Dj_SeLo

Dj_SeLo

Üye
25.02.2005
Çavuş
1.512
Hakkında

#26.02.2006 03:57 0 0 0
  • Konu: Yeni Pc
    Eyvallah kardesim dediklerin aklıma yattı
#26.02.2006 03:55 0 0 0
  • Konu: YOZGAT
    Yaaa filiz Sen Yozgatın neresindensin?
#26.02.2006 03:42 0 0 0
#26.02.2006 03:40 0 0 0
  • Konu: Dj SeLo
    Eyvallah kardesim tskler
#26.02.2006 01:34 0 0 0
  • Çok güzel çalışma yüreğine sağlık kardesim
#25.02.2006 04:12 0 0 0
#25.02.2006 04:12 0 0 0
  • Konu: Paylaşamam
    Çok güzel çalışma yüreğine sağlık
#25.02.2006 04:10 0 0 0
#25.02.2006 04:08 0 0 0
#25.02.2006 04:08 0 0 0
#25.02.2006 04:07 0 0 0
#25.02.2006 04:05 0 0 0
  • Konu: YOZGAT
    Evet orda oturuyorum
    Ama bazen İstanbul a gidiyorum şimdilik Sarıkaya da evimdeyim
    Peki sen nerelisin yoksa sendemi Sarıkaya lısın
#25.02.2006 02:35 0 0 0
#25.02.2006 02:33 0 0 0
#24.02.2006 22:16 0 0 0
#24.02.2006 21:14 0 0 0
#23.02.2006 02:00 0 0 0
  • Konu: Dj SeLo
    Eyvallah saol kardesim Özlem ablam daha bişe demedin
#23.02.2006 01:44 0 0 0
  • Konu: Dj SeLo
    Tesekkürler canlarım Allah razı olsun

    Kime benziyorum Özlems_o ablacım yaa meraklandırdın şimdi beni
#22.02.2006 01:20 0 0 0