BATILIMM

BATILIMM

Üye
28.06.2004
Uzman Onbaşı
3.150
Hakkında

#08.08.2004 09:51 0 0 0
  • Konu: Dostlar
    DOSTLAR BENİ HATIRLASIN

    Ben giderim adım kalır,
    Dostlar beni hatırlasın.
    Düğün olur, bayram gelir,
    Dostlar beni hatırlasın.

    Can bedenden ayrılacak,
    Tütmez baca, yanmaz ocak,
    Selam olsun kucak kucak,
    Dostlar beni hatırlasın.

    Açar solar türlü çiçek
    Kimler gülmüş, kim gülecek
    Murat yalan, ölüm gerçek,
    Dostlar beni hatırlasın.

    Gün ikindi akşam olur,
    Gör ki başa neler gelir,
    Veysel gider, adı kalır
    Dostlar beni hatırlasın


    AŞIK VEYSEL
#08.08.2004 09:41 0 0 0
  • AŞKTA YARIN YOKTUR SEVGİLİ

    Aşk bu dünyanın ölçüleriyle açıklanamaz sevgili.
    O ilkel bir acıdır, yaban bir ağrıdır.
    Gelir ve içimizdeki o çok eski bir şeye dokunur.
    Sonra bir perde açılır ve yolculuk başlar.
    Bu yolculukta artık para, tarifeler, beklentiler, randevular, taksitler, iş,
    anneler ve korkular yoktur.
    Aşkın kendi gerçekliği vardır sevgili.
    İnsan bir başka ışığa teslim olur...
    Aşkta yarın yoktur sevgili. Zaman ileri doğru değil,
    içeri, yüreklere, derinlere doğru işlemeye başlar, bilgeleşir.
    Hiç bilmediği sezgileriyle buluşur. Yükü çok ağırdır, kendiyle buluşmuştur.
    Hem dışındadır dünyanın, hem de ortasında.

    Hindistan'da Ganj Nehri'nin kıyısında yakılan yoksul adamın
    hissettikleri de onunladır, yitirdikleri de...
    Newyork'ta, bir sokakta, o kartondan kulübesinde yaşayan kadının
    çıplak yalnızlığı da. Her şey onunladır, ona emanettir
    sanki, ama o, çıldırtıcı bir yalnızlık içindedir yine de...

    Aşkın kültürlü olmakla, bilgili olmakla da ilgisi yoktur sevgili,
    kanımıza karışan ilkel acı, o yaban ağrıyla hiçbir kitabın yazmadığı
    hakikatlere daha yakınızdır, inan...
    Kim demişti hatırlamıyorum, aşk varlığın değil, yokluğun acısıdır diye.
    Belki de bu yüzden ilk gençliğimde, o yoğun aşık olduğum yıllarda,
    gözüme uyku girmez, dudağımda bir ıslıkla bütün gece şehri,
    o karanlık, o hüzünlü sokakları dolaşır, insanları uykularından uyandırmak isterdim.
    Uyanıp, içimde derin bir sızıyla uyanan o derin sancının acısına ortak olsunlar diye...

    Aşk çok eski bir şeydir sevgili.
    Onun içinden o çileli çocukluğumuz geçer.
    Sevdiğimiz insanların çocuklukları da...
#08.08.2004 09:36 0 0 0
  • BÖYLE BİR SEVMEK

    ne kadınlar sevdim zaten yoktular
    yağmur giyerlerdi sonbaharla bir
    azıcık okşasam sanki çocuktular
    bıraksam korkudan gözleri sislenir
    ne kadınlar sevdim zaten yoktular
    böyle bir sevmek görülmemiştir

    hayır sanmayın ki beni unuttular
    hala arasıra mektupları gelir
    gerçek değildiler birer umuttular
    eski bir şarkğ belki bir şiir
    ne kadınlar sevdim zaten yoktular
    böyle bir sevmek görülmemiştir

    yalnızlıklarımda elimden tuttular
    uzak fısıltıları içimi ürpertir
    sanki gökyüzünde bir buluttular
    nereye kayboldular şimdi kimbilir
    ne kadınlar sevdim zaten yoktular
    böyle bir sevmek görülmemiştir.

