CANÖZÜM

CANÖZÜM

Üye
22.10.2008
Uzman Çavuş
6.560
Hakkında

#03.09.2011 00:11 0 0 0
#03.09.2011 00:08 0 0 0
#03.09.2011 00:05 0 0 0
#11.08.2011 00:55 0 0 0
#11.08.2011 00:54 0 0 0
#11.08.2011 00:53 0 0 0
#11.08.2011 00:52 0 0 0
#11.08.2011 00:51 0 0 0
#11.08.2011 00:50 0 0 0
#11.08.2011 00:50 0 0 0
#11.08.2011 00:49 0 0 0
#11.08.2011 00:48 0 0 0
#11.08.2011 00:47 0 0 0
  • ben görücü usulü evlendim ve çok mutluyum
    RABBİM bozmasın
    e her zaman süper geçiyo denilemez arada tartışmalar oluyor
    ilk zamanlar zor geliyo hiç tanımadığın biriyle evlenmek
    ben ilk zamanlar yapamam diyordum ama nikahta keramet varmış derlerdi inanamazdım
    gerçektende keramet varmış birbirmizi zamanla tanıdık
    zaman içinde küçük tartışmalar oldu ama birbirmizi çok sevdik
    halada birlikteyiz inş.bir ömür boyu sürer evliliğimiz(amin.)
#10.08.2011 00:54 0 0 0
#08.07.2011 00:24 0 0 0
#08.07.2011 00:22 0 0 0
#08.07.2011 00:22 0 0 0
#08.07.2011 00:21 0 0 0
#08.07.2011 00:20 0 0 0