Değerli Arkadaşlarım!
Benim sizlere teşekkür etmem gerekli.
Okuduğunuz ve cevap yazdığınız için.
Ellerinizden kuvvet, gözlerinizden ışık nuru eksilmesin...
Değerli Arkadaşım!
Bu yazıyı önceden nette
okumuştum, şimdi tekrar okudum,
elleriniz dert görmesin...
Acele giden, ecel'e gider derler, bazı
insanlar hem kendini, hem de başkalarının
hayatını tehlikeye attıklarını bile bile yine de
alışkanlıklarından vazgeçmeleri gerektiğini
ancak bir kaza ortaya çıkınca anlıyorlar...
Sarsın, canım asıl ben çok teşekkür ederim,
cevap yazan ellerin güllerle, gözlerin nurlarla dolsun
Arada boş zamanım olunca hazırlıyorum
şiirli kartları, profi değilim.
Bu sitede çok daha güzellerini hazırlayan
arkadaşlarımız var, acemilik başa bela