • hıım ben malatyadasın sandımm neyseee
#15.08.2007 15:09 0 0 0
  • Yrumlar için Tşk :)
#18.08.2007 14:37 0 0 0
  • bir seferinde kayisi otelinde bir muzik solenini katilmistim
#18.08.2007 15:04 0 0 0
  • Teşekkürler Elelerine sağlık
#21.08.2007 21:27 0 0 0
  • :D herkesin anısımı var ne :D
#23.08.2007 17:11 0 0 0