BATILIMM

BATILIMM

Üye
28.06.2004
Uzman Onbaşı
3.150
Hakkında

#08.08.2004 14:15 0 0 0
#08.08.2004 14:14 0 0 0
#08.08.2004 14:12 0 0 0
#08.08.2004 14:11 0 0 0
#08.08.2004 14:05 0 0 0
  • SENSİZLİK BU

    Bu saatlerdeyim
    ve yine düştün aklıma
    gece yarısı olmadı daha.
    Çaresizim,içim sızlıyor
    ve gözlerimden yumsam yaşlar akacak.
    Kapatsam gözlerimi
    belki bir daha açılmayacak.
    Yaşasam,yüreğim sensiz
    yüreğim boşuna yaşayacak
#08.08.2004 14:01 0 0 0
#08.08.2004 13:57 0 0 0
#08.08.2004 13:55 0 0 0
  • DOSTLUK

    Biz haber etmeden haberimizi alırsın,
    yedi yıllık yoldan kuş kanadıyla gelirsin.

    Gözümüzün dilinden anlar,
    elimizin sırrını bilirsin.

    Namuslu bir kitap gibi güler,
    alnımızın terini silersin.

    O gider, bu gider, şu gider,
    dostluk, sen yanı başımızda kalırsın

    NAZIM HİKMET
#08.08.2004 13:52 0 0 0
  • Konu: VUR BİTSİN
    VUR BİTSİN

    Orada masanın üstünde bir resim,
    İkimiz denize karşı durmuşuz Üsküdarda
    Saçlarımızın üzerinde martılar,
    Gözlerimizde acemi bir aşk
    Ve tuhaf ve çocuksu bir mutluluk,
    Senin sırtında sarı yağmurluğun
    Kadıköyde ucuzluktan almışız
    Bende o siyah kazak hani bir kedi gibi sokulduğun
    Şubat ve yağmur yağıyormuş meğerse,
    Islatan her tarafımızı
    Orada masanın üstünde bir resim,
    Yak bitsin
    Orada kapının arkasında bir yazı,
    Seviyoruz yazmışız birlikte,
    Harfler nasıl titremiş meğer ellerimizde,
    Bir pazartesi akşamı ben eve dönünce
    Tutup öyle yazmışız nereden estiyse,
    Hep gülüşün, hep sıcaklığın sinmiş harflere,
    Ne yaptığın çorbanın, ne pilavın tadı
    Sobayı yakmayı unutmuşuz ne gam,
    Senin çiğdemler açmış yüzünde sıcaklığın
    Orada kapının arkasında bir yazı
    Sil bitsin.
    Orada sehpanın üzerinde iki bardak,
    Senin demlediğin çayı içmişiz birlikte
    Nasılda dalgamızı geçmişiz dünyanın bütün dertleriyle,
    Bir masalmış bir yalanmış gibi korkmuşuz,
    Sıkı sıkıya yaslanmışız bahtımızın kara yıldızına
    Ben tek sen üç şeker atmışın filiz çayımıza
    Sonra açıp perdeyi gökyüzünden bir dilek tutmuşuz,
    Mehtap gülümsemiş deli yürek çocukluğumuza
    Orada sehpanın üzerinde iki bardak,
    Kır bitsin.
    Orada odaya saçılmış küçük hatıralar,
    Ne yana dönsem bir parça bir şey senden
    Belki minik kızgınlığın, belki bir gülüşün orda,
    Böreğin altını yakışın, düğmeyi dikerken iğneyi eline batırışın,
    Ve saçların hep o kan gülleri taktığın saçların, beni mahpus bıraktığın saçların.
    Ne yana dönsem bir parça bir şey senden
    Hep o kanepede oturmuşluğun, şu senin küçük yastığın, şu eşarbın,
    İşte şu bir haziran akşamı gitmek için ayaklanışın
    Ne yana dönsem bir parça bir şey senden
    Orada odaya saçılmış küçük hatıralar,
    Git bitsin.
    Orada ayaklarının dibinde bir adam,
    Adam bütün adamlığını dökmüş önüne,
    Böyle kaç gün yada kaç gece, ayaklarının dibinde,
    Öyle kolay mı öyle kolay gitmek,
    Her şeyi bu İstanbulu, o sevdiğin adaların kokusunu
    Mısır çarşısını, Eminönünün balık ekmeğini
    Beyoğlunun sinema salonlarını birlikte beklediğimiz 28 numarayı,
    Unutmak öyle kolay mı, öyle kolay,
    Orada ayaklarının dibinde bir adam,
    Kov bitsin.
    Orada çekmecede yedi otuzbeş bir silah,
    Babadan kalma,
    Hani bir bayramda saydırmışız havaya,
    Sen biraz ürkek sokulmuşun omzuma,
    Kuşlar havalanmış bütün kuşları İstanbulun,
    Giderken galiba bir beni birde bunu unutmuşun
    Orada çekmecede yedi otuzbeş bir silah,
    Ve burada zaten öldürdüğün bir yürek,
    Vur bitsin

    İBRAHİM SADRİ
#08.08.2004 13:50 0 0 0
  • ÖYLESİNE SEVMİŞTİM

    Şimdi gidiyorsun, git
    Bütün sabahları üşüdüğüm
    Bütün gördüğüm senli günlerim,onlarda gitsin
    İçimde bir şarkı
    Gözümde bir ışık kalmıştı herşeye inat
    Kapat gözlerimi, sevdiğim anlar da gitsin
    Yıldızları da alsana yanına gökyüzünden
    Sevdiğimiz şarkıları da
    Pencereme konan yusufçukları da
    Bana karanlığı bırak
    Beni bırak, beni böyle bırak
    Böyle ansızın, böyle yakışıksız
    Böyle anlamsız, böyle dağınık
    Öyle kapıda susuşun
    Öyle sarsak, öyle serkeş, öyle çerkes duruşun
    Öyle sağlam, öyle bir de vuruşun
    Koy beni sensizliğe
    Ve otursun içime kül gibi kor yangının

    Şimdi gidiyorsun, git
    Hadi git
    Hepsi hepsi bir sevda benimkisi, al da git
    Hadi kanatma
    Hadi yıkma
    Hadi dokunma
    Zaten ben seni öylesine sevmiştim

    Şimdi gidiyorsun, git
    Bütün sabahları üşüdüğüm
    Bütün gördüğüm senli günlerim,onlarda gitsin
    İçimde bir şarkı
    Gözümde bir ışık kalmıştı her şeye inat
    Kapat gözlerimi, sevdiğim anlar da gitsin

    İBRAHİM SADRİ

#08.08.2004 13:49 0 0 0
#08.08.2004 12:57 0 0 0
#08.08.2004 12:56 0 0 0
#08.08.2004 12:54 0 0 0
#08.08.2004 12:42 0 0 0
#08.08.2004 12:41 0 0 0
#08.08.2004 12:37 0 0 0
#08.08.2004 12:35 0 0 0