aviatör

aviatör

Üye
17.03.2006
Onbaşı
561
Hakkında

#21.07.2006 10:16 0 0 0
#21.07.2006 08:50 0 0 0
  • noimage



    Al götür aşklarımı.
    bırakma geriye hiçbirşey.
    sadece yalnızlık istiyorum.
    Eğer yapabiliyorsan acı çektir bana.
    Heme kimsenin yaşayamadığı acıları çektir.
    canım acısın.
    Bırak izin ver kendime zarar vereyim.
    Kanlar aksın yavaşça damarlarımdan.
    Sıcak bir şekilde süzülerek damlasın yerlere.
    Kimseler ellemesin.Bi önemi olsun gözyaşlarımın.
    Olmayan gözyaşlarımın yitip giden anlamını geri ver bana.
    Yok olan duygularımı, acılarımı, aşklarımı, kalp atışlarımı geri istiyorum artık.
    Sence zamanı gelmedimi?
    Yetmezmi bu kadar yok oluş?
    Yetmez mi bu kadar yalnızlık?
    Bırak artık bedenimi ben kontrol edeyim.
    Geri verki duygularımı biraz olsun sevebileyim artık.
    Gözyaşarımı istiyorum senden.
    Yok olun, kayıp giden gözyaşlarımı istiyorum.
    Bu kadar da acımasız olmayın..
    Yok oluşlara bu kadar uzun süre alışık değilim.
    Keşke diyorum ilk kez.
    Evet keşke başlamasaydım bazı şeylere.
    Keşke kimseleri sevmeseydim şu ana kadar.
    Keşke akıtmasaydım gözyaşlarımı boş yerlere.
    Keşke hiç başlamasaydım sigaraya.
    Keşke hiç sabahlamasaydım moda sahilde.
    Keşke hiç yürümeseydim istiklalde salınarak.
    Keşke aşık olmasaydım....
    Keşke sevmeseydim bu kadar hayatı.
    Belki o zaman gidişim daha kolay olurdu.
    Belki o zaman birileri severdi beni ilk kez.
    Bi anlamı olurdu belki yürüyüşlerimin.
    Bir anlamı olurdu belki gözyaşlarımın.
    Cigerlerime çektiğim duman bile anlamsız.
    Ne garip.hakettimmi gerçekten ben bunları.
    Çok mu küçük düştüm gözünde?.
    Çok mu çocuksu isteklerim?.
    Bırak akıtayım damarlarımdaki kanı bu gece.
    Sadece bir geceliğine izin ver bana.
    Sonra yine al neyi istersen.
    Al hepsi senin olsun.
    Nasıl olsa yaşamayan bir bedende saklı herşey.
    Bırak bir geceliğine öleyim.
    Bakarsın uyanmam bir daha.
#21.07.2006 08:28 0 0 0
  • Konu: BaSaRdiLar
    arcii yüreğine sağlık

    Gözümün önüne o güzel
    Günler geldi o tatli sesin
    O ümit dolu gözlerin
    O güzel bakisin...
#21.07.2006 07:57 0 0 0
  • Paylaşım için saol Yüreğine sağlık


    sende git gidebildiğin yere
    ister beni yanına al
    ister alma
    gidersen yorulmam
    düşmem ağlamam
#21.07.2006 07:54 0 0 0
  • Ellerine sağlık

    DİLİM VARMIYOR SANA GERİ DÖN DEMEYE
    YİNADE DAYANAMADIM HEP BAKINDIM İZİNE
    YEMİN ETTİM BİRDAHA GÖNÜLDEN SEVMEMEYE
    HAZAN MEVSİMLERİNİ SIGDIRAMIYORUM İÇİME
#20.07.2006 22:11 0 0 0
#20.07.2006 14:12 0 0 0
#20.07.2006 14:10 0 0 0
#20.07.2006 14:06 0 0 0
#20.07.2006 13:59 0 0 0
#20.07.2006 13:55 0 0 0
#20.07.2006 13:54 0 0 0
#20.07.2006 13:52 0 0 0
#20.07.2006 13:51 0 0 0
#20.07.2006 13:50 0 0 0
#20.07.2006 13:49 0 0 0
#20.07.2006 13:47 0 0 0
#20.07.2006 13:39 0 0 0