CANÖZÜM

CANÖZÜM

Üye
22.10.2008
Uzman Çavuş
6.560
Hakkında

#30.10.2008 18:22 0 0 0
  • Konu: Hoşçakal
    SESİNİ DUYUYORUM RÜYALARIMDA GÖZLERİMİ KAMAŞTIRIYOR IŞIĞIN RÜZGAR SEN GİBİ DOKUNUYOR BANA BEN DOĞUYORUMMM...............
#28.10.2008 19:28 0 0 0
  • Konu: Ne Çıkar
    ÇOK GÜZEL OLMUŞ YÜREĞİNE SAĞLIK TEBRİK EDRİM SENİ
#24.10.2008 22:01 0 0 0
  • SÜPER OLMUŞ CANIM ARKADAŞIM ELİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK BU ŞİİRİ EŞİME ARMAĞAN EDİYOM BÜTÜN HAYATIM FEDA SEVGİLERİN SEVGİLİSİ SEVGİLİME İPEĞİME ARMAĞAN EDİYOM
#24.10.2008 15:08 0 0 0
  • O kadar da önemli değildir bırakıp gitmeler,
    Arkalarında doldurulması mümkün olmayan boşluklar
    Bırakılmasaydı eğer.


    Daha çabuk unutulurdu belki su sızdırmayan sarılmalar
    Kara sevdayla sarılıp sarmalanmasalardı eğer


    O büyük, o görkemli son, ölüm bile anlamını yitirirdi,
    Yaşanılası her şey yaşanmış olsaydı eğer.



    COK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAGLIK COK GÜZEL SÖZLER
#24.10.2008 10:15 0 0 0
#24.10.2008 10:12 0 0 0
  • Konu: Anladım
    Bir insanı herhangi biri kırabilir, ama bir
    tek en çok sevdiği acıtabilirmiş,

    Çok acıttığında anladım..
    Fakat,hakedermiş sevilen onun için dökülen her damla gözyaşını,

    Gözyaşlarıyla birlikte sevinçler
    terkettiğinde anladım..

    COK GÜZEL TEBRİK EDERİM ELLERİNE YÜREGİNE SAGLIK CANIM ARKADASIM
#24.10.2008 10:11 0 0 0
  • Konu: Dur Gitme
    MUHTEŞEM OLMUŞŞ CANIM ARKADASIM YÜREĞİNE SAGLIK
#24.10.2008 10:09 0 0 0
#24.10.2008 10:08 0 0 0
#24.10.2008 10:06 0 0 0
  • GEL...

    kırılmadan dal

    solmadan yaprak

    gönül haneme konuk ol

    sorma 'umut nedir? ' diye

    umutlarım sende saklı

    GEL....

    Güneşim

    Ol....

    eşim Ol....

    kurusun gözlerimin pınarı...


    COK GÜZEL YÜREGİNE SAGLIK
#24.10.2008 10:05 0 0 0
#24.10.2008 10:04 0 0 0
  • -Aklıma SEN düşünce...

    Dilimde ıslanan sana dair biriktirdiklerim susar olur..
    Seni anlatamayan harflerim utanır karşında..
    Katleder gözyaşım seni yazamayan mürekkebi..
    Anlatamadığım,yaşayamadığım otuzuncu harfim...

    COK GÜZEL OLMUŞ CANIM BENİM TEBRİKLER
#24.10.2008 10:03 0 0 0
  • Konu: Kadın Olmak
    COK GÜZEL ANLATMIŞ HAKKATEN ELLERİNE SAGLIK
#24.10.2008 10:02 0 0 0
#24.10.2008 10:01 0 0 0
#24.10.2008 10:00 0 0 0
#24.10.2008 09:59 0 0 0
#24.10.2008 09:58 0 0 0
#24.10.2008 09:57 0 0 0