akilles

akilles

Üye
14.01.2005
Uzman Onbaşı
4.681
Hakkında

#10.12.2006 23:42 0 0 0
#04.12.2006 11:38 0 0 0
  • Teşekkür ederim arkadaşım.Emeğine sağlık.Kodlar çalışıyor Nokia da denedim :D
#04.12.2006 11:19 0 0 0
#03.12.2006 21:22 0 0 0
  • Gerçekten başkanımızın yanında olamamak büyük acı.Başkanımıza buradan selamlarımızı iletiyoruz.Büyük taraftarımızı da büyüklüklerinden ötürü öpüyoruz.

    Bu arada ABDİ İPEKÇİDEN gelen habere göre 75-64 skorla bu gecenin açılışını yaptık.Devamı gelecek inşallah
#03.12.2006 14:53 0 0 0
#02.12.2006 00:57 0 0 0
#29.11.2006 15:39 0 0 0
#29.11.2006 15:31 0 0 0
  • 100 kişiye sorduk.Anlaşılan marşın FB marşı olduğu cevabını aldık
#29.11.2006 15:28 0 0 0
#29.11.2006 15:18 0 0 0
#29.11.2006 15:14 0 0 0
#29.11.2006 15:10 0 0 0
  • eksiklere deyinmek gerek diye ben de eksiklere değindim
#28.11.2006 13:13 0 0 0
#28.11.2006 00:03 0 0 0
  • Admin kendisine yazılan Pm leri tek smiliesle cevaplar

    Olası smiliesler """" """" """" """" """":D""""
#27.11.2006 23:58 0 0 0
#27.11.2006 22:18 0 0 0
  • Adminle konuşmak için önce kendi kendine 5 defa danış
#27.11.2006 21:55 0 0 0
#26.11.2006 10:33 0 0 0