Dj_SeLo

Dj_SeLo

Üye
25.02.2005
Çavuş
1.512
Hakkında

  • Konu: 3dMark 2006
    Allah razı olsun paylasımın için üstadım...
#03.02.2006 00:25 0 0 0
#03.02.2006 00:22 0 0 0
#03.02.2006 00:20 0 0 0
  • Arkadasım bende ekran kartı yüzünden bası ağrıyan biriyim yani tecrübem fazla sayılır bana soracak olursan Nvidia mx 4000 64 mb lık ekran kartı fazlasıyla işini görür yanlız bu ekran kartını bulmak biraz zor olmazsa Nvidia fx 5200 128 mb lik ekran kartı işini görür.
#03.02.2006 00:17 0 0 0
#03.02.2006 00:12 0 0 0
  • Arkadaslar İntel ve AMR gibi Nvidia ve Ati ekran kartları arasında ki rekabette konusulacak kadar burda aralarındaki performans ve uyumlulukları anlatırsanız dahada bilgileneceğiz tesekkür ediyorum arkadaslar...
#03.02.2006 00:10 0 0 0
  • İntelciyiz abi amd fiyat olarak iyi ama performansını sevmiyorum zaten ucuz olmasının sebebi budur diyorum...
    Ne olursa olsun İntel den şaşmam...
#03.02.2006 00:06 0 0 0
  • Arkadasım bence Pentiumdan sasma valla amd de kullandım cok fasla hata veriyor. Benim ki pentium III 800 mhz, amd 3200 kullandım pentium kadar performans vermedi yinede kendi tercihin tabi....
#03.02.2006 00:03 0 0 0
  • Arkadaslar sizden bi ricam olacak su an ki ekran kartım Nvidia GeForce Mx4000 64 mb ve bi oyun var bilirsiniz Nfs Most Wanted bu ekran kartım fasla performans almaksızın oynuyordum ama simdi yeni bir ekran kartı aldım Win Fast a340t Nvidia Fx5200 128 mb şimdi oyunu acıyorum hiç göstermiyor nedenini bilen varmı aceba...?
#02.02.2006 23:55 0 0 0
  • Arkadasım 128 lik sonucta kafa kafaya ise hiç durma derim ama 200$ demissin değmez bence
#02.02.2006 23:49 0 0 0
#02.02.2006 23:38 0 0 0
  • CPU=Processor=Islemci------/ Pentium III 933 mhz

    Grafikkarte=Ekran Karti-------------/ Nvidia GeForce FX 5200 128 Mb

    Mainboard=Motherboard=Ana Kart---------/ Beko orginal

    SPEICHER=BELLEK=SDRAM=DDR----------------/ 2x256 mb 512 mb kingston

    Harddisk=Festplatte=Sabit Disk-----/ samsung 80 GB 9400

    CD-ROM=Sürücüler----------------/ 52X LG CD ROM + 40X 32X 40X CD RW

    WINDOWS=LINUX-----------/ Windows XP Profosyonel+ Service Pack 2

    Soundkarte=Ses karti---------/ Yamaha 64 bit 5+1

    Netzteil=Güç Kaynağı-------------/---

    EXTRALAR-------------/ Tv kartı Fly Video 2000

    Gehäuse Lüfter=Kasa Fan---------/ Beko orginal
#02.02.2006 23:34 0 0 0
  • Konu: YOZGAT
    Bir Yozgat lı olarak emeğinize binlerce tesekkür ediyorum cok sağolun ellerinize sağlık..
#01.02.2006 03:57 0 0 0
  • Yaa arkadaslar kusura bakmayın bi konu hakkında bilgi almak istiyorum bende galiba cilt hastalıgı var gögsümde ve sırtımda acayip bi derece de alerjilenme oluyo yüzümde yok ama dediğim bölgelerde kontrol altına alamadığım bi alerjilenme söz konusu eğer bu konu hakkında bilginiz varsa dinlemek isterim tesekkür ediyorum şimdiden saolun.
#01.02.2006 03:51 1 0 0
#01.02.2006 00:13 0 0 0
#01.02.2006 00:06 0 0 0
  • Arkadaslar normal cdrom ile bir program yardımı ile dvd cd lerini calıstırabilirmiyim aceba bana yardımcı olurmusun şimdiden cok tsk ediyorum Allah Razı olsun.
#27.01.2006 22:07 0 0 0