CANÖZÜM

CANÖZÜM

Üye
22.10.2008
Uzman Çavuş
6.560
Hakkında

#16.11.2008 11:40 0 0 0
#16.11.2008 11:24 0 0 0
  • ACIYIMI GÖRMEK İSTİYORSUN?GÖZLERİME BAK
    noimage






    Acıyı görmek mi istiyorsun?
    Gözlerime bak!
    Dudaklarımda söyleyemediğim sana ait duyguları,
    Bana her fırsatta bıraktığın yokluğunun acısını fark edeceksin.
    O zaman anlayacaksın acının sende ne kadar masum durduğunu.
    noimage

    Ayrı yetişmiş güllerin birbirine hasreti gibi,
    Umutla kurudum sensiz.
    Ve sen hiç gözlerime bakıp beni sevdiğini söyleyemedin.
    Oysa sırf bu kelime için kurduğum hayallerdi beni hayatta tutan
    Bir boşluktan içeri girdim her gece,
    Senli düşlerden sensiz karanlıklara süzülür gibi.

    noimage

    Ellerin nasıldı? Küçük müydüler? ve parmakların ince uzun mu?
    Parmaklarını parmaklarımın arasında hissedip,
    Seninle sahil boyu denizi hiç fark etmeden bir birimize bakıp yürüyemedik.
    Gözlerinin yeşilinde geleceğe dair hayaller kuramadan,
    sadece umut ettim gözlerini görebilmeyi.
    Ve o gözlerinde ki ışıltıyla karanlık gecelerime yol göstermeni istedim.
    Acıyı görmek mi istiyorsun.
    Gözlerime bak!
    Ve yaşanmamış boşa geçen anların hüzünlü şiir'ini oku,
    Kirpiklerinden sıyrılıp yanaklarına düşen dizelerimde.

    noimage





    Bensiz yattığın o yataklarda benli hayaller kurma artık.
    Sabahlara merhaba derken beni seven bir şair var deyip gurur duy sadece.
    Ve hiç bilme o şairin senin için her gün defalarca öldüğünü.
    Ve bil ki insan sevdiğiyle beraber olacak mahşerde.
    Tek avuntum bu şimdilik.

    Dünyada olamadığım anları mahşere bıraktım ben,
    Ben seni bu dünyalık mı sevdim sandın?
    Ölüm'müş,terk edilişmiş umurumda değil,gelme istersen.
    Nasılsa bir gün hayat biletimi kestiğinde,
    Kavuşma vakti olacak benim için ölüm.
    Dudaklarımda ki acı tat?
    Yoksa acı bir tebessüm mü olacak sana ulaşmayı beklemek?
    Ne yazık hiç bilemeyeceğim.

    noimage

    Acıyı görmek mi istiyorsun?
    Gözlerime bak!
    Sen uzakta çok uzakta
    Bensiz bir yaşamın anlamsız günlerini yaşamaktasın,
    Benim gibi.
    noimage

    Seni seviyorum,
    Gerçeğin ta kendisi bu iki kelime,
    Sırf dudaklardan çıkması istenen değil de
    İçimde taa içimde senin için atan bir kalbin feryadı,
    Haykırışı bu sevdiğim.
    Sana ulaşamasam da,
    Biliyorum ki zavallı kalbim
    Sana ait her şeyi saklıyor en gizli yerlerinde
    Kanlı ve uykusuz gözyaşlarımın
    Her gece aynalardan süzülmesi gibi acı veriyor uzaklarda oluşun.
    noimage






    Biliyorum beni sevdiğini
    Acıyı tattığını da benden uzaklarda
    Ama hiç bana sana ait bir şeyi vermedin?
    Acı tek taraflı olsaydı,
    Ne yürek dayanırdı ne yaşamın bir anlamı olurdu.
    Ama yokluk kötü sevdiğim.Bir beden olmak isteyen yüreklerde ayrı ayrı yaşamak kötü.
    noimage

