cr@ckman

cr@ckman

Üye
02.12.2004
Uzman Onbaşı
4.433
Hakkında

#28.05.2005 19:05 0 0 0
#28.05.2005 10:50 0 0 0
#28.05.2005 00:26 0 0 0
  • ADIM 1
    Yeni bir katman (Layer ) olusturun (Layer-->add new layer)

    noimage


    ADIM 2
    Filter bolumunden filter ekleyin (Filter>Render>Clouds)

    noimage

    Bu sonucu elde etmeniz lazim

    noimage

    ADIM 3
    Filter bolumunden filter ekleyin (Filter>Noise>Add Noise )
    Add Noise Ayarlari: asagidaki resime gore ayarlayin

    noimage

    Add Noise Ayarlari: asagidaki resime gore ayarlayin

    noimage

    Sonuc

    noimage

    ADIM 4
    Filter bolumunden filter ekleyin (Filter>Blur>Motion Blur)

    noimage

    Ayarlar Bu Şekilde

    noimage

    Sonuc

    noimage

    ADIM 5
    Katman (layer) modunu 'Screen'olarak degistirin:

    noimage


    ADIM 6:
    resim ayarlarini degistirin (Image>Ajustments>Levels )


    'Levels' ayarlari

    noimage

    Input levels kismindaki 0, 135 yapin.

    noimage

    Sonuç

    noimage


    ADIM 7:
    1'den 6'ci kadar yaptiginiz butun adimlari 4 kez tekrarlayin, yani toplam olarak 4 katmaniniz (layers) olmasi gerekiyor

    ADIM 8
    Sol taraftaki ImageReady butonuna tiklayara Remsi ImageReady ye gecirin.
    noimage
    Veya ctrl + shift + m tuşlarına basarak

    ADIM 9
    Animasyon penceresinde bulunan katmani 4 kez kopyalayin.

    noimage

    ADIM 10:
    Simdi ilk karaye tiklayin ve active edin daha sonra sag tarafta bulunan katman paletindeki butun katmanlari kapatin sadece 1'ci katman acik olsun. (katmanlari kapatmak icin goz isaretine tikalamaniz yeterli).
    Daha sonra bu adimi her kare icin tekrarlayin, yani birinci kareyi secip ve aktive ettikten sonra ikinci kareyi secin ve sadece katman paletinde 2'ci katmani aktive edin yani sadece 2ci katmanda goz isareti olsun, boyle 3,4 ve 5 devam edin.

    ADIM 11:
    Son yapmaniz gereken ise her karenin saniye ayarini istediginiz ayarda degismek.

    noimage


    .::-SONUÇ-::.

    noimage

    Burası daha uygun
    Ölü Link Editlendi fiber_optic
#27.05.2005 23:17 0 0 0
#27.05.2005 19:27 0 0 0
#26.05.2005 23:47 0 0 0
  • Konu: Kendimden...
    HANİ...
    Hani sen benim için yıkılmaz tabular gibi
    Eşsiz ve ulaşılmazdın ya!
    Bakışın kutup rüzgarları gibi
    Boş ve soğuk ifadende içime eserdi.

    Hani sen gökyüzü ellerinde
    Beni bir yabani ot gibi ezerdin ya,
    Ellerinin arasında çakışırdı bulutlar
    Akan gözyaşlarımdı yağmurların
    Bilmezdin...


    işte bu duygularımı ifade eden şiir bu bunu alıyorum bir kenara koyuyorum
    sonra senle msn de anlaşcaz sende daha vardır bu şiirlerden ablacımm

    İşte Benim Ablam Bu Güzel Şiirleri Yazan
#26.05.2005 23:42 0 0 0
  • Konu: dalgalar...
    ablacım benim
    kim yetirştirdi seni be
#25.05.2005 18:45 0 0 0
#25.05.2005 18:43 0 0 0
#24.05.2005 15:32 0 0 0
#24.05.2005 03:34 0 0 0
#24.05.2005 01:39 0 0 0
#24.05.2005 01:02 0 0 0
#23.05.2005 23:45 0 0 0
#23.05.2005 16:59 0 0 0