aloneman09

aloneman09

Üye
06.03.2006
Uzman Onbaşı
4.452
Hakkında

#08.06.2014 02:45 0 0 0
#02.08.2011 05:59 0 0 0
#23.09.2009 08:04 0 0 0
#23.09.2009 08:02 0 0 0
#23.09.2009 08:01 0 0 0
#23.09.2009 07:59 0 0 0
#23.09.2009 07:55 0 0 0
  • hem fotoğrafcı, hem de firari için iyi bir çalışma teşekkürler...
#23.09.2009 07:52 0 0 0
#23.09.2009 07:50 0 0 0
  • Bu canlının daha önce değişik fotoğrafları da yayınlandı. Bana göre sadece kafa karıştırmak için yapılmış özel bir çalışma diye düünüyorum...
#23.09.2009 07:47 0 0 0
#23.09.2009 07:42 0 0 0
#23.09.2009 07:39 0 0 0
  • Bunları yapmak için sadece manav olmak yetmez, sanattan da anlamak lazım. Yapana bravo, size de teşekkürler "firari sevdam" .
#23.09.2009 07:38 0 0 0
  • Arkadaşlar o yazıyı yanlışlıkla yazmışlar.

    "İNDİRİM" değil "BİNDİRİM" olacaktı
#23.09.2009 07:36 0 0 0
#11.09.2009 14:32 0 0 0
#11.09.2009 14:30 0 0 0
#11.09.2009 14:26 0 0 0
#11.09.2009 14:23 0 0 0
#11.09.2009 14:17 0 0 0