a-yan

a-yan

Üye
25.12.2008
Çavuş
1.351
Hakkında

  • Sizler on alameti görmedik çe hiçbir zaman kıyamet kopmaz onlardan birid e Isa a's inmesi (Muslim kitabulfiten39) .Kıyamet on alamet görülmedikçe kopmaz Duman. Deccal .dabbetularz .güneşin batı dan doğması Isa nin a's inişi rudani büyük hadis külliyatı 5. cilt s.362
#07.12.2010 14:27 0 0 0
  • Cabir ibni abdullahtan rivayet edilen MEHDININ çıkışını inkar eden muhakkak Muhammede a's indirilene küfür etmiştir meryem oğlu Isa nin inişini inkar eden de muhakkak kafir olmuştur bu hadis şeyh hoca Muhammed parisa nın faslulhıtab .şeyh Ebubekir elkelebazinin meanil ahbar adlı Islam kaynaklarında yer alır
#07.12.2010 14:19 0 0 0
#16.09.2010 06:42 0 0 0
  • turk ordusu musluman mı degil mi sorusunun karsılıgı olarak bukadar tepki vermenin altında ben baska sey ararım arkadas biz musluman olarak tepkı vermezken size ne oluyor hayırcılar gurubu madem muslumansa yakını bas ortulu veya sakallı diye niye musluman subaylar ordudan atıldı Alah c.c Kuranda muslumanlar bırbırlerıne son derece sefkatlıdır buyururken bu kin ne
#07.09.2010 15:56 0 0 0
  • açılan sayfa da ücretsiz diye bir buton yok paralı üyelik istiyor
#05.09.2010 08:52 0 0 0
  • taraf siz mi kim dedi taraf siz olduklarini adamlar en koyu chp zihniyetli yoksa size gore chp li olununca tarafsiz mi olunuyor
#04.09.2010 17:02 0 0 0
  • sarimsak ve zeytin yagini lapa yapip topuk tikenin ustune koyup bantliyorsun bunu 1 hafta geceleri yatarken uyguluyorsun Allahin izni ile kokunden kuruyor
#02.09.2010 11:08 0 0 0
#01.09.2010 13:18 0 0 0
#28.08.2010 12:44 0 0 0
#22.08.2010 17:25 0 0 0
  • merak ediyorum genelde sol zihniyet hayir diyor bu memleketi dusunduklerinden oturu mu yoksa yetkili vede etkili makamlardan uzaklastirilma korkusundan dolayimi bu chp yi anladikta bu mhp ye ne oluyor
#22.08.2010 12:00 0 0 0
  • chp zihniyetiyle 23 ten 50 ye kadar 27 sene tek parti olarak ulkeyi yonetince sorun yok dimi ufuk nasil olsa karsilarinda hesap verecekleri bir muhalefet yok bu nasil cumhuriyet oluyor hala anlamis degilim
#21.08.2010 12:45 0 0 0
#20.08.2010 15:58 0 0 0
  • Teşekkürler Gamli kardeş içime su serptin Allah senden razı olsun
#08.07.2010 05:29 0 0 0
#11.04.2010 14:34 0 0 0
  • Tamam da bu hukuku elinde bulunduranlar her zaman millet için mi hüküm veriyorlar milletin seçtiginden daha üst bir makam varsa ki yapılanlara bakılırsa var o zaman seçime ne gerek var
#30.03.2010 14:12 0 0 0
  • Benim yukarıda yazdığım cümle Erdal Inönü nun babası hakkında gazetecilere söylediği sözdür ne kadar ıslam bilgisinden uzak olduklarını cuma namazinin bile tek başına kilinamayacagını bilmediklerini anlatmak için o sözü yazdım terakkiperver kardeş şimdiye kadar benim yazdiklarımdan neyi savunduğumu hala anlamadın mı?
#30.03.2010 13:57 0 0 0
#29.03.2010 16:09 0 0 0
#29.03.2010 11:54 0 0 0