BATILIMM

BATILIMM

Üye
28.06.2004
Uzman Onbaşı
3.150
Hakkında

#09.08.2004 15:35 0 0 0
#09.08.2004 15:34 0 0 0
#09.08.2004 15:33 0 0 0
#09.08.2004 15:32 0 0 0
#09.08.2004 15:30 0 0 0
#09.08.2004 15:26 0 0 0
#09.08.2004 15:24 0 0 0
  • Konu: Aşk Özeti
    AŞK ÖZETİ

    zaman zaman anlardın
    aşk özetini
    zamanın içinde aşk olmasaydı
    böyle yanmazdın
    böyle serzenmezdin
    aşk özetinde seni
    seni
    bulmazdım....

    MURATHAN MUNGAN
#09.08.2004 15:22 0 0 0
#09.08.2004 15:22 0 0 0
#09.08.2004 15:20 0 0 0
  • ÜÇ KEZ SENİ SEVİYORUM DİYE UYANDIM

    Üç kez seni seviyorum diye uyandım
    Tuttum sonra çiçeklerin suyunu değiştirdim
    Bir bulut almış başını gidiyordu görüyordum

    Sabahın bir yerinden düşmüş gibiydi yüzün

    Sokağı balkonları yarım kalmış bir şiiri teptim
    Sıkıldım yemekler yaptım kendime otlar kuruttum
    Taflanım! diyordu bir ses duyuyordum

    Cumhuriyetin ilk günleri gibiydi yüzün

    Kalktım sonra bir aşağı bir yukarı dolaştım
    Şiirler okudum şiirlerdeki yaşa geldim
    Karanfil sakız kokan soluğunu üstümde duydum

    Eskitiyorum eskitiyorum kalıyor ne kadar güzel olduğun

    İLHAN BERK
#09.08.2004 15:13 0 0 0
  • Konu: AŞK
    AŞK

    Sen varken kötü diye birşey bilmiyorduk
    Mutsuzluklar,bu karalar yaşamda yoktu
    Sensiz karanlığın çizgisine koymuşlar umudu
    Sensiz esenliğimizin üstünü çizmişler
    Nicedir bir pencereden deniz güzel değil
    Nicedir ışımayan insanlığımız sensizliğimizden.

    Sen gel bizi yeni vakitlere çıkar

    İLHAN BERK
#09.08.2004 15:12 0 0 0
  • SEVDA SOKAĞI

    ben sevdanın oturduğu sokakta oturuyorum
    geceler hiç bitmiyor ben hiç uyumuyorum
    gecenin efkarı iniyor perde perde
    sevdanın hayali vuruyor arada bir içime
    ben sevdanın oturduğu sokakta oturuyorum
    hani şu perdelerinde mavi kuş resimleri olan
    ali bakkalın hemen yanında 17 numara
    o kırgın hayatın tam ortasında
    hani duvarlarında hala yazılar olan o sokakta
    biri gurbetin ,biri ihanetin,
    biri de seni böyle sevmenin hikayesi
    sevdanın camı bana bakıyor ben cama
    ve bak sen şu serencama
    pencere önünde menekşeler ,hatmiler
    bide gece sefası ,bide haytalığı adamın
    abi bide sevdanın hayali vuruyor arada içime
    iyi oluyor diyorum bu sana iyi oluyor
    arada bir arkadaşlar geliyor laflıyoruz ordan burdan
    anlarsın ya güzel abim
    iç cebimde bir umut doğuyor
    bide nerden bulduysam resmi sevdanın
    resimde sevda inadına gülüyor
    sevdam gayri resmi bilmekteyim
    gel ki benim abim
    birazda üstümüzde macera güzel duruyor
    yani yakışıyor adama yakışıklı bir sevda
    hayat haybeye vurmuyor yüzümüze belasını
    hayat sokağımızda bir kehribar tespih gibi
    dokuyor tanelerini takır takır yüzümüze

    ben sevdanın oturduğu sokakta oturuyorum
    geceler hiç bitmiyor ben hiç uyumuyorum
    ağzımda fiyakalı bir ıslık
    zulamda ağır yarası sevdanın
    ali bakkalın çırağı metin anlıyor halinden insanın
    metin nedir senin niyetin
    kap bakalım abine bir taze ekmek biraz zeytin
    bu akşam yine odamda efkar var
    anlarsın ya metin adamın halinden adam anlar

    İBRAHİM SADRİ
#09.08.2004 15:08 0 0 0
#09.08.2004 15:06 0 0 0
#09.08.2004 15:04 0 0 0
  • Konu: KORKU..
    KORKU..

    Korkuyorum anneciğim, nerde ellerin
    Bu gecelerden ki kalbe aşina
    Havalarda büyük misafirlikler dolaşıyor.
    Korkuyorum değerken karanlığın hayatına.

    Korkuyorum anneciğim, nerde ellerin;
    Bu adamlar ki çalışmakta
    Sabahın temiz şarkıları,
    Yükselmiş bayraklar uzakta.

    Korkuyorum anneciğim ellerin nerde
    Okşa benim saçlarımı rüyaya bedel.
    garip ninnilerle uyut beni,
    Korkuyorum yaşamaktan ki, çok güzel.

    FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA
#09.08.2004 15:03 0 0 0
#09.08.2004 15:01 0 0 0
#09.08.2004 14:59 0 0 0
#09.08.2004 14:57 0 0 0