aloneman09

aloneman09

Üye
06.03.2006
Uzman Onbaşı
4.452
Hakkında

#28.08.2009 17:24 0 0 0
  • "çok lazım ya yeteri kadar var zaten bi tane daha olmasına hiiiç gerenk yok"
    katılıyorum dalhacii
#28.08.2009 14:51 0 0 0
#28.08.2009 13:51 0 0 0
#28.08.2009 13:48 0 0 0
#28.08.2009 13:36 0 0 0
  • Anlamayacak ne varki. Kadının iki kocası varmış yaaaa.





    Şaka şaka, erkekler yaşları ilerleyince göbek yapıp gözlük takarlarya. Bu yüzden çocuk resimdeki adamı babasının bu günkü haline benzetememiş.

    "Paye" merak ettim annesi fotoğraftakine benziyor muymuş :D
#26.08.2009 12:45 0 0 0
#26.08.2009 10:53 0 0 0
#26.08.2009 10:51 0 0 0
#26.08.2009 10:49 0 0 0
#26.08.2009 10:47 0 0 0
#26.08.2009 10:05 0 0 0
#26.08.2009 09:45 0 0 0
#26.08.2009 09:44 0 0 0
#26.08.2009 09:43 0 0 0
#26.08.2009 09:41 0 0 0
#26.08.2009 09:40 0 0 0
  • Bes ay kadar önce denemiştim bilmişti.
    Performansında değişiklik yok halen biliyor.
    Hazırlayan arkadaş (programı kastediyorum) herhalde çok yorulmuştur.
    Bu kadar nesneyi ve ayırt edici özellikleri belirlemek bence iyi bir ekip ve uzun bir süreç gerektirir.

    Paylaşıma açan arkadaşa teşekkür ederim...
#25.08.2009 09:51 0 0 0
#24.08.2009 09:56 0 0 0
#24.08.2009 09:41 0 0 0