    Sana her fırsatta koşmak isterken beni durdurmaların,
    Yüzüne hasret kaldığım günlerde
    Beni ısrarla kırışlarını hiç anlamış değilim.
    Eminim yine okuyunca bu şiirimi büzeceksin dudaklarını
    Ve eminim ağlayacaksın.
    Ağlamak seni ben yapar sevdiğim
    Ve beni sen yapanda içimde senin için yanan bir kalple yaşamak.
    Her gün Üsküdar'da oturup kendimi dinlerim
    Oysa konuşan sendin hep benimle,
    Ne martıların vapurlara takılışı,
    Ne işportacıların bağırışıydı fark ettiğim.
    Ben denizi seyrederken gözlerinde boğulmayı sevdim.
    Yosun tuttu gözyaşlarım sensizliğin dalgalarında.
    Gözlerim ve ben her Üsküdar'a inişimizde
    Bir gün seninle bir bankta oturup Sadece ve sadece hiç konuşmadan gözlerine bakmak istedik.

    noimage


    Kaç zamandır bir hüzün dolaşıyor odamda.
    Duvarlar bir şeyler söylüyor sanki
    Adım adım yok oluşumu izliyorum
    Her batan güneşin karanlığı getirmesiyle.
    Sabahlara kadar uykusuz gözlerimle uzaklara,
    karanlıklara bakıyorum mütemediyen
    Kayan her yıldızda tek bir şey diliyorum?
    Ve Senin için yalvardığım namazlarda secdeye kapanıp
    Rabbime ettiğim dualarım,
    Tuttuğum dilekle aynı olması ve sonra umudumu yitirmeden
    Rabbimin bir bildiği var deyip
    Kabul olmadığında dualarımın
    Tekrar tekrar yalvarmalarım.
    noimage


    Seni okyanusların diplerinde
    Bir midyenin içinde ki
    İnciyi görme ihtimalimin olmadığı gibi kabul ettim aşkım
    Ve seni hiç ulaşılamayacak dağların zirvesinde
    Koklayamayacağım bir çiçek olduğunu fark ettiğimde
    Tek bir şey düşündüm?
    Dokunamadan tenine,
    Öpemeden öpülesi dudaklarını mahşere erteledim vuslatı.
    Ben o kargaşada ne yaparım bilmem ama
    İnsan mahşerde sevdiğiyle beraberdir derler
    Seni seviyorum meleğim.
    noimage

    Acımasız olan ne sensin ne de ben,
    Bize gümüş tepsiyle sunulan hüzünlü bir hayat sadece
    Ve kabul etmesi zor olan bu ayrılıklara katlanmak sanırım.
    İnsan yaşamın değerini
    Yüzü ve kalbi güldüğünde anlıyor
    Anlıyor ki ölüm sadece toprağa girmek değil
    Ve nefesi kesilene kadar yaşadığı her şeyin
    Gözlerinin önünden geçmesi değil.
    Ölüm sensizliğin sadece yaşarken verilen cezası sevdiğim.
    noimage


    Seni bulduğumda sevgi anlam kazandı
    Her anımsadığımda yaşamamım oldu gülüşlerin
    Hiç tükenmedi içimde senin için yanan ateş
    Ve ben o ateşle yanmayı,
    Sırf seni sevmek olduğu için
    İnan bana çok sevdim.

    noimage

    01,08,2006
    Oysa
    Doğum günüme sadece 10 gün kalmıştı
    Eğer yanımda olsaydın
    Yaşama daha bir sıkı sarılacaktım..
    Şimdi ölüm ne anlam taşıyor?
    Yaşamak ne anlam?
    Hiç anlayamayacağım
    Sensiz bedenim toprağa girmedikçe



    [main-arkaplan-muzik]251[/main-arkaplan-muzik]
#16.11.2008 00:34 0 0 0
  • Konu: Aşkıma
    teşekkür ederim arkadaşlar
#14.11.2008 11:08 0 0 0
  • Konu: Aşkıma
    AŞKIMA
    noimage






