ben görücü usulü evlendim ve çok mutluyum
RABBİM bozmasın
e her zaman süper geçiyo denilemez arada tartışmalar oluyor
ilk zamanlar zor geliyo hiç tanımadığın biriyle evlenmek
ben ilk zamanlar yapamam diyordum ama nikahta keramet varmış derlerdi inanamazdım
gerçektende keramet varmış birbirmizi zamanla tanıdık
zaman içinde küçük tartışmalar oldu ama birbirmizi çok sevdik
halada birlikteyiz inş.bir ömür boyu sürer evliliğimiz(amin.)