CANÖZÜM

CANÖZÜM

Üye
22.10.2008
Uzman Çavuş
6.560
Hakkında

  • yüreğine emegine saglık canım cok güzel harika olmuş
#24.10.2008 09:55 0 0 0
  • BÖYLE Bİ TEPKİ BEKLEMİYODUM
    İLK ŞİİRİM
    HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDRİM
#23.10.2008 22:51 0 0 0
#23.10.2008 21:53 0 0 0
#23.10.2008 14:06 0 0 0
  • Konu: Sevmek
    SENİ TEBRİK EDİYORUM YÜREĞİNE SAĞLIK FEVKULADENİN FEVKİNDE OLMUŞ
#23.10.2008 13:47 0 0 0
  • Konu: Unuttum Seni
    ELLERİNE SAĞLIK DİNLEDİĞİM ZAMAN BENİ ESKİLERE GÖTÜRDÜ
#23.10.2008 13:36 0 0 0
#23.10.2008 13:31 0 0 0
  • noimage


    Ben Seni Sevdim mi


    noimage


    Ben seni sevdim mi? Sevdim, kime ne

    Tuttum, ta içime oturttum seni

    Aldım, okşadım saçlarını, öptüm

    İçtim yudum yudum güzelliğini


    noimage


    Ben seni sevdim mi? Sevdim elbette

    Bendeydi özlemlerin en korkuncu

    Çıldırırdım sen ne kadar uzaksan,

    Aşk değil, hiç doymayan bir şeydi bu


    noimage


    Ben seni sevdim mi? Sevdim doğrusu

    Sevdikçe tamamlandım, bütünlendim

    Biri vardı ağlayan gecelerce

    Biri vardı sana tutkun; o bendim


    noimage


    Ben seni sevdim mi? Sevdim en büyük

    En solmayan güller açtı içimde

    Ömrümü değerli kılan bir şeydin

    Sen benim boz bulanık gençliğimde


    noimage


    Ben seni sevdim mi? Sevdim, öyle ya

    Bir çizgiye vardım seninle beraber

    Ve bir gün orada yitirdim seni

    Ben seni sevdim mi? Sevdim....


    noimage

    [main-arkaplan-muzik]001[/main-arkaplan-muzik]
#23.10.2008 11:21 0 0 0
  • ÇOOK GÜZEL OLMUŞ ÇOK BEĞENDİM İLK DİNLEDİĞİMDE TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLDU BENİ YÜREKTEN ETKİLEDİ
    ELLERİNİZE SAĞLIK
#22.10.2008 23:19 0 0 0
#22.10.2008 22:28 0 0 0