aviatör

aviatör

Üye
17.03.2006
Onbaşı
561
Hakkında

#20.07.2006 13:37 0 0 0
#20.07.2006 13:35 0 0 0
#20.07.2006 13:34 0 0 0
#20.07.2006 13:32 0 0 0
#20.07.2006 13:29 0 0 0
#20.07.2006 13:13 0 0 0
#20.07.2006 12:59 0 0 0
#20.07.2006 12:58 0 0 0
#20.07.2006 11:39 0 0 0
#20.07.2006 11:38 0 0 0
#20.07.2006 11:36 0 0 0
  • Aliye dizisi süperdi Onu süper yapanlardan biride sinandı ..paylaşım için saol
#20.07.2006 11:35 0 0 0
#20.07.2006 11:34 0 0 0
#20.07.2006 11:25 0 0 0
  • Konu: Sensizlikte
    Yüreğine sağlık

    Aşıklar el elle dolaşırken
    Ben boynu bükük
#20.07.2006 11:21 0 0 0
  • Konu: Özledim
    paylaşım için teşekkürler
#20.07.2006 11:18 0 0 0
#19.07.2006 11:25 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler.

    Hiç nefes aldınmı ki?
    Neden gülümsüyorsun?
    Neden ağlıyorsun?
    Sorguluyormusun sevgini,
    Hissediyormusun sonsuzluğu,
    Kayboluyormusun derinliklerde...
    Gözyaşların yağmura karışıyormu ağladığında?
    Söyle!
#19.07.2006 11:23 0 0 0
  • Yüreğine sağlık

    Sarı bir sonbahar yaşıyor kalbim
    Tüm güzelliği ile
    Rüzgar, geçmişim arasında dolaşıyor
    Garip bir fısıltıyla
#19.07.2006 11:22 0 0 0