cr@ckman

cr@ckman

Üye
02.12.2004
Uzman Onbaşı
4.433
Hakkında

#16.02.2010 22:04 0 0 0
#16.02.2010 22:03 0 0 0
  • Yeni fotoğraflarla sizlerlerleyim arkadaşlar... Yorum ve eleştrileriniz için teşekkürler.

    İstiklal Caddesi...

    noimage
#16.02.2010 22:03 0 0 0
#23.11.2009 23:57 0 0 0
  • Konu: Cr@CkMaN
    saol cnm, seni de bağışlasın...
#23.11.2009 23:55 0 0 0
#17.11.2009 13:30 0 0 0
#17.11.2009 13:10 0 0 0
#16.11.2009 15:01 0 0 0
#16.11.2009 14:47 0 0 0
  • Fotoğraflar Yüksek Çözünüklüdür.Bilerek Küçültülmemiştir, Beklettiğim İçin Kusura Bakmayın.

    noimage




    noimage





    Fotoğraflarımın Devamı Başlık Altından Sunulmaya Devam Edilicektir... SaygılaR
#16.11.2009 14:31 0 0 0
  • Konu: Cr@CkMaN
    iyi bari işe yarasın, arşivde tozlanıyolardı :D
#15.11.2009 18:56 0 0 0
  • Doğduğum yere, lefkoşeye sevgiler : ) Eline sağlık..
#15.11.2009 16:25 0 0 0
  • Konu: Cr@CkMaN
    noimage




    noimage




    noimage



    noimage




    noimage




    noimage









    @MaRaBoGLu61

    Abicim 6 bucuk aydır gemideydim.Kontratımı doldurdum karaya indim.İzin yapıyorum şuan. Main'i özlemişim,iyikide girdim tekrardan.Çok güzel arkadaşlar tanıdım bu vesileyle : )
#15.11.2009 16:16 0 0 0
  • Konu: Cr@CkMaN
    teşekkür ederim, Resimleri attım bil SeKerR Kiz... Hatta bu kadar iyi bi arkadaşı Venediğe bile götürebilirim :D
#14.11.2009 13:03 0 0 0
  • Eline sağlık komşum, güzel kareler... Porsuk etrafında pek bi dolanmıştım zamanında.
#13.11.2009 11:13 0 0 0
  • Konu: Cr@CkMaN
    peki.. "ALlah sahibine bağışlasın" derken
#13.11.2009 11:10 0 0 0
  • Konu: Cr@CkMaN
    @KaRaKıZ
    Aklın yolu birdir zaten dimi : ) Hem balıkda bol miktarda protein var. Gerçi yakalayıpta yemiyen arkadaşlar tanıyorum :D Bu arada bir sahip çıkmadı karşıma henüz, bu nedenle kafam rahat diyebilirim :P


    @kanatsızmelek
    umarım sende bigün denize açılıp benle aynı duyguları tatma şansı yakalarsın...


    @SeKerR Kiz
    Kıymetli övgülerin için teşekkürler, Sanırım Venedikde çektiğim fotoğraftan bahsediyosun, o resimlerin devamı mevcuttur, ancak başlığı şişirmemek için atmıyorum.İstersen email yada özel msj la atabilirim.Ha bu arada, malum 6 buçuk aydır gemideyim bu sürede yakışıklısın diyen olmamıştı.Hatırlattığın için teşekkürler ;pP :D


    @PurpLe
    Ben teşekkür ederim kardeşim.
#13.11.2009 11:00 0 0 0
#12.11.2009 16:47 0 0 0