    ATTİLA İLHAN
#08.08.2004 09:34 0 0 0
#07.08.2004 21:39 0 0 0
#07.08.2004 21:20 0 0 0
#07.08.2004 21:11 0 0 0
#07.08.2004 21:08 0 0 0
#07.08.2004 21:03 0 0 0
#07.08.2004 21:00 0 0 0
#07.08.2004 20:56 0 0 0
  • Kimi sevsem sensin, hayret

    Sevgin hepsini nasıl değiştiriyor

    Gözleri maviyken yaprak yeşili

    Senin sesinle konuşuyor elbet

    Yarım bakışları o kadar tehlikeli

    Senin sigaranı senin gibi içiyor

    Kimi sevsem sensin, hayret

    Senden nedense vazgeçilemiyor

    Her şeyi terk ettim, ne aşk ne şehvet

    Sarışın başladığım esmer bitiyor

    Anlaşılmaz yüzü koyu gölgeli

    Dudakları keskin kırmızı jilet

    Bir belaya çattık, nasıl bitirmeli

    Gitar kımıldadı mı zaman deliniyor

    Kimi sevsem sensin, hayret

    Kapıların kapalı girilemiyor

    Kimi sevsem sensin, senden ibaret

    Hepsini senin adınla çağırıyorum

    Arkamdan şımarık gülüşüyorlar

    Getirdikleri yağmur, sende unuttuğum

    Hani o sımsıcak iri çekirdekli

    Senin gibi vahşi öpüşüyorlar

    Kimi sevsem sensin, hayret

    İn misin cin misin anlamıyorum



    Atilla İlhan
#07.08.2004 20:50 0 0 0
  • Orijinalin yazari GS2004
    Vartolu84



    hhhhhhhhhhhhhhmmmm secim olsa hepisni yuhlardim niyemi söylemiyorum kendin cikart TÜRKIYEM nerede biliyormusun iste ta orada Memleketimizi güzel ülkemizi düsünselerdi TÜRKIYE simdi nerelerdeydi biliyormusun......neyse Üzdün beni dostum TÜRKIYEYI Bitirenlerin zihinlerini degistiremmesin
#07.08.2004 20:30 0 0 0
#07.08.2004 20:28 0 0 0
#07.08.2004 20:23 0 0 0
#07.08.2004 19:49 0 0 0
  • Sana özel kentlerden birinde zamanın bir yerinde seni ve sensiz günleri anımsatan akşam güneşi onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi insan her gün anımsar mı aynı gözleri seni seviyordum ama senin haberin yoktu saçların izliyordum uzaktan kulağın arkasına düşüşü ve burnun herkesten başkaydı işte güldüğün zaman yukarıya bakardın yukarıya kalkan başın ve gülen gözlerin vardı ne güzeldiler sen bilmiyordun ben seni seviyordum kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler duvarlara vitrin camlarına kaldırımlara çarpıyordu geri dönüyordu çoğalarak senin sesini duyduğum masalarda erteliyordum herşeyi her şeyi ertelesiye duruyordum kalb acısı oluyordu birlikte soluduğumuz sokak isimleri oluyordu mevsimler değişiyor ve büyüyor dönemeçler geçiyor köprüler gözel alıyor ve bazen tekin olmayan suların üstünden atlıyordum cesurduk ufuk çizgisi hep maviydi gün batımı hep turuncu ve kırmızıydı bütün karafiller ve ben seni seviyordum sen bilmiyordun sevinçlerim oluyordun arasıra sen hiç bilmiyordun sonra herhangibir biri oldun bütün sevinçlerim bittikten sonra yağmurlar yağdı serin haziran akşamlarında derken birgün uzaktan gördüm saçların bana inat başın her şeye rağmen meydan okuyarak işte yine aynı kalbimi acıttın her zamanki gibi değiştik sanıyordumve sen yine bilmiyordum şimdi sana anlatsalar birileri yada boşver bilme en iyisi &&.. İclal aydın
#07.08.2004 14:52 0 0 0