aviatör

aviatör

Üye
17.03.2006
Onbaşı
561
Hakkında

#19.07.2006 11:21 0 0 0
  • Yüreğine sağlık

    Beklesen de olur , beklemesen de
    Ben bir gökkuruşum sırmalı kesende
    Gecesi çok süren karlar buzlar ülkesinde
    Hangi ses yürekten çağırırsa seni bana
    Geleceğim diyorum,takvim sorma bana
    Ihlamurlar çiçek açtığı zaman
#19.07.2006 11:02 0 0 0
#19.07.2006 10:47 0 0 0
#18.07.2006 10:36 0 0 0
#18.07.2006 10:34 0 0 0
#18.07.2006 10:33 0 0 0
#18.07.2006 10:31 0 0 0
#18.07.2006 10:20 0 0 0
#18.07.2006 10:01 0 0 0
#18.07.2006 09:59 0 0 0
#18.07.2006 09:58 0 0 0
#18.07.2006 09:56 0 0 0
#18.07.2006 09:54 0 0 0
#18.07.2006 09:36 0 0 0
  • Konu: Sen
    paylaşım için teşekkürler ellerine sağlık
#18.07.2006 09:33 0 0 0
  • Konu: Ayışığı
    yüreğine sağlık

    Gönlümün doğum lekesi
    Kalbimin gülümseyişi
    Elini koy sevgime
    Ruhuma çiçek değsin
#18.07.2006 09:27 0 0 0
  • Konu: Sevdim Seni
    Yüreğine sağlık harika olmuş

    Sevdim seni ben yüregimle kalbimle herseyimi verdim sana simdi agliyorum sen yoksun diye
#18.07.2006 09:25 0 0 0
#18.07.2006 09:21 0 0 0
  • Emeğine sağlık

    Ne ben kendimi anlatabildim başkalarına, ne de başkaları anlayabildi ağıt gibi bıçaklanmış bu yüregi gögsümün ortasında. ..
#14.07.2006 11:03 0 0 0