Dilara66-Gülümcan

Dilara66-Gülümcan

Üye
26.05.2008
Albay
57.980
Hakkında

  • cay_guzeli!
    Elleriniz dert görmesin canım...
    Ne güzel değil mi? Ne zaman kar yağsa sevinirim...

#02.02.2011 21:40 0 0 0
#02.02.2011 21:34 0 0 0
#02.02.2011 16:29 0 0 0
#02.02.2011 16:09 0 0 0
#02.02.2011 16:00 0 0 0
#02.02.2011 15:50 0 0 0
#02.02.2011 15:30 0 0 0
#02.02.2011 15:28 0 0 0
#02.02.2011 15:21 0 0 0
#02.02.2011 15:17 0 0 0
#02.02.2011 15:15 0 0 0
#01.02.2011 23:21 0 0 0
#01.02.2011 22:42 0 0 0
  • Nerissa-Su Değerli Arkadaşım!


    Baharın sırrı sensin ey alemde zülf-i yar..
    Açılan her goncaya rüzgar seni fısıldar

    Elleriniz dert görmesin, okurken insanın yüreği ferahlıyor...


#01.02.2011 22:14 0 0 0
  • Nehir Canım Arkadaşım!
    Yurdumla övünüyorum, böyle güzellikler ve tarihi eserlerle dolu cennet Vatan'ım.
    Her bir taşını kaldırsan cilt cilt kitaplar yazılır.
    Bu eşsiz güzellikte olan resimlerle beni çok mutlu ettiniz, ellerinize sağlık,


#01.02.2011 21:50 0 0 0