cr@ckman

cr@ckman

Üye
02.12.2004
Uzman Onbaşı
4.433
Hakkında

  • teşekkürler dagli_04
    ellerine sağlık
    bakalım nasılmış.
    peki bunu nasıl kurcaz.
    onuda anlatırmısın.
#11.03.2007 22:49 0 0 0
  • merhaba arkadaşlar ben adaşadaki sitenin portalı gibi bir portal açmak istiyorum.acaba nerden bulabiliriz.elinde olan varmıdır.

    Site Bu

    reklam olarak kabul etmeyin.Yardım amaçlı bir konu
#11.03.2007 16:23 0 0 0
  • noimage


    noimage

    Oncelikle alttaki kodu Main CSS içinde Adittional CSS ye ekleyin




    #bayrak a {
    position: absolute;
    top: 0px;
    left: 0px;
    position: fixed;
    text-indent: -1000px;
    width: 100px;
    height: 100px;
    overflow: hidden;
    background: url(http://siteadi.com/bayrak.gif) 0 0 no-repeat;
    }


    Sonra alttaki kodu forumhome templatesinde <head> kodunun hemen altina ekleyin


    <div id="bayrak"><a href="#" target="_self"></a></div>
    altaki resmi site anadizinine ekleyin

    noimage
    noimage




    paylastr.org dan AlıntıDır.
#09.03.2007 23:43 0 0 0
#09.03.2007 15:49 0 0 0
#09.03.2007 14:24 0 0 0
#09.03.2007 13:04 0 0 0
#08.03.2007 23:52 0 0 0
  • merhaba arkadaşlar.bir şey sorucam acemiliğimize verin.
    bu vbulletin e eklenti eklemek istiyorum mesela freddy nin sundugu ana sayfaya banner eklemek gibi
    demiişki

    FORUMHOME templatesini açın; ve alttaki kodları $navbar yazan satırın altına ekleyip editleyin

    şimdi benim acp de bulamadıgım şey Bu FORUMHOME bendeki türkçe oldugu içinmi bulamıyorum acaba ?

    yardımlarınız için teşekkürler
#08.03.2007 23:28 0 0 0
#08.03.2007 21:29 0 0 0
#08.03.2007 21:22 0 0 0
#08.03.2007 21:06 0 0 0
#08.03.2007 20:49 0 0 0
#08.03.2007 17:35 0 0 0
  • teşekkürler FreddyKrueger sorunsuz bi kere de hallettim ve çok güzel oldu Allahın izniyle yakında site açıyorum orayada bunu ekleriz inşallah.
    emeklerin için teşekkürler.
#08.03.2007 16:09 0 0 0
#02.03.2007 21:52 0 0 0
#17.02.2007 13:09 0 0 0