BATILIMM

BATILIMM

Üye
28.06.2004
Uzman Onbaşı
3.150
Hakkında

#09.08.2004 14:54 0 0 0
#09.08.2004 14:52 0 0 0
  • Konu: KAYIP ÇOCUK
    KAYIP ÇOCUK

    Birden işitilmez olsun ayak seslerim;
    Gölgem bir başka sokağa sapıversin;
    Unutayım bir anda her şeyi,
    Nerde oturduğumu,
    Bir tuhaf adem olduğumu Can adında.
    Aklım arayadursun başka kapılarda kısmetimi,
    Ben, bilmediğim sokaklarda bir başıma;
    Gönlüm öylesine geniş, öyle ferah,
    İlk defa görmüş gibi dünyayı,
    Bir şaşkınlık içinde, yeniden doğmuş gibi;
    Hatırlamam artık değil mi, dostlar,
    Hatırlamam artık garipliğimi?

    CAN YÜCEL
#09.08.2004 12:21 0 0 0
  • HÜZÜN VE SERSERİ

    Agathe, uçtuğu var mı ruhunun arasıra,
    Büyülü, mavi, derin ve ışıl ışıl yanan
    Bambaşka denizlere, bambaşka semalara,
    Şu kahrolası şehrin simsiyah havasından?
    Agathe, uçtuğu var mı ruhunun arasıra?

    Hey trenler, vapurlar beni burdan götürün!
    Ne var gözyaşlarından çamurlar yuğuracak?
    Arasıra der mi ki Agathe'ın ruhu, üzgün,
    "Nedametten, azaptan ve ıstıraptan uzak
    Hey trenler, vapurlar, beni burdan götürün."

    Ne kadar uzaktasın ey mis kokulu cennet,
    Ey, sadece sevincin, aşkın ürperdiği yer,
    Ey, her ruhun içinde bulunduğu saf şehvet,
    Ey bir ömür boyunca gönül verilen şeyler!
    Ne kadar uzaktasın ey mis kokulu cennet!

    Ah o yeşil cenneti, çocuksu sevdaların,
    O koşuşlar, şarkılar, o demetler, buseler,
    İnildeyen kemanlar arkasında sırtların,
    Akşam, korkuluklarda şarap dolu kaseler,
    - Ah o yeşil cenneti çocuksu sevdaların!

    O bilinmez zevklerin yüzdüğü masum belde
    Çok daha uzakta mı yoksa Çin'den, Maçin'den?
    Beyhude bir arzumu inildeyen dillerde,
    Canlanan bir hayal mi billur sesler içinden,
    O bilinmez zevklerin yüzdüğü masum belde.

    CHARLES BAUDELAİRE
#09.08.2004 12:18 0 0 0
  • Konu: Ayrılırken
    AYRILIRKEN......

    Severken ne kadar büyükse insan
    Ayrılırken yine büyük olmalı
    Ne kadar insafsız olsa da zaman
    Sevenler her zaman bir dost kalmalı

    Bir ecel olsa da ayrılığımız
    Bir ömür sürse de pişmanlığımız
    Koca bir mazi var yaşadığımız
    Geçmişe her zaman saygı duymalı

    Yırtılmış olsa da resimlerimiz
    Yabancı olsa da isimlerimiz
    Nefrete dönse de sevgilerimiz
    Yine de o aşka saygı duymalı
    Sevenler her zaman bir dost kalmalı

    AHMET SELÇUK İLKAN
#09.08.2004 12:12 0 0 0
  • Konu: Saklı Sevda
    SAKLI SEVDA

    cam yeşili bir kız çok kirpikli
    saçları nasıl karanlık bir kızıl
    örtülü bir güzellik benzeri olamaz
    dudaklarındaki kan etkiliyor asıl
    duyarlığı alıngan gönlü ikircikli
    ne yazsam ona tutsak
    / adı şehnaz

    belki kadın belki çocuk iyice kuşkulu
    hangi tutku buğulamış camlarını
    bazen ne çok var bazen ne kadar az
    kan kırmızı yaşayıp yaz akşamlarını
    okşaması boğulmak öpmesi uğultulu
    sabah olsam ona tutsak
    / adı şehnaz

    saklı sevda sevdaların en saklanmışı
    birbirimizde fena boğuluyoruz
    hiç kimse birbirimizin yerini tutamaz
    benimle yaşayamadığı ona uygunsuz
    hiçbir şeye değişmem onunla yaşanmışı
    uygunsam ona tutsak
    / adı şehnaz

    saklı bir sevdadır bulduk sığındık
    bu büyülü bir aşk çünkü yasak
    gizli bir mutluluk ki ne söylesem az
    bin yılda yaşasak hiç de yaşamasak
    varımız yoğumuz aşkımız artık
    hayatım ona tutsak
    / adı şehnaz

    ATTİLA İLHAN

#09.08.2004 12:10 0 0 0
#09.08.2004 12:03 0 0 0
#09.08.2004 12:01 0 0 0
#09.08.2004 12:00 0 0 0
#09.08.2004 11:58 0 0 0
#09.08.2004 11:56 0 0 0
#09.08.2004 11:55 0 0 0
#09.08.2004 11:54 0 0 0
#09.08.2004 11:53 0 0 0
#09.08.2004 11:52 0 0 0
#09.08.2004 11:51 0 0 0
#09.08.2004 11:48 0 0 0
#08.08.2004 18:51 0 0 0