Dilara66-Gülümcan

Dilara66-Gülümcan

Üye
26.05.2008
Albay
57.980
Hakkında

  • Konu: Bi Hevre
    sıgınak arkadaşım!!!
    Elleriniz dert görmesin...
    Eğer aşağı kısıma tam anlamını
    yazmasay dınız, inanın kendime
    „kara cahil" damgasını vuracaktım
#05.02.2011 13:55 0 0 0
#05.02.2011 13:50 0 0 0
  • Konu: İnan Bana
    İnan Bana - Derin Duygulu Şiirler - Melih Sarıoğlu Şiirleri - Glaube Mir


    noimage

    İnan Bana
    Karanlık bir öfkenin sert kucağında doğdum,
    Ne gülen suratlar vardı ne de sevinçten ağlayan,
    Ne isteyen soluklar ne de özlem dolu bakışlar,
    Ne sıcak bir el ne de taze bir öpücük tenimde.
    Aceleden gelen bir isteğin batağında büyüdüm.
    Ne ayakkabılarımı bağlayan bir çift el,
    Ne de yanaklarımı ıslatan dudaklar vardı.
    Ne halimi soran üvey ağızlar,
    Ne de kızdın mı bağıran haykırışlar.
    Ben ezik bir geçmişin üstünde kuruldum,
    Yıllanmamış bakışların soğuk tadında,
    Belki de uzlaşmamış ruhların karamsarlığında.
    Ben acıyı ezberlemiş aylarda büyüdüm.
    Kitap gibi ayrılıkların sayfalarını kapladım,
    Ya da en sevdiğim kavuşmaların hayalini.
    Ne genç gibi koştum gidenlerin arkasından
    Ne de yaşlı bir çınar gibi bekledim.
    Ne isyanı öğrendim nankör büyüklerden
    Ne de şükretmeyi kaypak niyetlerden.
    Ben hırçın bir dalgada boğuldum.
    Ne ölümü anladım ne de yaşamam gerektiğini
    Ne çiğnenmiş geleceklerin umudunu
    Ne de basılmış geçmişlerin rahatlığını tattım.
    Şimdi kırışmış çizgilerle dolu yüzümün aynasında
    Bitmiş hayatlar ve kenara atılmış bir bedenim var.
    Ne alınır ne de satılır bu hayat.
    İnan bana, ne de güle oynaya yaşanır...

    Melih Sarıoğlu
#04.02.2011 21:24 0 0 0
  • Konu: Yalnız Sen
    Yalnız Sen - Derin Duygulu Şiirler - Melih Sarıoğlu Şiirleri - Nur Du

    noimage

    Yalnız Sen
    Gözlerimdeki yaş kadar yakındın bana
    Dudağımdaki kelimeler kadar sıcaktın
    Tenimdeki ter gibi ıslak
    Ve ruhumdaki ölüm kadar uzaktın.
    Ne geçmişimdeki anılar silindi taş gibi yüreğimden
    Ne de o güzel resmin aklımın en güzel köşesinden.
    Bir veda için neler feda ederse insan
    Ya da gözlerini kapatıp bir sıcaklık duymak için
    Bir o kadar daha feda ederdim inan!
    Uslu gözlerinde kaybettim sadık yalnızlığımı,
    O ince dudaklarında buldum kelimelerin anlamını.
    Ne dünya dolusu taş bedenler lazım bana
    Ne de isteklerle dolu cansız gözler.
    Yalnız gözlerin istediğim karanlık odama
    Ve yalnız o sıcak dokunuşun soğuk dünyama.
    Şimdi gel desen kaçarım bu diyardan,
    Kal desen çakılırım boş ümitlere.
    Sus desen tutamam kendimi
    Konuş desen unuturum tüm söylediklerimi.
    Bir umut için satarım bütün yarınları
    Ya da sade bir bakışın için.
    Yalnız sen kal kelimelerde
    Ve bir de o tatlı gülüşün.
    Ne önemli günler ezberlemek istediğim
    Ne de alevli soğuk isimler.
    Yalnız seni tekrarlarım
    Ve yalnız senin ismin tek bildiğim...
#04.02.2011 21:03 0 0 0
  • Nerqish!
    Memnuniyetle Canım, size ve gelmek istyen tüm
    arkadaşlarıma kapım, evim ve bahçem açık başımın üstünde yeriniz var...
#04.02.2011 20:22 0 0 0
#03.02.2011 19:54 0 0 0
#03.02.2011 15:08 0 0 0
#03.02.2011 15:00 0 0 0
#03.02.2011 14:59 0 0 0
#03.02.2011 14:54 0 0 0
#03.02.2011 14:52 0 0 0