cr@ckman

cr@ckman

Üye
02.12.2004
Uzman Onbaşı
4.433
Hakkında

#18.06.2007 16:51 0 0 0
  • Konu: Ahmet Kaya
    mardinli bana kural anlatmaya çalışma. neyin ne oldugunu sen den iyi biliyoruz.sen yokken biz vardık burda

    ayrıca dediğim şeyde birşey yok
    sadece o şerefsizi sevmediğimi söyledim
    bunda birşey yok

    haa yok ben üstüme alınıyorum diyosan ayrı konu
    seni bilemem

#18.06.2007 16:47 0 0 0
  • Konu: Ahmet Kaya
    Sunum İçin Teşekkürler MARDINLI
#18.06.2007 15:11 0 0 0
#13.06.2007 13:42 0 0 0
  • Konu: Css nedir ?
    teşekkürler bu faydalı bilgiler için...
#13.06.2007 13:06 0 0 0
#08.06.2007 12:25 0 0 0
  • NİCE ŞAMPİYONLUKLARA DİYORUM

    EN BÜYÜK FENERBAHÇE DİYORUM

    BAŞKA BİRŞEY

    DEMİYORUM
#13.05.2007 21:05 0 0 0
#22.04.2007 12:31 0 0 0
#17.03.2007 13:25 0 0 0
#14.03.2007 21:45 0 0 0
#13.03.2007 17:44 0 0 0
#13.03.2007 13:06 0 0 0
  • eywallaq freddy dostum.Kendi çapımda sizler sayesinde birşeyler öğrendim.Ama bana şu portal konusunda yardımcı olmanızı istiyorum.
    söğüt gölgesindeki portal harika bende o tarz bir site kurcam.Biz bilgisayar firmasına sahibiz ne zmandır düşünüyodum kısmet bu güneymiş.O portalı kurarsam dükkandaki bütün malzemeleri,pc yedek parçalarını ekliyecem.driver lar filanda koyucam.güzel olcak yani:D

    ismi aldım
    Sıra Host da ama onda bi türlü karar veremedim daha
    windows mu linux mu alsam diye
#12.03.2007 17:18 0 0 0
  • dağlı_04

    zaten öyle yapıyom ama free host çok yawaş.doğru düzgün hiç bir ayarlama yapamıyorum.:Dsinir oldum bu free hostlara
#12.03.2007 11:02 0 0 0
  • anladım dostum.teşekkür ederim.Şu hostu alayım deniyecem hepsini inşallah.
#12.03.2007 00:00 0 0 0
  • eywallah çok yardım sever birisin.Bende açıkcası kurmadım.kursaydım sorarmıyım:D
    Şimdi birşey takıldı kafama;
    ben vBuLLetin forum kurcam
    ve sitede örnek verdiğim portalıda kurmak istiyom bu 2 si
    beraber aynı platformda çalışırmı.
    yani portal olarak kurcam forum için link vercem
    foruma geçicek filan
#11.03.2007 23:32 0 0 0
#11.03.2007 22:58 0 0 0