    Sığınağımsın hayata karşı
    Hayat uçsuz bucaksız okyanus
    Sen limanısın bu okyanusun
    Huzurum ellerin, kolların, gözlerin
    Aldın mı beni kollarına unutuyorum bütün çirkinlikleri
    Birleşince bedeninle yok oluyor senin dışında olanlar
    Gözlerimin önündeki kadar oluyor hayat
    Hani ölesiye çalışıp yorulup evlerine çekilir ya insanlar
    Sende benim evimsin
    Uyku gibisin yatağım gibisin
    Belki her şey tam değil gönlümüzce
    Ama mutluyum diyebiliyorum seni düşününce
    Adını koyamıyorum bu duyguların
    Her şeyi kabullendirecek kadar güçlü oldukları tek bildiğim.
    Bir kenarda dursun varsın soru işaretlerim
    Cevapsız kalsın varsın sorularım
    Sen ol yanımda yeter
    Kapattım kapılarımı senden sonra
    Işıkları sönük senden başka herkese kalbimin
    Senden başka herkes düşman sanki hayatıma
    Bir tek sensin huzur bulduğum yanında
    Hele birde öptüğün zaman kollarının arasında
    Dursun istiyorum hayat dudaklarında.
    Bazen korkuyorum bu anlamsız anlamdan,
    Yağmurlar yağmasın istiyorum hayatıma tekrar
    Fırtına olmasın dalgalanmasın hayat
    Sular sızmasın gemime çatlaklar olmasın
    Sen hep olduğun yerde kal..
    Hep benimle..
    [main-arkaplan-muzik]176[/main-arkaplan-muzik]
#13.11.2008 15:07 0 0 0
  • Konu: Sevemem
    ÇOK GÜZEL OLMUŞ YÜREĞİNE SAĞLIK CANIM
#13.11.2008 14:31 0 0 0
#13.11.2008 10:08 0 0 0
  • Konu: Müebbet
    ÇOK GÜZEL OLMUŞ EMEĞİNE SAĞLIK
#12.11.2008 23:12 0 0 0
  • Konu: Hasret
    HASRET

    noimage




    Hava kararmış, yağmur yağıyordu.. Düşlerime yağmur yağıyordu.. Hiç olmadığın
    kadar içimdeydin.. Sensiz geçen zamanlara inat daha bir hissettim seni bugün..
    Yalan değil başka sevdalar, başka aşklar peşinde koştum yokluğunda.. Sana
    benzeyen her şeyi sevdim ben.. Sevdiğim her şeyde senden izler vardı.

    noimage


    Aradığımı
    buldum sandım ama yanıldım, bulduğum sen değildin. Olmadık zamanlarda aklıma
    düştün, zamansız yaralandım. Her sabah seni bulmak için yolara düşmek geldi
    içimden ama yapamadım..

    noimage

    Yalnızlığın acısıyla kahroldum her gece. "Gelir" dedim kendi kendime, "Söz verdi
    gelmesi gerek." Bekledim. Kendimi param parça hissetim ama yine de sana
    kızamadım. Unuttum kötü sözlerini.. Unuttum kapında bekletildiğimi.. Unuttum
    telefonlarıma cevap vermediğini, kavgalarımızı unuttum..
    Bir tek seni unutmadım sevgili, bir tek seni unutamadım. Hep dönmeni bekledim..
    noimage


    Zamanla alıştım acılara.. Alıştım sevdiklerimin yokluğuna. Ama yalnızlığa
    alışamadım, hasrete alışamadım, sensizliğe alışamadım. Hep dönmeni bekledim..
    Şimdi artan yalnızlığım, büyüyen yokluğun var.. Tenimde kokun, gülüşün içimde
    saklı. Sen neredesin sevgili, varlığın nerede? Bir mevsim döndü , sen dönmedin..
    "Düşlerim böyle dağınık değildi eskiden. Özlemlerim hiç bu kadar olmamıştı gün
    ışığına. Hasret hiç bu kadar büyümemişti.."
    [main-arkaplan-muzik]289[/main-arkaplan-muzik]
#12.11.2008 21:36 0 0 0
#12.11.2008 19:53 0 0 0
  • Konu: Özlem
    TEŞEKKÜR EDERİM
#12.11.2008 19:52 0 0 0
  • ALLAH BAĞIŞLASIN BİDE YÜZÜNÜ GÖREBİLSEYDİK
#12.11.2008 16:24 0 0 0
#12.11.2008 16:22 0 0 0
#12.11.2008 16:21 0 0 0
#12.11.2008 16:19 0 0 0
#12.11.2008 16:18 0 0 0
#12.11.2008 16:16 0 0 0
#12.11.2008 16:14 0 0 0
#12.11.2008 16:07 0 0 0